MTX 1-04 KIM měl difuzor vyvedený ve štěrbině pod odtokovou hranou karoserie.Vpředu byly příčné lichoběžníkové polonápravy s trojúhelníkovými rameny, vzadu pětiprvkové zavěšení.Brzdy monopostu KIN pocházely z Lady, stejně jako první použitý motor. Dárcem druhého byla Zastava. Čtyřstupňová převodovka pocházela ze Škody, spojka pro změnu z Wartburgu 353.KIN (vlevo) při srovnávacím testu dojezdu s MTX 1-06.Aerodynamický KIN měl výhodu hlavně při silnějším protivětru, kdy dosahoval rychlosti až o 10 km/h vyšší než soupeři.Karoserie byla dlouhá 4050 milimetrů, vůz měl velmi dlouhé převisy vpředu i vzadu (900, resp. 800 mm).MTX Spider a MTX 1-04 KIN.Na závodní monopost KIN měly navázat další vozy pro různé soutěže. Pojítkem byla shodná konstrukce odvodu vzduchu od podvozku.Tento KIN byl zamýšlen pro závod v Le Mans.Auto se zdvojenou přední nápravou mělo soutěžit ve formuli 1.KIN RS. Řešení s koly překrytými karoserií bylo aerodynamicky výhodnější, ale při závodění i bezpečnější.Tento KIN byl navržen speciálně pro závod v Indianapolisu.KIN pro F1, tentokrát zepředu.V hlavě Václava Krále vznikla i silniční verze...Takhle vypadala na technickém výkresu.KIN se zdvojenou přední nápravou.KIN Metalex 1-04 byl stavěn na míru pro závodníka Karla Jílka.
NaN/17