Původní skica Tatry Prezident z února 1990.Hotová Tatra Prezident na stejném místě před Matyášovou branou na Pražském hradě v roce 1994.Vzácný pohled do výroby osobních aut v Příboře v roce 1994.Tatra Prezident po dokončení nedaleko továrny v Příboře v roce 1994.Jediný prototyp Tatry Prezident dnes stojí v kopřivnickém muzeu.Jiří Král v kopřivnickém muzeu popisuje, jak u Prezidentu nahradil původní blatník zakrývající část kola blatníkem z přední části vozu.Koncová světla vyrobil na míru Autopal Nový Jičín.Prezident před vilou Václava Havla v pražských Střešovicích.Skica Tatry Prezident.Typickým znakem je "žehlička", jejíž tvar se poprvé objevil u Tatry 11 a 12.Při dalších modernizacích se měl motor přestěhovat pod přední kapotu.Dvoudveřové provedení Král pojmenoval Premier Coupé.Tatra Prezident určená pro úředníky.Vedle "úřednické" tatry se měly v Příboře vyrábět sportovní verze s aerodynamickou karoserií, které by si zachovaly motor vzadu.Dvoudveřové provedení sportovní Tatry od Václava Krále.Jiří Král u Tatry Prezident v kopřivnickém muzeu.
NaN/16