Expanze, inovace a boj o věrnost zákazníků. Čeští obchodníci chystají ve snaze uspět v globální konkurenci velké investice
Před 5 měsíci
Průzkum mezi českými obchodníky ukázal, že firmy napříč takřka všemi sektory plánují v letošním roce rozsáhlé investicePodnikatelé chtějí především expandovat do zahraničí, kromě toho ale mají ambice zlepšit své technologie, zavést nové platební metody či zkvalitnit zákaznický zážitekDůležité je pro firmy rovněž zvýšení loajality svých nakupujících, čehož hodlají dosáhnout věrnostními programy či personalizovanými službami Provozovat internetový či kamenný obchod je náročné. Provozovat internetový či kamenný obchod tak, aby byl dlouhodobě úspěšný, je ještě náročnější. Tím spíš když v posledních letech zdejším podnikatelům komplikuje situaci rozmach velkých zahraničních online tržišť, jako je AliExpress, Temu či Shein, které se snaží zákazníky nalákat extrémně nízkou cenou a širokou nabídkou zboží.

