Inzerenti jsou s reklamou na fotbalovém mistrovství světa v Kataru obezřetní, obávají se poškození vlastní image
Před 2 měsíciJestli je probíhající fotbalové mistrovství v Kataru něčím specifické, je to bezesporu kontroverze, která celou událost doprovází Kromě rekordních nákladů vynaložených na výstavbu dočasné infrastruktury je hlavním problémem Kataru diskriminace a porušování lidských práv Řada značek se proto obává, aby reklama na této události nepoškodila její jméno. Spíše než na místo konání se tak soustředí na zúčastněné týmy Mistrovství světa ve fotbale sledují každé čtyři roky miliony fanoušků po celém světě, což z této události dělá ideální příležitost pro inzerenty. Turnaj, který v Kataru odstartoval 20. listopadu, však pro firmy představuje pomyslné minové pole. Stačí jeden špatný krok a reklama se tvrdě podepíše na image jednotlivých společností. „Je zde skutečná obava o bezpečnost značky,“ uvádí pro CNN Liz Duffová, vedoucí obchodního a provozního oddělení agentury Total Media.