PodcastZnačka odsloužila, co mohla, jdeme dál, říká šéf Dáme jídlo o tom, proč končí
Před 8 měsíci
·
12 minut
„Už dávno to není jen o jídle,“ říká ředitel společnosti Dáme jídlo a vysvětluje, proč se vzdávají populární značky. Hostem Agendy SZ Byznys byl Adam Kolesa.
Dáme jídlo jako značka mizí po jedenácti letech z českého trhu. Stejně jako v osmi dalších evropských státech se bude nově jmenovat Foodora.
„Není to jednoduché, ten brand je tady strašně dlouho, zná ho v podstatě každý Čech, lidé ho mají rádi. My už ale vidíme, že značka odsloužila to, co mohla, a je potřeba udělat změnu a jít dál,“ vysvětlil v Agendě SZ Byznys Adam Kolesa, ředitel zatím stále ještě platformy Dáme jídlo.
Mateřská společnost Delivery Hero SE nyní nově vsadila na mezinárodně zavedenou značku, kterou znají lidé ve Švédsku, Norsku, Dánsku a Finsku.
* Agenda. Rozhovory s top lídry českého byznysu, zakladateli firem, odborníky. Čtvrthodinka o byznysu z první ruky.
* Každý všední den na SZ Byznys [https://www.seznamzpravy.cz/sekce/ekonomika-194] a ve všech podcastových aplikacích.
* Odebírejte na Podcasty.cz [https://podcasty.seznam.cz/podcast/agenda], Apple Podcasts [https://podcasts.apple.com/us/podcast/agenda/id1603442518] nebo Spotify [https://open.spotify.com/show/3KmeEEeu8kwLvk4lctgm99].