PodcastJak správně na crowdfunding? Chce to poctivou přípravu
Před 2 roky
·
26 minut
Crowdfunding – pojem, který je v Česku oblíbený, ale stále ještě zcela neznámý pro mnoho drobných podnikatelů, kteří si pak logicky pokládají otázku, o co se vlastně jedná. Co to je? "Jedná se o skupinové financování, prostřednictvím kterého dokážete svůj sen, svůj produkt uvést v život," říká v podcastu Podnikatel+ [https://www.podnikatel.cz/plus/] marketingový ředitel Skinners Michal Presse.
Crowdfunding se dělí na několik typů a využít jeho potenciál na maximum je prací klidně i na několik týdnů či i měsíců. Má ale kromě získání prostředků i další výhody. "Kdy vám ukáže, zda o váš produkt bude v budoucnu zájem," doplňuje Presse. Za každým projektem by měl být i zajímavý příběh, který bychom měli představit v úvodním videu, protože příběhy prodávají.
Co dál v podcastu uslyšíte?
* Objeví se v crowdfundingových kampaních podvody?
* Kde dělají podnikatelé v crowdfundingu klasické chyby?
* Kde lidi nejlépe oslovit, pokud připravujeme podpůrnou marketingovou kampaň?
* Proč dobře fungují u crowdfundingu facebookové skupiny?
* Čeho se vyvarovat při tvorbě kampaně?
Moderuje Michael Hovorka [https://www.podnikatel.cz/autori/michael-hovorka/] a produkci zajišťuje Jana Langerová [https://www.podnikatel.cz/autori/jana-langerova/].
Všechny díly jsou k dispozici na podnikatelplus.cz [http://podnikatelplus.cz/].

