Zavřít

Podnikatel+

Podcast
Jak správně na crowdfunding? Chce to poctivou přípravu

Před 2 roky

·

26 minut

Crowdfunding – pojem, který je v Česku oblíbený, ale stále ještě zcela neznámý pro mnoho drobných podnikatelů, kteří si pak logicky pokládají otázku, o co se vlastně jedná. Co to je?  "Jedná se o skupinové financování, prostřednictvím kterého dokážete svůj sen, svůj produkt uvést v život," říká v podcastu Podnikatel+ [https://www.podnikatel.cz/plus/] marketingový ředitel Skinners Michal Presse. Crowdfunding se dělí na několik typů a využít jeho potenciál na maximum je prací klidně i na několik týdnů či i měsíců. Má ale kromě získání prostředků i další výhody. "Kdy vám ukáže, zda o váš produkt bude v budoucnu zájem," doplňuje Presse. Za každým projektem by měl být i zajímavý příběh, který bychom měli představit v úvodním videu, protože příběhy prodávají. Co dál v podcastu uslyšíte? * Objeví se v crowdfundingových kampaních podvody? * Kde dělají podnikatelé v crowdfundingu klasické chyby? * Kde lidi nejlépe oslovit, pokud připravujeme podpůrnou marketingovou kampaň? * Proč dobře fungují u crowdfundingu facebookové skupiny? * Čeho se vyvarovat při tvorbě kampaně? Moderuje ⁠Michael Hovorka⁠ [https://www.podnikatel.cz/autori/michael-hovorka/] a produkci zajišťuje ⁠Jana Langerová⁠ [https://www.podnikatel.cz/autori/jana-langerova/].  Všechny díly jsou k dispozici na ⁠podnikatelplus.cz⁠ [http://podnikatelplus.cz/].
 Komentáře
Reklama