Chceme lidi naučit, že objednat si večeři domů není po dlouhém dni stráveném v práci žádný hřích, říká šéf foodory Kolesa
Před 2 roky
V pozici šéfa foodory pro Českou republiku působí Adam Kolesa sotva půl roku. Přesto během něj zažil už mnohé – včetně kompletního rebrandingu firmy, v důsledku kterého došlo k přejmenování dříve oblíbené značky Dáme jídlo. Jak tuto změnu vnímají samotní zákazníci? Co vše s sebou přinesla a co si od ní slibuje vedení mateřské společnosti Delivery Hero, pod niž patří už dlouhých devět let? A kolik si její kurýři mohou nejen rozvozem obědů či večeří za den vydělat? Na to a mnohé další odpovídal osmatřicetiletý manažer v exkluzivním rozhovoru pro Euro.cz. Máte už nějakou zpětnou vazbu, jak na změnu názvu zareagovali zákazníci? Přeci jen Dáme jídlo znělo tak nějak lidověji…

