Zavřít

Euro

Ženský fotbal je v kurzu. Zájem o prodej zboží s tématikou aktuálního světového šampionátu roste, poptávka se ale rychle mění

Před 2 roky
Ženský fotbal je stále oblíbenější záležitostí, což se projevuje nejen na sledovanosti aktuálního ženského mistrovství světa, ale i na prodeji tematického sportovního zbožíJeho zásoby fanoušci vykupují rychleji než před čtyřmi roky, přičemž prodejci jsou nuceni reagovat na překotně se měnící poptávkuI přes stoupající popularitu jsou nicméně odměny fotbalistek ve srovnání s mužskými hráči stále výrazně menší Ženský fotbal si pomalu, ale jistě získává čím dál tím více fanoušků. Zejména pokud jde o právě probíhající mistrovství světa v Austrálii a na Novém Zélandu, které by k televizním obrazovkám mělo přilákat až dvě miliardy diváků z celého světa. A nejen je. V hledáčku se ženská soutěž ocitla také v případě sponzorství, jehož celková hodnota dle společnosti GlobalData vzrostla na 349 milionů dolarů (asi 7,5 miliardy korun). To je o sedm milionů více než v roce 2019.
 Komentáře
Reklama