Zavřít

Euro

Boxy, kam se podíváš, nová depa a záplavy kurýrů. Na vrchol nákupní sezóny se logistické společnosti připravují i celý rok dopředu

Před 2 roky
Vánoční sezóna je tvrdou zkouškou nejen pro e-shopy, ale také pro logistické společnosti, jež zprostředkovávají přepravu objednaných zásilekNa poslední a nejnáročnější kvartál se tak dopravci připravují již několik měsíců dopředu. Někteří z nich první kroky podnikají už s příchodem lednaZa jediný den přepraví některé firmy i stovky tisíc balíčku. Základem pro úspěšný závěr roku tak je mimo jiné navýšení počtu kurýrů i výdejních míst Online nakupování je proces, který k vánočním svátkům už nějaký ten pátek neodmyslitelně patří. A co víc, každoročně přibývá těch, kteří si bez něj svátky už dost možná ani neumí představit. To kromě samotných e-shopů dostává pod silný tlak také logistické společnosti, které objednané zboží přepravují do samoobslužných boxů, výdejních míst či přímo ke dveřím zákazníků. Na vánoční nákupní sezónu, která se na jejich ročním obratu podílí až 50 procenty, se proto chystají už několik měsíců dopředu, ne-li dokonce celý rok.
 Komentáře
Reklama