Říkat „ne“ se Vikingu vyplácí. Luxusní plavební společnost roste díky plavbám bez dětí, zákazu kasin i absenci kýčovitých drinků s deštníčky
Před 2 měsíci
Plavební společnost Viking Holdings říká „ne“ dětem a kasinům. Navzdory tomu, či snad právě proto má na palubách svých lodí takřka neustále plnoFirma zůstává věrná designově konzistentním plavidlům s důrazem na klid a kulturu a bere dospělé na zajímavá místa, aby se mohli dál vzdělávat. Do jinak vyhledávaného Karibiku přitom pluje jen minimálněJednotlivé plavby bývají vyprodány na rok dopředu, přestože jejich ceny začínají v přepočtu na 17 tisících korun. To je někdy i dvojnásobek toho, co nabízí konkurence „Adults only“. Nápis, který v případě švýcarské plavební společnosti Viking lze najít de facto všude. A jak se zdá, tato sázka se zatím náramně vyplácí. V době, kdy roste počet starších a bohatších cestovatelů, kteří hledají dovolenou bez hluku, s komfortem a službami šitými na míru, patří zmíněná firma mezi nejrychleji rostoucí značky v byznysu, píše list The Wall Street Journal (WSJ).

