Za jediný rok rozvezeme v Česku 12,5 kilometru kebabů, říká s úsměvem šéf českého Bolt Food. Firma chce být do tří let jedničkou na trhu
Před 1 měsícem
(ROZHOVOR) Zdejší trh s rozvozem jídla představuje vysoce konkurenční prostředí. České pobočce platformy Bolt Food na něm v současnosti patří pomyslné třetí místo. S takovým konstatováním se nicméně její vedení spokojit nehodlá, a proto se v posledních měsících soustředí zejména na expanzi do menších měst napříč celou republikou. V průběhu letošního roku tak přibyla místa, jako jsou Trutnov, Uherské Hradiště, Teplice a mnoho dalších. O tom, co všechno takto rozsáhlé rozšíření působnosti, obnáší, se v rozhovoru pro Euro.cz rozpovídal sám šéf zmíněné společnosti pro tuzemský trh Jakub Hostačný. V čele Bolt Food jste zhruba sedm měsíců. Na jaké novinky a změny jste se za tu dobu zaměřil?

