Zavřít

Euro

Retailových parků v Česku přibývá jak hub po dešti. Developeři zrychlují výstavbu a vydávají se i do menších měst

Před 24 dny
Rozrůstání českých retailových parků nabírá na obrátkách. Jen letos by mělo přibýt až 87 tisíc metrů čtverečních nových prodejních ploch, což je o 10 procent více než v dosud rekordním loňském roceSpotřebitelé po letech inflace a nejistoty znovu utrácejí a preferují jednoduché, dostupné formáty nakupování, které kombinují pohodlí, parkování a služby denní potřebyDevelopeři zrychlují výstavbu a expandují i do menších měst, přičemž český trh kopíruje trend střední a východní Evropy, kde retailové parky tvoří více než polovinu nové maloobchodní výstavby Ekonomiky střední a východní Evropy se nadechují k dalšímu růstu a s nimi ožívá i chuť lidí utrácet. Na síle tak získává segment, který se během pandemie osvědčil jako stabilní, praktický a dostupný – retailové parky (obchodní zóny s několika samostatnými prodejnami s vlastním vchodem a společným parkovištěm, pozn. red.). Ty dnes táhnou nejen spotřebitelskou poptávku, ale i investice a výstavbu.
 Komentáře
Reklama