Staňte se součástí našeho týmu a pomáhejte pečovat o budovy v městském majetku. Odbor správy majetku Městského úřadu Lysá nad Labem hledá referenta/ku, který/á právě toto bude mít na starosti. Budete mít na starosti správu budov v majetku města (radnice, úřad, školy nebo školky) ) od stavebního povolení, případné rekonstrukce až po běžné opravy či údržbu. Často budete komunikovat s řediteli škol, školek i jinými subjekty, dělat výběrová řízení na zhotovitele oprav. Vítáme, pokud se budete orientovat ve stavebních materiálech a postupech. Práce kombinuje kancelář i terén, každý den přináší něco nového! Co požadujeme: SŠ s maturitou nebo VOŠ Řidičský průkaz sk. B Znalost práce na PC (MS Office) Samostatnost, spolehlivost a dobré komunikační schopnosti Ochotu se dále vzdělávat Co oceníme: Zkušenosti s projektovou dokumentací Znalost fungování samosprávy Praxe v podobné pozici Asertivita a flexibilita Co nabízíme: 5 týdnů dovolené + 4 dny zdravotního volna Pružná pracovní doba Příspěvek na stravování Cafeteria systém (jazyky, sport, kultura, rekreace...) Příspěvek na penzijní/životní pojištění Podpora jazykového a profesního vzdělávání rozmanitou práci se zapojením moderních technologií, mapových pasportů Možnost čerpání městského služebního bytu Stabilní zaměstnavatel Moderní technologie a mapové pasporty Rozmanitá a smysluplná práce Pracovní poměr: na dobu neurčitou Nástup: ihned po ukončení výběrového řízení nebo dle dohody Místo výkonu práce: Lysá nad Labem Máte chuť být součástí našeho týmu? Kontaktujte nás! Přihlášku je třeba doručit do 07.12.2025 do podatelny Městského úřadu, Husovo nám. 23, 289 22 Lysá nad Labem, tel. 325 510 211, osobně, poštou nebo prostřednictvím datové schránky 5adasau. Do předmětu datové zprávy nebo na obálku v levém horním rohu uveďte: „NEOTVÍRAT – Výběrové řízení 20/2025“ Pro více informací kontaktujte tajemníka MěÚ Roberta Šťastného, tel: 725 875 254 Více informací naleznete zde.


