Nejen laciné čokoládové figurky. Češi stále častěji kupují adventní kalendáře s hračkami, kosmetikou i alkoholem
Před 7 dny
Zájem zákazníků o adventní kalendáře v posledních letech jednoznačně roste, a to nejen v Česku, ale také v dalších evropských zemíchKromě klasických čokoládových kalendářů lidé stále častěji nakupují rovněž ty s kosmetikou, alkoholem, hračkami, čaji či slanými pochutinami. Výjimkou ovšem nejsou ani adventní kalendáře určené pro domácí mazlíčkyOdborníci očekávají, že tento trend bude pokračovat i v příštích letech a firem nabízejících podobné kalendáře tak bude přibývat Už v roce 1908 se mnichovský tiskař Gerhard Lang rozhodl, že pro děti vyrobí tištěný adventní kalendář, kterým jim zpříjemní čekání na netrpělivě vyhlížené Vánoce. Jeho nápad se mezi obyvateli bavorské metropole velmi rychle ujal, a když ho Lang během následujících let ještě vylepšil o dodnes používaná otevírací okénka, nic už nestálo v cestě tomu, aby si adventní kalendáře podmanil prakticky celý západní svět. vají nejen nové z

