Pijákům kávy hrozí rychlejší pokles mentálních schopností, uvádí nová studie
Před 1 měsícem
Káva se řadí mezi nápoje, které jsou považovány za zdraví prospěšné. S její konzumací by to však lidé neměli přehánět. Vědci z Austrálie a USA zjistili, že zatímco tři šálky kávy denně mozku prospívají, pití více než tří šálků může naopak vést k rychlejšímu poklesu kognitivních schopností.

