Není to otázka peněz nebo času, ale dobrého nápadu. Lidé jsou dnes na e-shopech schopni prodávat třeba i popcorn, říká šéf Shoptetu
Před 26 dny
(ROZHOVOR) Ze své pozice šéfuje jednomu z největších poskytovatelů e-shopových řešení u nás. Shoptet, kde pracuje od roku 2018, vede slovenský manažer Samuel Huba již čtvrtým rokem, přičemž za dobu svého působení v sektoru e-commerce se setkal už s ledasčím. Třeba i s podnikateli, kteří na internetu prodávají hotový popcorn. Ostatně, jak sám potvrdil v rozhovoru s redakcí Euro.cz, mít dobrý a neotřelý nápad je v dnešní době tím hlavním předpokladem k úspěchu. Čas a peníze už nehrají téměř žádnou roli, neboť založit vlastní e-shop skoro nic nestojí a člověk si jej může „naklikat“ za jediný víkend. V poslední době se na české e-commerce scéně doslova roztrhl pytel s takzvanými online tržišti. Přišlo Allegro, Temu, nyní i turecký Trendyrol. Svůj marketplace má Kaufland a tak dále. Není jich podle vás v Česku už příliš?