Zavřít

Euro

Budoucnost propagace značky tkví v chytrém monitoringu médií, ruční přepisy už plně nahradila AI, říká šéf firmy Toxin Procházka

Před 11 měsíci
Firma Toxin se již dlouhých 11 let zabývá vývojem nástrojů pro chytrý monitoring médiíZaložil ji podnikatel Ladislav Procházka, kterého k tomuto oboru přivedl fakt, že jej vždy naplňovala práce s daty a také moderními technologiemiOstatně, byla to právě jeho firma, která do svého systému už v roce 2017 implementovala umělou inteligenci, jež dnes plně nahrazuje ruční přepisy a zároveň umí třeba i rozpoznávat obličejePo úspěchu v Česku se Procházka rozhodl expandovat s Toxinem i do zahraničí. Od letošního podzimu tak monitoruje online zdroje ve více než 180 zemích světa Nástroje zaměřené na zpracování a analýzu dat, tvorbu databází nebo indexování existovaly už dávno před masovým rozšířením umělé inteligence (AI). A jedním z nich byl i systém Octopus Ladislava Procházky, který od roku 2005 prověřoval právní strukturu ekonomických subjektů a dokázal zjistit, jestli, potažmo jak moc jsou bonitní. V Česku se jednalo o úplnou novinku, jež zaujala i lídry trhu, například společnost Bisnode (dnes Dun & Bradstreet).
 Komentáře
Reklama