Téměř tři a půl tisíce letáků zaplavilo fabiony vozů brněnského dopravního podniku. Na sedmnácti různých vizuálech je k vidění první fáze nové kampaně s názvem „Jsme víc než MHD“. Dopravní pondik opět vsadil na lehkou nadsázku, vtip a jednoduchost. Cílem kampaně poukázat na to, že brněnská MHD nejsou jen a pouze vozy, jimiž lidé cestují a tráví v nich svůj čas. Také je to místo, kde se věnují svým koníčkům, odpočívají nebo se mohou potkat s někým známým. Hesla jako „Jsme místo, kde se můžete odvázat“, „Jsme místo, kde o chůvy není nouze“, „Jsme váš kosmetický salon“ budou cestující ve vozech vídat celý rok. V další fázi kampaň ukáže jedinečnost DPMB. Hlavními aktéry kampaně jsou reální cestující, kteří služby DPMB denně využívají. Přihlásili se na jaře na výzvu podniku na sociálních sítích.


