Zavřít

Euro

Od sporáku do kanceláře. Karpíšek s lidmi z Ambiente spouští vlastní marketingovou agenturu, má sahat daleko za hranice gastronomie

Před 10 měsíci
Restauratér a podnikatel Tomáš Karpíšek uvádí na trh vlastní marketingovou agenturu A+ManualAgentura se již více než dva roky starala o marketing jeho sítě restaurací Ambiente, nyní však své služby začíná nabízet i ostatním klientůmZ pozice šéfa povede A+Manual Jan Nízký. Roční obrat agentury činí 30 milionů korun Podnikatel Tomáš Karpíšek, zakladatel nejznámější české gastrosítě Ambiente, která provozuje celkem 32 restaurací, bister, cukráren a vináren, se pouští do nového dobrodružství. Spolu s dlouholetými marketéry vytvořil marketingovou agenturu A+Manual, jež kromě podpory mateřské značky rozšiřuje své služby také mimo gastronomii.
 Komentáře
Reklama