Příběh české přírodní kosmetiky Anela připomíná horskou dráhu. Zakladatelky začínaly z nuly a bez investorů, dnes řídí 20milionovou firmu
Před 8 měsíci
Začínaly téměř z ničeho a bez investorů, jen s velkým nadšením. Přesto se dvěma kamarádkám Andree Pajgrt Bartošové a Elišce Stofferové podařilo uspět s vlastní přírodní kosmetikouJejich společné podnikání připomíná horskou dráhu. Za covidu značka Anela raketově rostla, zatímco válka na Ukrajině znamenala propad, následovaný opětovným růstemLoni obě podnikatelky investovaly do rozšíření výroby a první kamenné prodejny. Na rok 2025 plánují stabilizaci firmy, novou podobu e-shopu a růst obratu na 30 milionů korun V Česku existuje víc než 50 různých značek přírodní kosmetiky. Uspět v takové konkurenci, když prim mezi zákazníky hrají běžně dostupné produkty, chce opravdu dobře promyšlený byznys plán, slušný vstupní kapitál a promakaný marketing a zkušenosti. Nic z toho ale Andrea Pajgrt Bartošová a Eliška Stofferová na začátku svého podnikání neměly.

