Opět musím připomenout ruskou doktrínu anihilace, která dochází k svým výsledkům. Nejen, že ukrajinská armáda je přiváděna ke kolapsu fyzicky, ale i psychicky. Bojové nadšení a zapálenost je ta tam, zkušení a motivovaní vojáci jsou mrtví, či nezvratně invalidizovaní, nebo po dvou a půl letech bojů propadají deziluzím. A naděje vkládané do pomoci Západu se obracejí v pocit zrady a ponechání vlastnímu osudu, což je zmar. A v týlu to není lepší. A kurská eskapáda se stále více ukazuje, jako nesmyslná akce, která vyšuměla bez výsledků a přinesla už nyní více, než 10 000 mrtvých ukrajinských vojáků, aniž by dosáhla nějakých cílů, či alespoň zastavila, nebo oslabila debakl, který ukrajinská armáda zažívá na Donbase a v ostatních částech fronty. Nic nepomohou prohlášení Zelenského a Syrského, že Rusové nepostoupili za poslední týdny ani o metr, když výsledky jsou zcela jiné a ustupující ukrajinští vojáci to vidí. Vítězství ve válce se vylhat nedá, to se musí vybojovat. A šance vybojovat vítězství v konflikt s Ruskem se rozplývá s každým dalším ukrajinským mrtvým vojákem. Už je to jenom bezperspektivní "vybíjená" ukrajinského národa. A je namístě přemýšlet, zda je rozumnější a slušnější hodit ručník do ringu, nebo přihlížet, jak dostávají ukrajinští vojáci ránu za ránou a čekat na K.O. .
Co si pod tím hozenim ručníků do ringu představujete?Například dovolit Putinovi znovu obnovit Sovětský svaz?Vám se za komancu asi líbilo,že tam chcete zpátky.
Ale ty horší časy si zavinili sami šílenou sázkou na elektromobilitu. Mysleli si, že politika dotací a omezování spalovacích aut jim zajistí odbyt a zisky na mnoho let dopředu. Jenže ekonomie nakonec nad politikou zvítězí, ledaže by zavedli diktaturu.
Jak kdysi řekla Margaret Thatcher. Němci nedělají malé chyby.
Tak te diktatury se právě bojím, vždyť už dnes se pomale normální auto koupit nedá.
Celá krize není vinou EU, ani zákazníků ale nenažranosti vedení VW.
Zadlužení je primárně z doby dieselgate kdy šlo jen a jen a podvody vedení.
Nyní opět čarují s čísly, z firmy vyvedli za poslední roky desítky miliard eur akcionářům mezi kterými je i vedení firmy.
Obří zisky které měli po roce 2020 díky zvýšení marží (43 miliard eur za dva roky) si nenechali na horší časy, ale rozdali si je mezi sebou. Když přijdou horší časy tak natahují ruku k vládě aby zadotovala nebo propustí tisíce lidí.
Jo a celé se to pak svede na Brusel. Ne že by některá rozhodnutí nebyla trochu na hlavu ale ve srovnání s tím co provádí management VW je Brusel naprosto zanedbatelný.
Nebýt nějakých přemrštěné ekologických norem,dosti často takřka nesplnitelnych,tak nebyl ani žádný dieselgate.Takze ano,je to vinná především Evropské Unie.A obávám se,že VW je jenom taková první vlaštovka, brzy začnou padat na huby další.
Tak asi člověk nesmí být úplný bezmozek, aby mohl používat auto. Pokud chcete používat 30 let staré auto, pak se asi nemáte rád, protože to auto už rozhodně nemá nic společného ani s bezpečností.
Pro představu - moje Tesla má aktuálně 204 tisíc. Kdyby to byl takový problém, najet za 4 roky 204 tisíc, asi by takový nájezd neměla.
Pokud chcete vědět, jak na tom bude auto po delší době, mám tady jedno C-Zero, má kolem 85 % a je mu 12 let, za sebou 1400 nabíjecích cyklů (to odpovídá nájezdu 630 tisíc km u Tesly).
Opravdu v tom nehledejte problém, žádný tam není.
Zatím žádný problém s bezpečnosti nemám, nějaká malá koroze se sice najde,ale není to nic strašného. V té době kdy se to auto vyrábělo se totiž ještě automobilky nemusely tolik zabývat ekonesmysly,tudíž se mohlo investovat do kvality kastle,ale dnes,když vám auto ani nesmí pokalet pták,aby vám to nevyzralo lak,mně můžete něco vykládat o tom,že vám auto vydrží 20 let i kdyby vám ty baterie vydržely,jako že nevydrží. Průměrný Čech si je schopný koupit tak max dvě nové auta za život, proto minimální životnost auta alespoň 20 let je naprostou nutností.
To je pravda, současný benzíňák nebo diesel těch 20 let ani nedá. Elektromobil v pohodě, tam není nic, co by se unavilo. Baterky dají i víc, ač se to nečekalo, obzvláště LFP baterie.
Proč pořád řešíte dojezd? Ráno odpojím kabel a jezdím celý den. Takže dojezd v pohodě. Dojezd není žádná mantra, málokoho v praxi omezuje. Omezuje akorát omezené lidi v hlavě.
Tak ja mam 21 let stareho naftaka a pevně věřím, že ještě nějakých i těch 10 let dá,stačí se o něj starat Chtěl bych videt po 10 letech tu kapacitu baterií.Tak jestli jezdíte do prace na nákup a dom,tak pak Vám ten dojezd stačí,ale jet například do toho Vašeho Istanbulu 14 dní,to by se mi asi nechtělo. To je jak když jeden známý vezl syna na letiště do Vídně a před Vidni si musel volat taxika,protože tam nedojel.A to byl ten elektromobil starý 5 let Takže mi tady vykládejte něco o 20 letech,ty baterie se můžou zhroutil v podstatě kdykoliv.
No, nevím jakou máte představu o elektromobilech, ale řekl bych, že jste trošku mimo. To auto stálo (ojeté) 640 tisíc a vydrží 20 let, jako každé jiné auto. A pokud bych si měl vybrat, jestli pojedu Superbem, nebo Teslou, kdyby mě poslali třeba do Istanbulu, rozhodně si vezmu Teslu. Cesta mě vyjde levněji, pravděpodobnost poruchy je výrazně nižší, pohodlí větší, nevibruje to, na předjíždění je to asi stokrát lepší, takže mi výfuk opravdu nechybí.
Životnost 20 let,o tom si nechte jen zdát. A dojezd na jedno nabití?
Vy se máte špatně? Já tedy rozhodně ně. A to jsem řadový zaměstnanec. Lépe jsem se nikdy neměl. A auto mám takové, které na emise vůbec nejezdí - nemá vejfuk.
Tak auto za milion na maximálně couracky po okolí s životností tak něco okolo 10 let,to se máte čím chlubit,co jste si pořídil. Hlavně,že nemáte ten výfuk,to je důležité.
0
Sledujících
2
Sleduje
0
Sledujících
2
Sleduje
Jak je možné, že jste v ODS v Brně od svého zvolení 2 a půl roku nepostavili protipovodňové opatření ? Je vidět vaše neschopnost !!!
6 odpovědí
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Já bych řekl, že to koryto bylo na záplavy připraveno dobře, než ho rozbili.To by se snad musela protrhnout Brněnská přehrada, aby se na Poříčí začala voda vylevat z břehu.