Tak zvané slevy jsou ze strany obchodních řetězců jedna velká kulišárna. Ty slevy se sjednávají tak, že přijde agent k dodavateli a navrhne cenu, za kterou by si představoval za zboží zaplatit. Dokonce slíbí, jak velké množství výrobků od výrobce odebere. Výrobce zpravidla na navrhované podmínky přistoupí, protože chce prodat. Obchodník má vždycky
zisk, nikdo neví, za kolik výrobek koupil. Na zboží je škrtnutá stará cena a označená je nová cena. Zákazníci většinou nekontrolují, zda jsou údaje pravdivé. Když to konkrétní zboží potřebují, prostě si ho koupí. Důležitou roli hraje i reklama. A zda skutečně obchodník odebral dohodnuté množství zboží, nikdo neřeší. Výrobce je rád, že prodal.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Loterie nebo Sportka podvod není. Jen si musíme připomenout, že aby jeden šťastlivec vyhrál balík, tisíce lidí nevyhrají nic nebo velmi málo. To loterijní společnosti si mastí kapsy, reklamní firmy a tajtrlíci, kteří losování komentují, také nepracují zadarmo.
2 odpovědi