Pokud majitel vozu jede na STK s prasklym sklem, tak nemuze mit v zadnem pripade dostatecne IQ aby vubec absolvoval autoskolu a dostal ridicak. Tady je ale systemovy problem, podvody a uplatky na STK je u nas narodni sport, snad uz to konecne zacne nekdo poradne resit.
A ten provozovatel STK samozrejme exemplarne pokuta 5 mega, tady neni o cem.
Do Nemecka si nikdo s kouricim vrakem netroufne, ale na našich silnicich to nikomu nevadi.
Je jistě možné, že se někdo vrátí o století zpět, ale pro mě představa, že bych místo nabíjení ze sluníčka posílal zase peníze rusákům na rakety, poslouchal otravný kravál a dunění, kvedlal zbytečně fofrklackem, musel akceptovat ty neskutečně zpomalené reakce na všechno, a ještě u toho dobrovolně fetoval smrad z výfuku, je už naprosto bizardní.
Mimochodem, proč je ta "studie" tajná?
Tak ja bych si od vyse zminenych take zadne EV nekoupil, max BMW bych vyzkousel, jinak mi vse ostatni prijde proti Tesle tragicke, nefunkcni a predrazene. To uz radsi nejakeho cinana. Stellantis a Toyota je asi to nejhorsi z EVcek, co se dneska na trhu nabizi. A neni se cemu divit, kdyz nejaky sef stale dokola hlasa antielektromobilni bludy, tak jak asi muzou vypadat produkty firmy.
Zkratka trh EVcek si rozeberou nove znacky a ty klasicke zaostale se budou prat o ten zmensujici se fosilni kolac a budou se pozirat navzajem.
Výborně a trefně popsáno.
Ale pohled na tu opravdu početnou skupinu voličů, naivně věřícím různým "spasitelům" na plakátech slibujících mír a věčnost spalovacím motorům, je opravdu zarážející. Až si člověk musí nutně položit otázku, zda-li dovršení věku 18let by mělo být jedinou podmínkou volebního práva občana. Ostatně např. Hiller byl také zvolen ve svobodných volbách a také Němcům sliboval "skvělé zítřky" a pro některé čerstvě zvolené naše europoslance je do dones podle všeho velkým vzorem, což je opravdu jen velmi těžko uvěřitelné.
Arogantní, nevychovaný, hloupý makak, který se už ani nesnaží skrývat to nakynuté zlo, které z něj stříká na všechny strany. Vůbec nechápu, jak může mít u nás 30% podporu. Že by platilo "Jaký pán, takový krám"? Možná by stálo za to se poptat u Moniqe...
Ale soudě podle počtu příspěvků v diskuzi, tak PR team ANOfertu má tady asi hodně napilno.
Turek je obchodník s nereálnými sliby, jak ve svém byznyse, tak v politice. Představa, že je to zachránce spalovacích motorů v EU je opravdu úsměvná a něco to vypovídá o jeho příznivcích, takový sofistikovanější Okamura.
Cca 90% u nás vyrobených aut jde na export a bohužel na těch zásadních exportních trzích nabírá elektromobilita celkem na obrátkách, třeba v Číně bude v příštím roce už pravděpodobně většina prodaných aut do zásuvky a evropští výrobci tam mají problémy s odbytem už několik posledních let.
Čili je třeba si položit otázku pro koho ta spalovací auta chce pan Turek vyrábět?
Osobně si myslím, že českým motoristům dělá spíš takovou medvědí službu, protože až si oni koupí za 16,5 let (průměrné stáří aut u nás) dnes vyrobené spalovací auto, tak budou nejspíš pana Turka těžce proklínat. Ale myslím si, že k tomu nedojde, a i v ČR si rozumný motorista raději koupí bezúdržbového číňana na baterky, než ojetou spalovací bezednou pokladničku. Čili tento humbuk je naprosto zbytečný...
14
Sledujících
0
Sleduje
14
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Autor by se mel jit lecit a prestat sirit strach a demagogii.
Proc jste si nevybral treba cenu elektriny z roku 2008, kdy byla za stejnou cenu jako dnes a vzhledem k inflaci jsme za ni platili 2x tolik?
Ne kazdy je pane autore 🐷, ktere chce pristim generacim predat jeste vic spustosenou planetu.
5 odpovědí