No, musím říct, že ač jsem starší generace, podle abecedy tam generace C 😄 tak tenhle způsob sdílené přepravy by se líbil i mě. Ovšem a ALE! Tohle může fungovat ve vyspělých, civilizovaných zemích, ovšem z mých zkušeností jako bývalého majitele české videopůjčovny se lidé k věcem, které jim nepatří, chovají jako naprostá primitivní hovada.
Neměla říkat smartphony, ale mobily obecně. Když začaly, Češi proti nim řvali jako pitomí. "Má to slabou baterii, nikde mimo město není signál, je to drahý, hovory jsou předražený" Jako bych slyšel ty samí lidi, kteří dneska řvou proti elektroautům, všichni na to házeli špínu, hanili to kde mohli a dneska to má každej.
E-aut je pořád málo, protože média i sociální sítě šíří dezinformační kampaně placené ropnými společnostmi a lobby autoservisů za účelem co nejvíce pozdržet nástup elektromobilů, na nichž si pak prd vydělají. Primitivní jedinci ty jejich nesmysly sami šíří, cítí se děsně důležití a netuší, že ze sebe dělají trouby a jsou jen pro smích. V takové atmosféře nenávisti a demagogie nemůže fungovat trh, který by si jinak své kupce našel, ale s tím nic nenaděláme. Ten kdo už elektroauto má, ví své a zpátky by se nevrátil ani za zlatý prase.
No to jsou zase moudra od Autozive. Zlepšení aerodynamiky určitě neudělá díru do světa, co se týče dojezdu a nějaké spodní spojlery už vůbec ne. Zvýší dojezd pouze při vyšších rychlostech nad 100km, takže jen pro ty, co jezdí nejvíc po dálnici a to o nějakých 20km oproti situaci bez nich a pak si musíme ještě odečíst spotřebu proudu pro jejich ovládání a jsme na nule. Super!!!
No to je mi novinka, motor Mivac s proměnným časováním ventilů měl Mitsubishi ASX už před osmi lety, a s tím dosahoval spotřeby 5,5l benzínu, ale že by tohle byl ten zázrak, který má zachránit spalovací motory, můžou snít jen ropácký fanatici. Těch je v Čechách bohužel mnohem víc než v celým zbytku Evropy, zřejmě je tady mnohem víc zaostalých jedinců, než jinde. No, sněte dál, my praktičtější už jsme pochopili realitu a ta je plně elektrická a jiná cesta prostě nebude, smiřte se s tím už konečně... čááááááuuuuuu 😄 😄 😄
Situace se otočila, dřív si Číňani kupovali evropská auta, rozebírali je a učili se, jejich zástupci jezdili na evropské autosalóny a učili se, teď se jezdí evropští manažeři dívat do Číny a stojí tam s otevřenými hubami. Teď bysme měli dovézt nějaké čínské auto, rozebrat ho do šroubku a učit se, jinak to tady za chvilku budeme moct zavřít. Joooo, můžeme si dál vyrábět předpotopní spalováky a machrovat, jak jsme úžasní a spooousta českých fosilních fanatiků tomu bude mohutně tleskat.
To je neuvěřitelný, proč já jako majitel elektroauta, které by mělo mít největší podporu od vlády, platím v ceně elektřiny příplatek za emisní povolenky + příplatek za podporu obnovitelných zdrojů energie a ropáci do těch svých smraďochů, které ohrožují klima 1000x víc, nemusí platit ani ho... Ani ty blbý 2 koruny za emisní povolenky. To je hnus, co tahle vláda všechno proti elektromobilitě dělá. Běžte do.......
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Kdyby se ti blbci od Toyoty radši snažili udělat konečně použitelný elektroauto, než vymýšlet pořád ptákoviny kolem mrtvýho pohonu.