Exteriér mi přijde hodně povedený. Už to chtělo oživit. Ale ne, že by C8 byla ošklivá , to vůbec. Je to pořád pěkný auto, hlavně ve verzi Allroad / Avant. Ovšem interiér je C8 je fakt nepovedený. Měl jsem možnost si vyzkoušet novou ,,A4", která tu samou architekturu interiéru, a: středová konzole s plastový voličem naprostá tragedie. Je vidět, jak automobilka začala šetřit. V C8 krasný hliník a hliníkový volič převodovky potažený kůží. V C9, respektive v nové A4 plastový ovladač, který si s ničím nezadá s plastem elektronické brzdy v Superbu...Ani ovládání už není tak příjemné jako v C8, kde volič, krás pasoval do ruky. Tady jako by má tendenci prst po ovladači sklouznout, a musíte opravdu sledovat, co jste zařadili.. D, R, N...A , dále mi tam chybí jako v C8 třetí displej ( když už tam nemůžou být mechanické ovladače klimy ), kde jste si teplotu krásně volili na displeji a měli vše po ruce x v nové A4 malá lišta na displeji, a není o co pořádně zapřít zápěstí, takže trefit se je umění. Jasný, někdo řekne, hele C8 už měla a nová A4 a A6 mají hlasové ovládání...a funguje...,, Nastav teplotu na 20"...ale proč to dělat tak komplikovaně a muset nejdříve zmáčknout tlačítko hlasový obsluhy, a pak říct ,, nastav teplotu na 20?" ? Řešení středové displeje u A6 C9 bylo prostě lepší. A další, co se mi nelíbí, když jede s novou A4 se sluncem v zádech nízko nad obzorem, tak na tom úžasným velkým prohnutým displeji je prd vidět...A otravný jsou i ty kliky se senzorem...někdy to nefunguje a je nutný sundat rukavici...plus...nepřirozená poloha v zápěstí...klasická klika = lepší řešení.
Já bych to nechal jet dál samospádem. Trh si poradí sám. Kdo nemá na byt, tak si ho prostě nekoupí, a kdo bude mít i přes vysoké ceny motivaci, tak se k němu časem proinvestuje, vydělá si na něj, nebo kombinace obojího. Znám ve svém okolí pár mladých lidí, kterým paradoxně vysoká cena bydlení ( pořízení si bytu ) pomohla, protože je to motivovalo dělat něco navíc než jen čekat. Jeden začal podnikat a podniká úspěšně, a druhý je úspěšným investorem. Na počátku jejich cesty stála překážka v podobě nedostupného bydlení a jak to vyřešit.
Na druhou stranu, pokud by to stát myslel vážně s dostupným bydlením, už dávno by skončil s jeho podporou ve formě stavebního spoření ( naprostý nesmysl ) a neuvažoval o výstavbě sociálního bydlení ( další nesmysl ). Naopak by se vážně zamyslel nad způsoby regulace - podobně jako, když řeší regulaci vjezdu aut do velkých měst, zakládá modré zóny apod. A jedinou cestou je buď zásadní zdanění více držených nemovitostí a / nebo jejich současné nepronajímání. Ale bavíme se samozřejmě o periodickém danění v řádu nižších jednotek procent, nikoliv setin nebo tisícin procent. V opačném případě problém nedostupného bydlení nemá smysl řešit, a nechal bych ho běžet samospádem...
Tak konečně si odpočine. Muselo to být pro ní už trápení. Jednou si odpočineme všichni. On ten život z pohledu vesmíru není zas tak dlouhý, ale jestli 30 nebo 100 let, už v záblesku vesmíru nehraje takovou roli. Spíše je důležitější, jak a čím se člověk zvěční. Pokud tady bude grázl do 100 let, jako by ve skutečnosti neodžil ani 10....
Je to pravděpodobně vina chovatele důsledkem nedostatečné pozornosti a vedení.
Sám mám doma doma Bullyho M ...nemám XL, ale u tohoto psa hodně záleží na itineráři krmení. Jestli mu majitel dával misku zleva, namísto zprava nebo opačně nebo na jiné místo, tak Bully na tohle reaguje přecitlivěle, a je úplně jedno, jestli máte Bullyho S, M, L nebo XL,
To samé platí i pro umístění pelechu, pokud pelech o půl metru přesunete jinam, Bully to nese těžce a pak reaguje.
Kvalita audi jde pořád z kopce, tak uvidíme, kde se zastaví s příchodem nové A6.
Zatím jsem měl možnost sedět v nové A4 ( resp. A5 ) a dojem velmi slabý. Jediným lákadlem může být pro někoho prohnutý centrální displej, kde je možné funkce topení a klima už ovládat jen přes něj - za mě děs běs. O kvalitě středového tunelu a plastového voliče převodovky ani nemluvě. Ale tím to nekončí. Dvoulitrové TDI vás po nastartování přivítá chrapotem, který vám ihned připomene Octávii z přelomu milénia, a chrochtání neustane ani při jízdě v jakékoli rychlosti. Třešničkou na dortu je pak zvuk dveří, který zase připomene félicii nebo prapodivně čalouněný zavazadelník, který si nezadá nic s první generací obnovené Dacie. Absolutně jsem nepochopil, co tím Audi sleduje. Jestli to je nějaké záměrné sebepoškozování nebo má automobilka řízeně jít postupně ke dnu ( ? ). Uvidíme, co přinese nová A6. Za mě ale lepší volbou Nová škoda superb, která je komfortnější, tišší a ovladatelnější. Audi A4 ( A5 ) jsem skutečně nepochopil.
Na toaletě to není za mě úplně nejvhodnější, ale asi se to krátkodobě dá zvládnout.
My jsme umožnili dlouhodobě bydlet našemu kolegovi z výroby na šatnách. Má tam také svůj kout se závěsem, a může využívat jednou denně i sprchu. Ale na rozdíl od paní šéfky čínské firmy po něm nic nechceme. Je to pracovitý a spolehlivý zaměstnanec, a to je i důvod, proč jsme mu to umožnili.
Já mě je to v pořádku. Já bych jim to zdanil stejně jako má např. Belgie, Dánsko nebo Portugalsko...prostě od 5 do 7% z hodnoty nemovitosti. Máš barák nebo byt v centru, tak vysol každý rok milion a tečka. Vybrané peníze by mohly sloužit lidem k pořízení nebo dotování bydlení, kteří si ho nemůžou z běžného platu dovolit. Já třeba platím měsíčně za pronájem 1+KK 15.000,- , což je neúnosný. Tak pojďme situaci znepříjemnit i vlastníkům nemovitosti.
Já nevím Hrubis...mám vyzkoušenou Q8 50 DTI i A6 allroad 50 TDi, a obě auta mi přijdou do města nevhodná....rozjezdy s 8st automatem těžkopádné, autu se nechce ze semaforu vyrazit vpřed, pojezdy na krátké vzdálenosti i mimo město, na klikatých okrskách působí ospale, obě auta zápasí s těžkou přídí, jsou poměrně hlučná ( při porovnání s konkurencí např. od MB ), a i pneumatický podvozek by mohl lepší ( v této disciplíně vyjde nastejno se Superbem III subjektivně ). Ale připouštím, že v okamžiku, kdy s autem vyjedete na dálnici, tak se konkurence naopak hledá těžko. Obě auta výborně táhnou, v kabině je příjemné ticho, a úroveň stability ve vysokém dálničním tempu je impozantní. Proč ale tohle všechno nefunguje v běžném provozu? Tady prostě audi citelně ztrácí a přijde Vám jako zbytečná investice, která Vám nic nepřinese.
Tak auta mě primárně netrápí. Kdo z nás potřebuje nové auto? Aut je na trhu přehršle a není důvod si každých pět kupovat nové auto. Zásadní problém, který se nás ale dotkne, bude rostoucí inflace a zvyšování úroků, což bude v kombinaci se skomírající českou, respektive evropskou ekonomikou, další smrtící koktejl, který nás zase uvrhne zpět do roku 2023....Už tento týden ČNB odložila snižování úrokových sazeb na další jednání, což je signálem, že inflační očekávání neustále stoupají, a tahle cla budou super-výživa pro růst inflace.
Holka to určitě neudělala schválně, nebyla opilá, ani zdrogovaná. Fatální chybou bylo, že se nesoustředila na řízení. I kdyby tam vlítla 90 km / hod, tak by auto v tomhle úseku zvládla ( jezdím tudy každý týden ). Zřejmě koukala do mobilu nebo dělala něco jiného. Jinak by nesjela na tu krajnici a neodrazila se na chodník. Následky nést musí, to je bez diskuze. Odškodné by se měla vzít na starost pojišťovna, pokud ovšem auto mělo povinné ručení. Pokud ne, je to tedy ranec.
Naše zkušenost jako strojírensko-technologické firmy vyvíjející a vyrábějící osazovací automaty na DPS je taková, že 60tníci+ jsou absolutně k ničemu: 1) Těžko do nich dostáváte nové znalosti v takto dynamickém oboru, 2) Nízká cestovní flexibilita - máme zákazníky po celém světě, 3) Jejich jazykové schopnosti a schopnost naučit se jazyk na vynikající úrovni, je omezená, téměř nulová 4) Neustále zapomínání, nesoustředěnost, nízké tempo na montáži, ve skladu i v zákaznické podpoře 5) Neschopnost jít s trendy. Jediné, co umí, je chodit po doktorech, nosit na stůl neschopenky, Ale bych jen nehanil: Disciplína a chování, rozvážnost a slušnost. Ale tohle nám fakt nestačí, a platilo to pro všech pět šedesátníků, co jsme měli ve firmě, a byli jsme rádi, že sami od sebe dali výpověď - příliš dynamické prostředí a pracovní tempo uvedli jako důvod odchodu. Jeden našel místě někde v okresním archívu. A zbylí čtyři jsou prý do dnes na pracáku už rok. Takže 60ky? Fakt ne !
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak dnes vzdělávat a zaměstnávat řadové SW programátory nedává smysly, a v budoucnu už vůbec ne. IT a SW firmy dnes potřebují skutečné pár lidí, kteří hlavně obsáhnou dvě oblasti: Práce s boty, GPT experty, a průmyslové programátory a integrátory. To je profese, která nahrazuje řadové SW programátory, jelikož dnes už je vše předprogramované, a je třeba umě vhodně dané celky funkčně poskládat a uvést do provozu. Vše ostatní už je v databázích chatbotů, a umělá inteligence zvládne programovat okamžitě, bez chyb a mnohonásobně vyšší mírou kreativity. Jinak podobný osud už začíná stíhat marketéry, kreativce, účetní a právníky, a podobně...prostě tyhle profese nebudou mít pod tíhou umělé inteligence šanci, takže kdo bych chtěl studovat účetnictví nebo právo, a myslí si, že bude kontovat u počítače nebo sestavovat smlouvy, tak ať na to zapomene. Na vysluní bude ten, kdo bude dělat integrátora, dotahovače a sales management.
1 odpověď