Ať už je to chyba kohokoli, tak bohužel zemřel člověk, jež byl možná tátou, ale určitě synem. Co mám zkušenost s cyklisty v Praze, tak mají tendenci na křižovatkách předjíždět kolonu stojících aut, podobně jako motorky, nicméně po rozjetí nemají jejich rychlost a snadno je může někdo přehlédnout.
Pravděpodobně se chtěl po levé straně náklaďáku protáhnout a řidič ho prostě přehlédl a vzal zadními koly.
Nezbývá než popřát upřímnou soustrast pozůstalým o oporu tomu šoférovi, co přejel, aby se s tím dokázal vyrovnat.
Řidič autobusu, ale i náklaďáku je nevděčné zaměstnání. Lidé mají odpovědnost za to vezou a při kontrole mohou dostat pokutu za přestupek klidně po půl roce, díky tachgrafu, jež si pamatuje rok zpět. Znám pár lidí, kteří šli raději pracovat do supermarketů.
Máme zatím trochu kliku, díky válce na Ukrajině a berexitu, že je hodně řidičů z řad imigrantů.
Nicméně řidiči ubývají v celé Evropě.
Pak tedy poroste cena práce a dopravy a jednou se možná absolventu vysoké školy, najednou vyplatí udělat si ridičák, 520 hodin profesního školení a pak vymění kancelář za volant.
Nicméně pokud bude pokračovat buzerace příliš aktivních policistů, tak bude muset být ta motivace pořádná.
Tento pohled by se dal charakterizovat jedním. Člověk si neváží toho co má a idealzuje si minulost. Měl jsem to štěstí, že jsem vybrán na výměnný pobyt do Moskvy od školy. Když jsem viděl jak to tam vypadá, tak jsem si uvědomil, že s sovětským svazem na věčné časy byla neskutečná blamáž mocipánů z KSČ.
Navíc bych rád připomněl tzv laborky, ve kterých nakupovali vysocí funkcionáři zboží že západu za ceny lidové, ovšem tuto možnost běžní lidé neměli.
Na to aby se elektromobil ujal musí přinést zákazníkovi nějakou výhodu. Podobně jako naftová auta v minulosti, kde se počítalo, kolik musí auto ujet, aby se investice vyplatila. Našlo se spousta lidí, kteří zaplatily často i o 100 000 kč víc za naftu, protože viděli úsporu v budoucnosti.
Nicméně elektromobil, jež je v mnohém lepší než spalovací auto, je však o hodně, několik set tisíc, dražší a jeho provoz, pokud nabíjíte na veřejných nabíječkách, je kolikrát dražší než jízda se spalovákem. Bezplatné parkování v Praze se zruší a bezplatná dálniční známka je slabá útěcha.
Když to shrnu, tak je to až moc peněz za málo muziky.
Velmi obecně se u nás důchod počítá z odvedených odvodů na sociální pojištění (neplést s vydělanýmy penězi) a doby trvání placení.
Není to problém jenom umělců, ale všech OSVČ. Mnoho z nich platí daně paušálním odpočtem nákladů a to často vede k velkým úsporám na odvodech a uměle to zvyšuje příjmy.
Navíc se nejedná o spoření, kde člověk vidí nějakou rostoucí hodnotu, ale jen další formu daně.
Nelze se tedy divit, že jim důchod připadá nízký.
Na druhou stranu jediná možnost jak si snížit budouci náklady, je třeba investice do vlastního bydlení, nebo komerční důchodové spoření, která však moc velikou efektivitou nevynikaji, ale máte určitou jistotu, že ty peníze budou Vaše.
Nakonec jedna drobnost. Do důchodu to mám cca 15 let. Nicméně za dobu co platím daně a odvody pojistného se systém výpočtu důchodu a odchod do něj tolikrát změnil, že asi nemá smysl si tím lámat hlavu, protože až půjdu do důchodu, pokud se ho vůbec dožiju, tak to bude zase všechno jinak.
Stačilo by, kdyby bylo možné neplatiče ze dne na den vystěhovat a nájemné by se zlevnilo. Je jistě třeba chránit slabé, ale nemělo by to jít na úkor majitele bytu.
Mohl by třeba vzniknout nějaký registr nájemníků, ve kterém by se mohl majitel bytu podívat na minulost nájemníka a dle toho určovat cenu nájmu a případnou kauci.
Věřím, že by to snížilo nájemné a zvedlo i morálku neplatičů.
Docela trefně napsáno. Mám za sebou již 100 000 Km, se Škodou Enyaq. Mám vše popsané, kromě větrné elektrárny.
Cena za dobíjení na veřejných nabíječkach se dá snížit určitými aplikacemi. Nicméně vzhledem k množství provozovatelů, by byl člověk jak klicnik od matky boží.
Lze též použít kartu od Škody. Nicméně to je suverénně nejdražší varianta, zejména v Čechách.
Je možné, že jak poroste množství eketroaut, tak poroste konkurence i u nabíjení a třeba se to srovná a přiblíží k podobným podmínkám, jako u běžného tankování, kde neřešíte zda máte či nemáte smlouvu s majitelem a prostě natakujete a zaplatíte, jako všichni ostatní.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Obecně jsem vždy posílal peníze na pomoc s výjimkou zemětřesení na Haity. Vždy to bylo o tom, stihlo nás neštěstí, pomozte nám prosím, ale tenkrát to bylo o tom, stihlo nás neštěstí a vy musíte pomocí.
Celé bych to definoval takto. Pomohu moc rád, ale musím pouze umřít.