Asi jsem viděl jiné záběry,než pan Šlachta,na těch byla policie s dlouhými zbraněmi,odstřelovač měl toho člověka na mušce,těsně před tím,než si sám ustřelil hlavu.
A podle vyjádření šéfa URNY,která sídlí na Zbraslavi v budovách bývalých kasáren pohraniční stráže,by jim dojezd na místo trval minimálně 10 minut,a to už tam dávno byly prvosledové jednotky,které jsou vybaveny balistickou ochranou a dlouhými zbraněmi,Jasně je to vidět na záběrech,kdy se z aut vybavují a běží do fakulty.URNA má úplně jiná auta,dodávky.
Před pár lety se můj spolupracovník chlubil,jak každý víkend jezdí nakupovat na Zličín do suprmarketů,když jsem se ho zeptal,proč nenakupuje v obchodě u nich,v té době tak ještě byl,mi odpověděl,že nikomu nebude přispívat na dovolenou v zahraničí.Tak holt podporoval zahraniční řetězce,díky tomu i likvidaci domácích menších obchodů.Výsledek vidíme v současné době,Diktát cen,nakoupit od výrobců co nejlevněji,ale nám to prodat co nejdráže.Žádná vláda s tím nic neudělala a ani nemohla.Pouze antimonopolní úřad,měl a má nějaké páky,ale pochybuji,že měl a má někdo zájem zasahovat.
Já bych byl pro,aby se výsluha vrátila i želežničářům.Za císaře pána a jeho rodiny chodili do důchodu po odpracování 25 let a po zbytek života jim byla vyplácena renta.Jak se tenkrát říkalo byli pod penzí a byla to zajímavá partie.u nás bydlel pán a ten šel do penze již ve 40 letech.Měl odsloužíno na dráze. 🙂.
Paráda,je ale vidět,že to jsou mladí kluci,kteří toho moc neznají.Základ nejdřív vyčistit nádrž,kohout karbec,pak elektrika.Kladívka nazývají kondenzátorem,a ten plyn se nevrací sám,tady se musel vracet rukou.Vracel se takzvaný rychlopal.Měl jiný systém ovládání lanka.tam se navíjelo,kdežto u toho co má prase se pomocí půlzávitu posouval držák lanka.Proto se muselo hodně otočit rukojetí a pak zase vrátit.Zase to mělo výhodu,že jsem si nastavil otáčky mohl pustit řídítka a jelo to pořád.🙂.Jo taky jsem si kvůli tomu málem nabil tlamu.😄.
Měl jsem ji a můžu říct,že to byl v téhle motorizaci neskutečný tahoun.Lepší už byl snad jen diesel.
Jinak se mi také nezdá nájezd,pedály jsou tedy v pohodě,ale gumy se dají vyměnit,nezdá se mi volant,řadička a boční čalounění zadních opěradel.Takže spíš bych řekl že má 113000,ale třeba podle servisky a záznamů na STK to má opravdu tak malý nájezd.
Tak bych rád věděl,co dělám špatně.Ještě se mi nepodařilo,abych měl hrubý kompost za 3 týdny.A o tom jemném,za tu dobu co udávají,si mohu tak akorát zdát a to jsem tam dal i bakterie,co mají urychlit rozklad kompostu.
Mně to trvá v podstatě stejně dlouho,jako otevřený kompost,jen je to schované a zabírá míň místa.
Pár let asi 10,jsem opravoval výtahy a můžu s klidným svědomím říct,že na stáří nezáleží,ale na údržbě.Na Nákladovém Nádraží na Žižkově,jsou výtahy z roku 1972 a všechna bezpečnostní zařízení fungují naprosto správně,pádová brzdy,bezpečnostní okruhy dveří,přetěžovací spínače.Tady prostě něco nefungovalo.Že tam bylo 13 lidí,není až tak velký problém,když se tam vešli,ale ten výtah už musel být přetížený a neměl by se rozjet.v okamžiku,kdy začne padat,určitě se neutrhl.ale podle mne prokluzovala spojka,by se měl při určité rychlosti sám zastavit pomocí zachycovačů.Je to sice rána,když vybaví,ale aby se lidi zranili,to nehrozí
Na 6ižkově mají výtahy nosnost 1400 kg a zkoušky se dělají se zátěží 1500 kg.Když ty zachycovače vybaví,tak jdete pouze do kolen,žádný pád na podlahu,nic takového.tady museli sjet až na dno šachty a tam narazit.
Jak píšu,jsou to moje zkušenosti ze zkoušek e servisu výtahů,mělí jsme i osobní výtahy a všude to funguje stejně.Přetížený výtah se nesmí rozjet a při určité rychlosti směrem dolů,se musí zachycovače vybavit,to samé i když prasknou nosná lana,to se vybaví okamžitě,ani se pořádně nerozjede.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Držím palce.🙂.