Double-branding - pravidla pro reklamní podklady
Pokud inzerent (zadavatel inzerce) v rámci reklamních podkladů a dalších náležitostí reklamního sdělení či reklamních prvků („reklamní podklady“) použije obchodní značku, logo či brand třetí strany („označení“), jedná se o tzv. double-branding. Za takové reklamní sdělení je společnost Seznam.cz oprávněna požadovat úhradu příplatku za double-branding („Příplatek“).
Společnost Seznam.cz, a.s., si vyhrazuje právo rozhodnout, zda reklamní podklady inzerenta obsahují double-branding a zda jsou v souladu s pravidly.
Platí, že:
- Označení třetí strany musí být v rámci reklamních podkladů zobrazováno ve velikosti 2:3 vůči označení inzerenta. Reklamní podklady zároveň vždy musí obsahovat označení inzerenta.
- V rámci videospotů a animovaných bannerů se podmínky double-brandingu vztahují i na poměr délky zobrazení označení třetí strany v čase.
- Za Double branding se nepovažuje zobrazení loga privátní značky inzerenta, ani zobrazení loga, jako součásti zobrazení produktu na reklamní kreativě (tedy v případě, kdy samotný produkt zobrazený na reklamní kreativě nese logo jako svoji součást – např. značka jogurtu vyobrazená na kelímku od jogurtu.
Společnost Seznam.cz je oprávněna požadovat po inzerentovi úhradu Příplatku za každý jednotlivý subjekt (třetí stranu), jehož označení naplňuje v rámci reklamních podkladů podmínky double-brandingu stanovené těmito pravidly. Výše Příplatku je stanovena v příslušném ceníku, dostupném online na (URL):
www.seznam.cz/reklama/cz/obsahovy-web/ceniky