Obsah cílové stránky
Zakázané optimalizační techniky
Cílová stránka inzerce může být zamítnuta, pokud obsahuje zakázané optimalizační techniky zejména Cloaking, Doorway, Mirror, klamné přesměrování nebo se jedná o tzv. webspam.
Nedostatečné informace
- Nepovolujeme stránky, na kterých nejsou uvedeny dostatečné informace o propagovaném produktu nebo službě. Poskytnutí více informací o propagovaném produktu nesmí být podmíněno zadáním osobních údajů (zpravidla, ale nikoliv výhradně internetové stránky nabízející poradenství, hubnutí, práci z domu, půjčky nebo IQ testy).
- Je zakázána inzerce webů, které neobsahují zákonné informace o provozovateli.
- OSVČ:
- Jméno a příjmení
- Identifikační číslo
- Místo podnikání
- Údaj o zápisu do živnostenského rejstříku
- Podnikatel zapsaný v obchodním rejstříku uvede také údaj o tomto zápisu včetně oddílu a vložky
- Právnická osoba:
- Název společnosti
- Identifikační číslo
- Adresa sídla
- Údaj o zápisu do obchodního rejstříku včetně oddílu a vložky
- Popřípadě údaj o zápisu organizační složky podniku nebo podniku zahraniční osoby do obchodního rejstříku
- OSVČ:
Cílová URL
- Cílová URL musí být funkční a v souladu s českými zákony a ústavou ČR.
- Cílová URL musí vždy vést na www stránku, tzn., nesmí vést na dokumenty (PDF, Word, Excel), videa, atp.
- Maximální délka URL je 512 znaků.
- URL nesmí obsahovat mezery.
- Pokud má cílová URL obsahovat měřící parametry – např. UTM proměnné Google Analytics – musí být v podkladech přímého nákupu (např. bannery v garantovaném množství) doplněny přímo do URL jako kompletní řetězec.
Ochrana osobních údajů
Stránky musí mít jasně vymezené zásady ochrany osobních údajů. Pokud je uživatel na cílové stránce vyzván k poskytnutí osobních údajů, musí být zřejmé, jak bude s informacemi následně nakládáno.