Klientská zónaSeznam.cz

« Všechny případové studie

Srba Servis s.r.o.

„V roce 2011 jsme využívali v nejvyšší možné míře bannerovou reklamu na posílení naší image rodinné firmy Srba Servis. “ Norbert Srba Jr.

Základní představení společnosti

Název společnosti: Srba Servis s.r.o.

Zaměření: Prodej a servis automobilů zn. Alfa Romeo, Fiat, Fiat

Professional, Chevrolet, Jeep, Opel, Saab, SEAT, Subaru, Volvo a prodejce ojetých vozů Q+.

Web: www.srba.cz

Počet zaměstnanců: 120

Roční obrat: 550 mil. Kč.

Výchozí situace firmy

  • návštěvnost stránek cca 450 unikátů denně
  • v rámci všech značek máme cca od 50-ti do 100 objednávek měsíčně

Cíl a účel reklamy

  • propagace námi nabízených vozidel a služeb
  • navýšení našich prodejů
  • zvýšení povědomí o značce Srba Servis jako rodinné firmě
  • konverze se v našem segmentu velmi těžko měří, neprodáváme automobily přes internet.

Řešení a návrh pro klienta

  • v roce 2011 jsme využívali v nejvyšší možné míře bannerovou reklamu na posílení naší image rodinné firmy Srba Servis
  • v roce 2012 více inzerujeme v Skliku, bannery v menší míře a uvažujeme o vyzkoušení některých dalších pozic např. PR články, HP Seznam.cz atd...

Doba po kterou využíváte reklamní kampaně?

  • imagová inzerce – cca. 12 měsíců
  • taktická inzerce – v závislosti na délce vlastní nabídky – průměrně délka naší reklamní kampaně činní 7 dní

Jaký efekt Vám přinesly kampaně na Seznam.cz?

  • navýšení návštěvnosti našeho webu
  • zvýšení povědomí o značce Srba Servis
  • prodeje
  • samotný efekt z hlediska navýšení prodeje nelze jednoznačně identifikovat, zda je to zejména díky inzerci na Seznam.cz nebo i z jiných serverů, každopádně reklama na internetu má vysokou účinnost…

Je internetová reklama pro Vás obecně efektivnější než jiné formáty? (rádio, tv, print...)

naše pořadí:

  1. rádio
  2. internet
  3. výstavy
  4. tisk

Nicméně největší efekt má stále TV.

S ohledem na dosavadní výsledky, chystáte navýšení výdajů, snížení výdajů či ponechání současných výdajů na reklamu v Seznam.cz?

  • částečná optimalizace

Zhodnoceni spolupráce se společností Seznam.cz?

  • na vysoké úrovni
  • spokojenost s jednáním zástupce Seznam.cz – pan Z. Hendrich
  • jen by nás potěšilo rychlejší připsání kreditů na sklik (máme stejnou banku, ale stejně to trvá 3-4 dny), peníze však přijdou během 5 minut
Norbert Srba Jr.