Klientská zónaSeznam.cz

« Všechny případové studie

Studio Moderna Fashion Group s.r.o.

„Po téměř roce a půl spolupráce se Seznamem, během které se původní rozpočet pro tento kanál postupně zněkolikanásobil na úkor ostatních, již máme dostatek zkušeností na to, abychom pro všechny stránky z portfolia Seznamu, které využíváme, dokázali s velkou přesností dopředu předpovědět výkon reklamy od samotného CTR až po finální konverze. “ Jaroslav Zákravský, Country Manager

Představení klienta

Studio Moderna Fashion Group je provozovatelem módního nákupního klubu Stilago.

Cíl kampaně, cílová skupina, investice, timing

"V našich kampaních se zaměřujeme na výkon. Hlavním ukazatelem úspěšnosti je pro nás počet nových členů nákupního klubu a počet uskutečněných objednávek v případě otevřené části Fashion Mall", říká Jaroslav Zákravský, Country Manager.

Cíle kampaně: získat nové členy klubu a navýšit množství objednávek.

Načasování: březen 2012. Cílová skupina: ženy se zájmem o módu. Rozpočet: 330 000 Kč

Řešení a návrh pro klienta

Na každou pozici bylo použito několik různých grafických podob bannerů. Po začátku kampaně byla vyhodnocena úspěšnost jednotlivých bannerů a po zbytek kampaně byly využity pouze ty nejúspěšnější, aby kampaň přinesla maximální výsledky.

Kampaň oslovila 3 859 000 uživatelů při výsledné ceně 0,09 Kč za oslovení 1 uživatele.

Více než 123 000 uživatelů bylo přivedeno na stránky klienta, což pro klienta znamenalo 2,73 Kč za proklik. Z přivedených uživatelů se každý desátý stal členem nákupního klubu Stilago.

"Březnová investice do kampaně se nám vrátila již na začátku čtvrtého týdne v měsíci. Po téměř roce a půl spolupráce se Seznamem, během které se původní rozpočet pro tento kanál postupně zněkolikanásobil na úkor ostatních, již máme dostatek zkušeností na to, abychom pro všechny stránky z portfolia Seznamu, které využíváme, dokázali s velkou přesností dopředu předpovědět výkon reklamy od samotného CTR až po finální konverze. 80% rozpočtu dnes investujeme na weby, kde si jsme jisti návratností, zbytek využíváme pro testování nových pozic, které i kdyby se neosvědčily, skončíme s kampaní v černých číslech."