Bizarní vesmírné dobrodružství, které sází na ujetý humor, kritiku korporací, RPG systém obšlehnutý z Falloutu a slušnou dávku akce, je zpět. Vybralo si slavné studio Obsidian Entertainment svou slabší, nebo naopak silnější chvilku?
Borderlands po letech dostávají plnohodnotný čtvrtý díl. Po více méně podařených odbočkách a hodně bídném filmu se vracíme do bizarního univerza, které na první pohled již nemá moc co nabídnout. Jenže jak už to tak bývá, zdání někdy klame.
Diskutujeme herní témata pravidelně a v širších souvislostech. Dying Light: The Beast, Borderlands 4 a Trails in the Sky 1st Chapter. Tento týden se nám sešla bohatá nadílka her, které jsme náležitě probrali.Hry a filmy, které jsme probrali v hPodu 1019:HRY: Dying Light: The Beast, Borderlands 4, Trails in the Sky 1st ChapterFILMY: Dlouhý pochod Úvod a co jsem hráli (00:00:00) Dojmy z Trails in the Sky 1st Chapter (00:27:57) Dotazy čtenářů a filmové okénko (00:56:14)
Očekávaná pařba jménem Borderlands 4 vyšla před několika dny a hráči se okamžitě vrhli do nového otevřeného světa jménem Kairos. Jenže euforii rychle vystřídala frustrace – na PC totiž hru sužují zásadní technické problémy. Gearbox se sice snaží opravovat chyby, ale vlna negativních ohlasů , dopadla hlavně na generálního ředitele studia Randyho Pitchforda.
Ghost of Yōtei patří mezi největší exkluzivní tituly pro PlayStation 5 a díky odložení vydání nejočekávanější hry historie, GTA 6, získalo akční RPG zasazené do začátku 17. století více prostoru zazářit. Podle Natea Foxe ze studia Sucker Punch šlo bez přehánění o důvod k oslavě.
Špatných filmů jsme na našem kanále zmínili už víc než dost. Většinou se však jednalo o předem odsouzené snímky a nebo opravdu obrovské faily, které snad nikdo nemohl myslet vážně. Často se však natočí také snímek, kam se producentům povede dostat naprosto hvězdné obsazení, ale i tak to dopadne katastrofálně. A přesně na sedm takových se dnes podíváme.
Během představení a vyzkoušení nového přírůstku do známé série jsme se měli možnost na pár otázek zeptat i samotných vývojářů. Co nám sdělili? A co nového jsme se o hře dozvěděli z uzavřených prezentací?
Z návratu Borderlands jsem měl trochu obavy. Poslední díly jen opakovaly zavedené herní mechanismy a grafický styl a žádné velké změny se nekonaly. Důsledkem byl stereotyp, který v posledku až odrazoval od dalšího hraní. Jsou tak Borderlands 4 jen další známkou úpadku značky nebo startem do nové éry?.
Gearbox ve svém prohlášení potvrdil, že jeho hry neobsahují „špionážní software“, a to poté, co měli fanoušci „obavy z podmínek služby Take-Two“. Čtěte více
Zřejmě už někdy za rok se dočkáme hororu jménem Ice Cream Man, který natočí americký herec a režisér Eli Roth. Filmař chtěl snímek natočit už dlouhá léta, podle všeho ale bude náležitě brutální.
Nejlepší herní zážitek ze hry Borderlands 4 získáte, když si ji zahrajete s přáteli v kooperativním režimu. Jelikož vychází na všechny konzole a PC, určitě si budete moct s přáteli zahrát na všech platformách, že? Tady se dozvíte, jak funguje ve hře Borderlands 4 podpora multiplayeru na různých platformách.
Existují pouze čtyři numbered hry, ale to je jen asi polovina celkového počtu Borderlands her. Tón hry je lehký, ale pokud je budete hrát ve správném pořadí, mají hluboký lore a kontinuální příběh.
Po nedávném oznámení změny data vydání, které u Borderlands 4 nyní připadá na 12. září letošního roku, se vývojáři z Gearboxu podělili o spoustu nových informací v prezentaci State of Play, která se čistě věnuje Borderlands 4. Obsahuje také pořádnou porci záběrů z hraní, které v tomto případě pocházejí z verze pro PlayStation 5 Pro.
Borderlands 4 vyjde letos na podzim. Vývojář Gearbox odhalil, že nejnovější díl série Borderlands vychází 23. září 2025 na nejnovější akci Sony State of Play a hra obdrží samostatnou akci State of Play tohoto jara, kde se na ni můžete podívat podrobněji v akci. Podobně jako u předchozích her Borderlands bude mít Borderlands 4 střílení a rabování, i když s mnohem volnějším a rychlejším pohybem. Budete moci dvojitě skákat, uhýbat a zachytávat se při průchodu hrou a hrát za čtyři nové lovce trezorů, kteří se snaží zbohatnout. Borderlands 4 byl původně oznámen během Gamescomu v roce 2024 a Gearbox ukázal první náhled hry během Game Awards. Kromě těchto úprav pohybu vypadá jako další Borderlands. Vzhledem k tomu, že od vydání Borderlands 3 uplynulo asi šest let od roku 2019, nemusí to být nutně špatná věc, ale doufejme, že Gearbox má stále něco v rukávu, aby ospravedlnil další ponor do postapokalyptické střílečky. Borderlands 4 vychází na PS5, Xbox Series X|S a PC 23. září 2025. Tento článek se původně objevil na Engadget na https://www.engadget.com/gaming/borderlands-4-is-launching-on-september-23-225358207.html?src=rss
Internetová komunita není jen toxickým místem. Umí totiž napsat i ty nejkrásnější příběhy, u kterých budete mít pocit, že vedle vás někdo krájí cibuli. Jeden takový přineslo studio Gearbox, které stojí za herní sérií Borderlands. Její věrný fanoušek na diskuzním fóru Reddit odvyprávěl svůj příběh, kvůli kterému se bál, že se vydání čtvrtého dílu nedožije. Příspěvek se ale dostal k povolaným lidem a Caleba McAlpina možná ani ve snu nenapadlo, jaké dobrodružství ho čeká.
Tento týden jsme se dozvěděli o reakci šéfa Take-Two Strausse Zelnicka na "zklamáním" filmový debut Borderlands a nyní se veřejně vyjádřil i CEO Lionsgate, který řekl, že "téměř všechno, co se mohlo pokazit, se pokazilo". Čtěte více
Šéf Take-Two Strauss Zelnick má optimistický výhled na film Borderlands, který letos vyjde, a řekl, že film, který byl "zklamáním", nepoškodil videoherní sérii Borderlands. Ve skutečnosti jí to pomohlo. Čtěte více
Když je váš čas na tomhle světě omezený, sny a přání nabývají na mnohem větším významu. Nemocný fanoušek série Borderlands Caleb McAlpine zkusil štěstí a na Redditu vyslovil své přání: Zahrát si čtvrtý díl, u kterého si není jistý, jestli jeho vydání stihne. Příspěvek se dostal mimo jiné k vedení Gearbox Software, které neváhalo ho osobně pozvat na testování.
Film Borderlands se nedávno dostal na titulní stránky bohužel ne z těch správných důvodů. Adaptace založená na hrách od společnosti Gearbox se při srpnovém uvedení nepodařilo získat srdce (ani peněženky) diváků a byla široce kritizována recenzenty. A nyní máme lepší představu o tom, jak velkým komerčním propadákem film s Cate Blanchett v hlavní roli skutečně byl. Podle webové stránky s údaji o filmovém průmyslu The Numbers (prostřednictvím PC Gamer) dosáhla tržba filmu z promítání v kinech pouze 30,975,300 dolarů. I když by mi malinko méně než 31 milionů na mém bankovním účtu určitě nevadilo, z pohledu hollywoodského trháku tato částka opravdu není skvělá. Abychom to uvedli do kontextu, produkční náklady na film Borderlands se odhadovaly kolem 115 milionů dolarů. Mezitím se říkalo, že marketingové a distribuční náklady byly 30 milionů dolarů. Číst více
Gearbox Software se chystá přivést hráče zpět do světa Borderlands již v příštím roce. Novinka slibuje rozšířený svět s inovativními prvky a vylepšenou grafikou, zatímco si zachová oblíbené mechaniky série. Fanoušci se mohou těšit na nové dobrodružství a výzvy na platformách PC, PlayStation 5 a Xbox Series X/S. Oficiální datum však doposud nebylo přesněji specifikováno.
Borderlands 3 je hra, která si žádá, abyste ji hráli s přáteli. K tomu potřebujete vědět, zda má podporu napříč platformami pro PlayStation, Xbox a PC.
Na herním festivalu Gamescom byla oficiálně oznámena očekávaná hra Borderlands 4, která se chystá na vydání v roce 2025. Titul slibuje vylepšení tradičního konceptu lovu pokladů, nové třídy postav, rozšířený systém zbraní a zlepšený kooperativní zážitek. Gearbox Software a 2K Games mají ambici posunout sérii na novou úroveň a přinést nejlepší titul v jejich historii.
Viděli jsme gameplay pro Call of Duty: Black Ops 6 a Dune: Awakening, ale je tu dostatek trailerů, které vám zpříjemní čekání na Indiana Jones: The Great Circle, který nyní přichází na PS5.
Máme první velké oznámení z Gamescomu: Borderlands se vrací. Borderlands 4 je další přírůstek do franšízy od Gearbox Software a 2K Games. Má dorazit v roce 2025. V oznámení vydaném dnes není žádná herní ukázka. Ačkoliv je to trochu zklamání, není to moc překvapivé pro teaser trailer nebo pro vydání, které je stále pravděpodobně alespoň rok vzdálené. (A to za předpokladu, že nedojde k žádným odkladům.) Ale hry Borderlands jsou známé díky své propracované first-person shooter zkušenosti, zejména v co-op režimu, a pro svůj ostrý smysl pro humor. Doufejme, že oba tyto rysy se v plné síle vrátí s novou hrou. Co se zdá, že se nevrátí, je kreslený výtvarný styl, který byl charakteristickým znakem předchozích tří titulů. Teaser vypadá spíše jako reklama na prestižní televizní sci-fi seriál, než na bláznivý svět Borderlands. Ale je to ještě brzy a studio jistě bude sdílet více aktualizací, jak hra bude postupovat vývojem. Gearbox pravděpodobně doufal, že na této vlně obnoví zájem o sérii po blockbusterové filmové adaptaci tohoto léta. Ale protože tento projekt byl katastrofálním zklamáním, doufejme, že nová hra dá fanouškům série něco nového, na co se mohou těšit. Tento článek původně vyšel na Engadget na https://www.engadget.com/gaming/borderlands-4-is-coming-in-2025-194227938.html?src=rss
Zatímco pro minulý Total Week nám poskytl spoustu námětů Comic Con v San Diegu, tentokrát přišla na řadu Disneyho každoroční akce D23, kterou studio využilo hlavně k ohlášení spousty pokračování ke svým klasikám. Nedlouho poté ale Mickey Mouse schytal překvapivou žalobu, která …
Filmové zpracování kultovní herní série Borderlands se setkalo s chladným přijetím, a to jak od kritiků, tak od diváků. Fanoušci oblíbené videohry se proto ptají: „Co bude dál?“
Filmové adaptace videoherních titulů v posledních letech přibývají, většinou s ne úplně uspokojivým výsledkem jak pro hráče, tak pro filmové fanoušky. U seriálů The Last of Us a Fallout tomu bylo naopak. Na prvním z nich se jako scenárista a režisér podílel Craig Mazin. Právě jeho oslovilo studio Lionsgate a představitelé vývojářské společnosti Gearbox Software, aby se chopil převedení jejich videohry Borderlands na filmové plátno.
Filmová adaptace Borderlands vygenerovala při svém zahájení pouhé 4 miliony dolarů ve 3125 lokalitách. Jak uvádí Variety, i přes navýšené tržby z prodeje lístků v Imaxu a "dalších prémiových velkoformátových sálech" se zdá, že hollywoodské obsazení není dostatečným lákadlem pro produkci v hodnotě 115 milionů dolarů. Variety podotýká, že distributor Lionsgate se "finančně chránil" a získal zpět 60 procent svých produkčních nákladů prostřednictvím mezinárodních předprodejů, ale v tuto chvíli má film pochybnou čest chlubit se nejhoršími kritickými recenzemi ze všech filmů, které byly toto léto uvedeny. Čtěte více
Florian Munteanu z Creeda se proměňuje v Bane v Eli Rothově Borderlands. Herec mluvil s Digital Trends o přípravách na tento film a o té zatracené masce.
V nedávném rozhovoru pro Digital Trends odhalila držitelka Oscara Jamie Lee Curtis jediný důvod, proč je v Borderlands. A upřímně, nemůžeme jí to mít za zlé.
Na papíře zní adaptace Borderlands Eliho Rotha jako recept na solidní sci-fi zábavu: Oscarová Cate Blanchett jako vtipálkovská pistolnice Lilith, Jack Black, čerstvě po dabování Bowsera, jako vtipážný/otravný Claptrap a úžasná Jamie Lee Curtis zpět v žánru po Everything Everywhere All At Once. A přesto je film bezživotnou nudou, která by se lépe hodila do epizody Mystery Science Theater, a zcela promarní potenciál těchto prvků. Stejně jako původní hra se Borderlands odehrává převážně na divoké mimozemské planetě Pandora - jméno, které by se mělo očividně změnit, protože publikum ho nyní většinou spojuje s filmy Avatar. Rothova adaptace provádí významné změny v ději a postavách hry: Začíná tím, že je Tiny Tina (Ariana Greenblatt) zachráněna z vesmírného vězení bývalým vojákem Rolandem (Kevin Hart [?!]). Nevysvětlitelně narazí na bývalého Psychopata Kriega (Florian Munteanu) a společně všichni utečou, aby našli legendární trezor na Pandorě, který ukrývá nesmírné mimozemské poklady. Mezitím, v nedefinovaném městě na jiné planetě, Lilith naverbují šéfové Atlas Corporation (přehnaně hrající Edgar Ramirez), aby zachránila Tinu, kterou prohlašuje za svou dceru. Jako bludiště narychlo vytvořené na dětském menu, snadno předvídáte, jakým směrem se film vydá. Lilith neochotně míří zpět na Pandoru, spojí se s ostatními postavami a dějové body jsou odškrtnuty s nadšením návštěvy dopravního odboru. Jsou tu povinné akční scény, které byste očekávali, ale všechno působí rutinně — CG exploze, vlažná choreografie a minimální vklady. Blanchett je herečka, která prokázala, že má ohromný rozsah. Může hrát úžasnou/strašidelnou Galadriel v Pánově prstenů a arogantní dirigentku v Tár. Ale přestože jsou zde nějaké základní potěšení z jejího válčeni s futuristickými zbraněmi, nikdy se necítí pohodlně v kůži akční hrdinky. Není tu žádná z divokosti Charlize Theron v jejích nejfyzikaličtějších rolích, nebo dokonce Angelina Jolie v průměrném thrilleru jako Salt (film, který vás ujišťuji, je mnohem zábavnější než Borderlands). Blanchett prostě vypadá, že je na tohle moc cool. Foto od Lionsgate A na rozdíl od jiných filmů s partou roztříštěných hrdinů, jako Strážci galaxie nebo výborný Dungeons and Dragons: Honor Among Thieves, v Borderlands je jen málo času věnováno budování vztahů. Roland vypadá ušlechtile, ale nikdy se vlastně nedozvíme, kdo opravdu je a co ho žene k tomu, aby zachránil Tinu. (Také zpochybňuji moudrost obsadit komika jako Hart do převážně vážné role.) Krieg je skořápka postavy, která dostává jen několik zkrácených replik a žádný skutečný vývoj. Role Jamie Lee Curtis jako "xenoarcheoložky" Tannis vůbec nedává smysl. Co máte nakonec, je nudný film plný prázdných postav a herců, kteří by se lépe hodili doslova do čehokoliv jiného. I kdyby se Cate Blanchett prodala pro dojímavou reklamní kampaň — kdyby skutečně znovu vytvořila Pacinovu Dunkaccino píseň — bylo by to stále méně trapné než hrát v tomto selhání. V době, kdy jsou mnohé herní adaptace překvapivě koukatelné, jako filmy Sonic a Super Mario Bros., a mistrovské dílo v podobě show jako The Last of Us existuje, Borderlands působí jako nevyžádaná chyba. Foto od Lionsgate Místo toho, aby byl velkorozpočt
Šéf společnosti Take-Two, Strauss Zelnick, by rád, aby novému filmu Borderlands "dali šanci", protože "na něm hodně lidí tvrdě pracovalo". Zelnick byl dotazován na snímek, který zatím sklidil méně než hvězdné recenze, během včerejšího výdělku za 1. čtvrtletí, a zatímco film popsal jako "úžasný" z hlediska "vzhledu a pocitu", Zelnick řekl pro IGN, že jeho výkon "nebude mít finanční dopad" na Take-Two ani na samotnou franšízu Borderlands. "Dejme filmu šanci. Na něm hodně lidí tvrdě pracovalo," řekl Zelnick. Čtěte více
Další legendární videoherní série se dočkala svého filmového zpracování. Na řadu se dostal titul Borderlands s Jackem Blackem, Kevinem Hartem nebo Cate Blanchett. První recenze se dostávají na internet a hráči se jich děsí. Většina je totiž negativních. Velice negativních. „Je to tragédie,“ shoduje se hned několik recenzentů. Hráči se ale výsledku příliš nediví. „Kdo by to byl čekal, když se rozhodli odklonit od her,“ píše jeden z gamerů. A ostatní souhlasí.