Zavřít

EDUzín

Ve škole by se mělo chválit nahlas a kárat potichu, říká učitel Pavel Bobek

Před 7 měsíci
Pavel Bobek sbíral první učitelské zkušenosti v náročném prostředí přistěhovalecké čtvrti jižního Londýna. Po dvou letech hledal podobnou výzvu v Praze. V jeho současné třídě v pražské Základní škole Solidarita má třetina žáků odlišný mateřský jazyk, dalším dětem komplikuje vzdělávání ADHD nebo poruchy učení. Ukazuje se, že nejmodernější britské metody, kdy učitel pevně drží otěže dění ve třídě, fungují i na české základce. „Po covidu některé děti třeba nebyly ani schopné ve třídě vydržet nebo se válely po lavici a byly úplně odpojené. A teď začíná hodina, ony tam sedí, mají všechno připravené a čekají na otázky,“ říká Pavel Bobek. Článek Ve škole by se mělo chválit nahlas a kárat potichu, říká učitel Pavel Bobek se nejdříve objevil na EDUzín - Magazín o vzdělávání.
 Komentáře
Reklama