AMD HYPR-RX/AFMF: Generování snímků na Radeonech pojede v každé hře, přes ovladače
Před 3 měsíci
Minulý týden představovalo AMD na veletrhu Gamescom technologii FSR 3, založenou na umělém generování mezisnímků vkládaných mezi reálné snímky hry. Jde o analogii DLSS 3 od Nvidie, a stejně jako u této technologie bude tedy nutné, aby podporu pro tuto ni obsahovala přímo hra, protože se používají informace o pohybových vektorech z jejího enginu. Ovšem AMD oznámilo, že chystá také verzi FSR 3, která se bude dát používat všude. AFMF – FSR 3 i bez podpory ve hře Tato samostatná verze FSR 3 by snad měla mít označení AFMF (AMD Fluid Motion Frames), což je i označení technologie generování snímků coby součásti FSR 3. Mimoto se také objevilo označení HYPR-RX, které ale bude zahrnovat více komponent, z nichž generování snímků (AFMF) bude jen jednou. Přímo generování snímků – tedy vkládání nových dointerpolovaných snímků mezi reálné snímky hry – bude jako AMD Fluid Motion Frames funkcí v ovladačích Radeon Software. A protože bude implementovaná v ovladačích, půjde zapnout plošně pro jakoukoliv hru, přestože tyto hry nebudou podporovat FSR 3 nebo FSR 2.x. Respektive, podpora bude omezená použitým API, prozatím bude AFMF v ovladačích možné používat ve hrách běžících na DirectX 12 a DirectX 11.