FSR 3 už je v prvních hrách, AMD vydalo i „preview“ generování snímků přes ovladače
Před 1 měsícem
Na konci prázdnin oznámilo AMD příchod FSR 3 neboli FidelityFX Super Resolution 3, technologie, která k FSR přidává tzv. generování snímků pomocí interpolace analogické k DLSS 3 u Nvidie. O tomto víkendu už přišla i veřejná „premiéra“, kdy se FSR 3 dostalo v patchích do prvních dvou her. Testovat se ale už dá i funkce Fluid Motion Frames, která zdvojnásobení snímkové frekvence provádí v ovladačích i tehdy, když hra nemá přímo podporu. V pátek se oficiální podpora FSR 3 dostala do prvních dvou her – Immortals of Aveum a Forspoken. Protože implementace je přímo ve hrách, musíte pro zprovoznění nainstalovat jejich nejnovější patche, které FSR 3 zprovozňují. U Forspoken by snad měla podpora FSR 3 být i v také aktualizovaném hratelném demu na Steamu, takže zájemci by mohli funkci ozkoušet i bez vlastnictví plné hry. První pohledy na kvalitu generovaných snímků se již objevily na internetu (například od techPowerUpu ve hře Forspoken). FSR 3 vyžaduje, aby hra běžela s temporálním upscalingem FSR 2, protože také používá jeho pohybové vektory. Mělo by ale být možné toto obejít a použít interpolaci snímků bez upscalingu.