Kolik šálků kávy denně prospívá psychice? Vědci našli překvapivě přesné číslo
Před 1 měsícem
Nová rozsáhlá studie naznačuje, že střídmá konzumace kávy může souviset s nižším rizikem úzkosti a deprese. Zároveň ale varuje před opačným extrémem. Na studii upozornil server Medical News Today. Duševní potíže, jako jsou úzkosti a deprese, patří dnes mezi nejrozšířenější zdravotní problémy.

