Počkejme na vyšetřování , Ale tohle se Ficovi hodí . Napadl mě tento film Odkaz 1
Progresivisté to pořád nechápou. Jsou v menšině . Mlčící nasr*ná většina klidně zvolí nějakého nového Hitlera pokud jim slíbí to co chtějí i za cenu kriminalizace pokrokových řešení a objektivního zhoršení kvality života . Takže se klidně muže stát ze za 20-30 let bude elektromobilita opět zadupana do zapomnění
Většina EV na trhu jsou velmi komplikovaná zařízení , kde máte v případě závady problem s dlouhým čekáním na opravu. Staří automechanici nebudou sahat na nic souvisejícího s trakcí, elektronikou, řídícími systémy a musí se shánět specialista. A mladí vůbec opravovat auta nechtějí , těch par výjimek to nevytrhne. Takže i když mate nárok na záruční opravu tak čekáte a čekáte a jste rádi že to do těch 30 i dnů vyřeší . A co teprve nehoda. Klidně 5 měsíců . Dalším problémem je infrastruktura. Při svých cestách jsem bohužel potkal tolik nabíječek které se tvářily jako funkční ale když se pak konektor vrazil do auta tak nic. Tak druhy stojan, zase nic, nic. Nevím kdy naposledy se mi stalo u čerpací stanice ze byl problem natankovat palivo. Řešil jsem s Ionity i s PRE, je proste fatální nedostatek schopných techniku zato je všude přebytek generálu malující světle zítřky
Někde na YouTube je video kde majitel řešil reklamaci a Hyundai mel obrovský problem to vyřešit . Protože ji me upozornil jeden Servisak v Kia/Hyundai , zoufale chybí lidé co by byli ochotni se hrabat v elektronice , trakční části, softwarech. Takže se čeká , čeká a čeká . A i když jsou z hlediska mechaniky EV jednodušší než jejich spalovací protějšky , tak z hlediska elektronických podsystemu je valcují a v kombinaci s vysokou hmotnosti a velkých výkonů dostává neskutečné zabrat podvozek který ale z hlediska výrobních nákladů je udělán jako konfekce takže už třeba po 60tis jsou automechanici svědkem velkých vůlí které byli zvykli vídávat u městských taxiku po čtvrt milionu
Kdo chce web zadarmo, tak už existují alternativy, pokud nevadí obsah, ale dost bída. Provozovat servery, platit zaměstnance proste stojí peníze a pokryt to může reklama nebo dárcovství pokud neexistuje jiný zdroj příjmu . Ekonomické principy platí. A nedivím se ze to chtějí platit. Já reklamu ignoruji a je mi fuk co tam je
Všude samy úředník , lepší by bylo všechen ten aparát zestihlit a poslat 90 procent těchto prizivniku někam fyzicky makat. Celá naše společnost je zatížena zivenim lidi kteří fakticky nic konkrétního neprodukuji, jen něčemu tzv. šéfují ale v klidu by to běželo i bez nich a mnohem lépe a levněji . Proto je EU nekonkurenceschopna
Byla jedna myš a na tu se vykálela kráva . Myš zmírá pod kravincem a myslí na to nejhorší. Když tu najednou ji někdo začne vyprošťovat. Hurá přežiji , myslí si myš. Jenže ouha, ona to byla kočka a jak jinak , myš sežrala. A z toho plyne poučení . Ne vždy když na tebe někdo se*e to myslí s tebou špatně a ne vždy když tě někdo z těch srač*ek tahá ti chce opravdu pomoci.
Pokud se to stihne nabít než dojdu na záchodky a zpět a neodpoji se to , tak ok. Jinak vlastní zkušenost s e-rifterem byla taková ze se mi během hodiny 3x odpojil a dělal to i na jiné dobijecce . Cesta do Brna a zpět trvala 6h. Prý SW problém. Musel me kolega držet abych si nedošel pro kanystr s benzinem a nezapalil to, krám blbej. Tankovací pistoli stačí elektřina a na žádné softwary se tu nehraje. Stačí výpadek internetu a na veřejné nabijecce si nenabijete. Leda ji vyhodit do luftu.
Tam nadpis. V roce 2010 byla účinnost monokrystal. Panelu cca 18-19 procent a dnes je 22-23. Ale v roce 2010 se nejčastěji kvůli ceně instalovaly polykristalicke panely ty měly 13-17 procent účinnost nebo akordy ty měly 8-11 procent. Nadpis je trochu zavádějící . Je ale pravda ze standardní panel před 10i lety byl 250-350Wp a dnes 500-600W ale při adekvátní velikosti, k tomu asi mířil ten nadpis
Já mám s tímto motorem jen ty nejlepší zkušenosti , udělat z toho 6i válec a vznikne legenda:) Octavií má s tímto motorem mnohem lepší jízdní vlastnosti na suché vozovce než s 2.0TDI 110kW kdy těžký motor táhne auto ven ze zatáčky mnohem dříve než lehké 1.0TSI. Na mokru nebo sněhu ale má 1.0 málo trakce, hned si vzpomenu na osmdesatky, Krkonoše , Trabanty a dva Dederony na haubně 😎
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Není problem to auto, ale servis. Časy Nissanu Leaf první generace jsou pryč . Moderní BEV jsou velmi složité stroje. O co méně mechanických části o to více elektroniky, procesoru, softwaru a podobně , ale zároveň lidi schopných se v tom rozumné vyznat je méně a méně takže hrozí ze auto za mega bude potupně dáno do šmelcu jen kvůli tomu že nepůjde v rozumném case a penězích opravit. Často stačí nijak zle vypadající poškození , ale oprava je na dlouho a za velmi draho. Staří automechanici na to nesahnou, preskolovat se nebudou. A mladých je málo a opravovat auta nebudou. Cele se to odebrali špatným směrem .