1. Nebyl pouhým střadatelem,ale podílníkem a jako takový byl zván na úkony související s provozem a konáním kampeličky a pak tvrzení o zapomenutém vkladu zní nevěrohodně.
Takže si pokládám otázku : "vrtí pes ocasem,nebo někdo vrtí psem,jako v jednom známém filmu?"
Pokud tedy interoperabilita a soudržnost v rámci NATO,tak také společné financování od států,které letectvo nevlastní. Letecké ochranné mise platí dle potřeb a pokud se situace v Evropě uklidní ,tak bude misí minimum,ovšem my budem provozní a pořizovací náklady platit dál a to při současné ceně půjčených peněz není levná záležitost.
Choré zelené mozky. Drancujem planetu na posílení rozvodové sítě,na výrobu baterií a v důsledku zpracování těchto surovin vypustíme tolik CO2,že ty tzv.ekoligické zdroje nestačí tuto produkci kompenzovat. Proč netlačí na zvýšení životních cyklů spotřebičů,omezení indukčního nabíjení,zlevnění a rozvoj veřejné dopravy,ukončení nesmyslných ekologických konferencí kam se sletí zelení z celého světa,výchovu k omezení konzumu,zrušení dovozu zbytného zboží přes půlku zeměkoule? STAČÍ NAHLÉDNOUT DO SEZNAMŮ SPONZORŮ TĚCHTO ZELENÝCH AKTIVISTICKÝCH ORGANIZACÍ.
Prémiové nabídky pro koncesionáře? Velmi vtipné,protože nový zákon uplatňuje koncesní poplatek i na mobil,počítač,tablet a vpodstatě mě bude zajímat jak bude řešit případ pokud rodina platí za domácnost jeden poplatek a má vícero účtů u počítače, tabletů,mobilů na jména členů domácnosti ,zda budou oni také uznáni za koncesionáře,nebo ne a půjde jen o další snahu získat další peníze.Též jak se to dotkne osvobozených od polpatku podle zákona,zda i jim bude umožněn přístup,nebo odepřen.Co se takhle zaměřit na efektivitu nakládání s prostředky? Za mě převést platbu na provoz veřejnoprávních médií na státní rozpočet a do zákona zavést valorizační vzorec,aby se zajistila nezávislost,protože současné řešení má do nezávislosti daleko,protože o výši poplatku rozhodují politici.
Bohužel ani mladí,zdraví a v nedávné době absolvující autoškolu nejsou zárukou bezpečnosti. Spojení přehnané sebevědomí,silný vůz,malé zkušenosti a na průšvih je také zaděláno. Na druhou stranu by stát v rámci prevence mohl přispívat na tzv.školy smyku a kurzy na doškolování řidičů,protože pravidla se vyvíjí a mění v čase a co platilo před třiceti lety,nemusí platit příští rok,podle mého názoru by tyto prostředky takto posloužily lépe než ,když se utratí za plakáty a internetové,televizní šoty.
Pokud tedy rozumím,tak před loni nakoupili na loňský a letošní rok a loni na letošní a příští rok. Pak tedy nechápu tak strmý růst cen a už vůbec výpovědi fixací,protože křivka růstu by měla být mírnější ,vzhledem k avizované mírné křivce sestupu. Tedy pokud je někdo dobrá energetika,jak zaznívá v článku a neomlouvá výkon pro zisk a tudíž slušné odměny managementu.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Co udělá dítě,když jde spát? Podívá se pod postel zda tam není bubák. Co udělá bubák ,když jde spát? Podívá se pod postel zda tam není Chuck Norris. Vše nejlepší legendo.