Za co? Pokud ho policisté nechytili, nezpůsobil dopravní nehodu, ani jinou škodu, nenafoukal, nenalízal, neodebrali krev? Tak co? Dopravce, tedy zaměstnavatel, jistě neměl certifikovaný alkoholtester. A i kdyby měl, téměř jistě neprovedl 3 po sobě jdoucí měření v přesně předepsaných intervalech. A i kdyby provedl, měl k tomu svědka? Nechci omlouvat ožralu za volantem linkového autobusu, ale nechápu, co chtějí policisté zpětně řešit? Nemají na tom co vyřešit. Bohužel.
A konkrétně by jste si sedl do autobusu který řídí opilý řidič ? Jediné co řidiči pomohlo že cestující nezavolal rovnou policii - nejspíš spolupracovník protože věděl číslo telefonu na dopravce .
Přesně tak, cyklista jako účastník provozu má jasná pravidla. Jejich respektování však v podstatě neexistuje. Nevím jak dnes, ale za nás byla součástí školní docházky i dopravní výchova a učili jsme se na dopravním hřišti, jak jezdit v provozu a skládaly se zkoušky. Takže člověk už od útlého věku měl povědomí o nějakých pravidlech a jak se chovat na silnici.
Dobrý den jsem možná trochu starší , ale pamatuji že jsme ve škole dělali jakýsi řidičský průkaz na kolo . Dokonce jsme měli zjednodušené testy z autoškoly .
Autoři by si někdy měli ujasnit, kdy použít výraz řidič a kdy auto.
Tento článek – blbost, napíchnutý není řidič, ale auto.
Často v jiných článcích – (např.) Škodovka předjížděla, nedala přednost, ... – blbost, to byl zase pro změnu řidič … 🙂
To samé vlak na přejezdu naboural do auta , vlak přejel chodce a podobně .
Když dáváte včas znamení o změně směru jízdy nemá vás kdo co předjíždět. Samozřejmě musíte mít v pořádku osvětlení což občas u zemědělské techniky bývá problém ale není to vždy. Spousta lidí to řeší přestavbou na led osvětlení hlavně u přípojných vozidel.
Přesně kolikrát se mi stalo že traktor odbočoval a bez blinkrů , naštěstí jsem byl vždycky tak daleko že jsem stačil zastavit .
Kyý jsem byl na vojně tak dělali s V3S pokus s broděním pod vodou takže jí utěsnili baterii , nádrž , předělali sací potrubí , do kabiny posadili potápěče a nechali projet místem kudy jezdili tanky při hlubokém brodění . V3S v pohodě projela celou cestu . Akorát zapomněli později odizolovat baterii a ta jim později bouchla .
390
Sledujících
10
Sleduje
390
Sledujících
10
Sleduje
Tohle do nás hustila právě ta rusácká propaganda přes 40 let. Není to ovšem úplně pravda. Československé legie, první republiku jsme si před Poláky a Maďary museli ubránit, hrdinové 2. světové války. Národ se chtěl bránit. Ve zbrani jsme v roce 1938 měli po neuvěřitelně rychlé mobilizaci přes 1 000 000 mužů. Letci RAF, kteří byli jako správní hrdinové komoušemi zavření do dolů a lágrů. Gabčík s Kubišem, kteří provedli úspěšný atentát na nejvyššího nacistu za celou válku a kvůli jejich činu byla odvolána Mnichovská dohoda. Kvůli těmto všem je naprostá blbost říkat, že se Češi jen vzdávají.
4 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Máte pravdu v tom že jsme byli připraveni se bránit , bohužel tady nebyla vůle od politiků a těch co je řídili aby se tak stalo . K letcům RAF a dalším kteří bojovali za Anglii jenom toto , po válce když Anglie zjistila že nepůjdeme cestou kterou nám nalajnovali zadržela zlato u ní uschované a navíc začala vyžadovat zaplacení všeho co naši vojáci při obraně Anglie použili . Takže je celkem pochopitelné že komunisté chtěli po těchto vojácích aby na tyto poplatky přispěli bohužel to udělali způsobem jakým to udělali .