Asi to tak mělo být a jak píše p. Fiala - než aby rozhodl vypláznutý jazyk........je to takhle lepší i když sázkaři ostrouhají, stáj má sníženou dotaci......holt co se dá dělat. Hlaví věc, že jak žokejové, tak koníci přežili tento ročník bez zranění či fatálních následků. A je jasné, že tohle se už opakvoat nebude. I tak to vejde dodějin.
Evropa je už dávno v pr.......na to nemusíme dávat ani žádné smělé emisní cíle......za chvíli nás tu stejně negramotní uprchlíci převálcují. Jen co dorostou jejich děti a budou mít volební právo. A pak už bude úplně jedno, zda jezdíš v elektromobilu, nebo v autě se splalovacím motorem. Bohužel ani v těcho Eurovolbách to nedopadlo dobře, takže to bude muset ještě 5 let počkat, ale to už bude opravdu pozdě. A ať chceme nebo ne, stáváme se plně závislými na Číně.
Nemohu s autorem článku souhlasit. Nedá se to ani srovnat pro typově podobné nemovitosti, protože by musely být vedle sebe na stejných místech, dva naprosto totožné domy a v jednom by se topilo PK a ve druhém TČ. Nemohu ani srovnat náklady na topení v této nadcházející topné sezóně s tou minulou, jelikož i zima bude jiná. Jen nechápu proč někdo tak stále brojí proti TČ, alektrommobilům a všemu modernímu a pokrkovému.......
A hlavně si nemyslím, že by ty dotace byly až tak štědré, jak uvádí autor článku. Hlučnost TČ také závisí na několika faktrorech, nejvíce snad na typu a značce TČ. Jak tu někdo uváděl - ohřev teplé vody vychází jasně ve prospěch TČ. A že je nnyí plyn levnější než elektřina? Proč to asi je? Protože ho sem opět dováží Sovětský svaz a tím pádem asi víme komu ty peníze prospějou? Já jsem rád, že už na té zrůdné ruské propagandě nemusím podílet. než lízat Putinovi řiť....... Vždy byly období, snad už před 40 lety, kdy se propagovala elektřina jako hlavní zdroj tepla. Už tehdá nám soudruzi nutili elektrické pímotopy, že se dostaví JE a elektřina bude za hubičku.....To je vždy keců kolem cen energie. Takže za mne TČ vede a kdo nevěří, nech si to vyzkouší, nebo se zpetá sousedů, kteří tím dávno vytápí své domy. Článek je tenedenční a autor je zaujatý.
To je názor úplného .......... (výraz jsem raději smazal) Kolik je v Česku rodin, které by si jako druhé auto do rodiny koupily funglovku? Proč ne třeba 3-4 roky staré auto? Za dašlí - autor asi vychází se své naprosto mylné představy a nikdy nepřekročí tu svoji mantru o výhodách spalovacích motorů. Naopak, pro toho kdo vlastní RD a může si pořídít vlastní wallbox (bez rozdílu zda má FVE na střeše či nikoli) je to velmi výhodné. "Balkoňáci" mají holt smůlu. Druhé auto se kupuje na cesty kolem komína. Neplánuji s tím jezdit k moři nebo na dlouhé trasy. Pokud mám revizi elektrorozvaděče v pořádku, mohu požádat distributora o změnu tarifu a výměnu elektroměru a mít tarif pro elektromobil. Pak tuším že od 20:00 hod. do 06:00 jedu na nízky tarif a mohu přes noc dobíjet. Při dnešních cenách to vychází na 0,8 kč na kilometr - záleží dle typy zakoupené BEV a jeho spotřebě. Dál to asi nemá cenu komentovat. Prostě vyblítek dnešní zaujaté doby proti všemu novému. A teď se pusťte do mne trolové.
Děkuji za krásný TIP na výlet. Ačkoli jsme byli o prázdninách v Hallsattu, navštívili jsme i obě Gosauské jezera a zpět to vzali kolem Altersee s malou zastávkou, o Shafbergu jsem e dozvěděl až z tohoto článku. Minulý týden jsme se vrátili a i když nahoře byl už sníh, "procházku" na Spinnerin jsme si nenechali ujít. Opravdu nádhera. Jelikož jsem skrze počasí, přehodotili plány a jeli do St. Wolfgangu v den příjezdu, museli jsme jet zubačkou i dolů, jinak bychom se nestihli ubytovat. (70 km od místa). Nicméně ten výhled byl parádní a také stojí za to přejít na druhou stranu k tomu velkému kříži. N penzion jsme se vraceli právě kolem jezer a na Shafberg byl ze silnice plně jiný pohled. Jeli jsme také kolem Irsee, ale tam už jsem jen "kopce". Každopádně se sem ještě vrátíme.
Každý má svého nadřízeného, i ten státní zástupce co se neodvolal. Nic se neřeší, máme přece nezávislost státních orgánu a nebudeme se vměšovat do způsobu jejich práce.....Navíc je zde nejvyšší státní zástupce, ale jak vidno na tomto případě, "bafuňáři" jsou v Hradišti.....tam se asi jinak žije a moc pije. Možná v tom byl i strach jít proti občanu okupované země......co á vím.....
Platí stále stejná rovnice - méně = více. Jestli provozuji hospodu/restauraci či kolotoče, nebo dělám jiné služby/prodej zboží. Můžu mít nízké ceny a těžit z větší návštěvnosti. V konečné fázi na tom můžu být lépe. Nebo naopak nasadím ceny, budu spoléhat na návštěvnost a tudíž i větší procento těch, co budou ochotni vyšší částku/vstupné akceptovat. No a pak je tu ještě třetí možnost, že za ty stejné vysoké ceny nabídnu něco navíc. Delší dobu strávenou na atrakci, větší porce, lepší služby či servis a pod. Ale je to o lidech. Kolotočářúm to asi stačí, protože to mají spočítané. Většinu útraty dělají nedospělé děti, které neznají hodnotu peněz a peníze na pouť dostanou od prarodičů. Kdysi stál velký řětízkový kolotoč 2,- Kč a autodrom 5,- Kč. Lidé vydělávali ve fabrice max. do 2 tis. za měsíc. Rohlík stál 0,30 kč a mléko 2 kč. Když jsem od babičky dostal 50 kč a průměrná doba jízdy byla 2 minuty, mohl jsem se vozit na kolotoči 25 minut v kuse. Znal jsem spolužáky co chodili na pouť s pětistovkou! Už tehdy. Na dnešní peníze by to bylo min. 5 tisíc. Už tehdy byli světští arogantní, doklady žádné, takže podle mne se nic nezměnilo. Jen my tehdy dychtily po přeletovacích klecích, po střelbě na koš s míčem, když jezdila taková housenka dokola, abychom měli pohyb. Kdo trefil, měl jízdu zdarma.
A dnešní děti? Jen sedí a čumí. Dokázali jsme se v kolektivu bavit, povzbuzovat se, dívat se na spolužáky a po víkendu jsme si o přestávkách ve škole vyprávěly kdo co zažil. Hlavně kluci kdo udělal kolik přeletů v klecích. Na kolotoč mám velmi hezké vzpomínky, ale jako dítě.
Veřejná doprava by měla být za symbolické ceny a měl by ji provozovat stát. Včetně té autobusové. Proč u nás nejezdí vyloženě školní autobusy, děti třeba za symbolickou stovku za měsíc? Proč je "šikanují" revizoři, kteří záměrně vyrážejí nachytat školáka, kterému buď rodiče, nebo on sám, zapomenou koupit na přelomu období čtvrtletní/pololetní? Proč se musí pracující lid mačkat ráno v přeplněném školním spoji? Atd. atd.......Proč stát není schopen vyvlastnit kolem "svých" státních sinic 1,5 m vlevo a 1,5 m vpravo pozemek pro chodník či cyklostezky, aby děti mohly bezpečně jezdit/chodit do škole po svých? Bavím se o přpíadech, kde je jen I. tupeň a pak děti chodí do sousední vesnice......Vždy se najde někdo, kdo tuto veřejně prospěšnou stavbu blokuje a pak se nidky nic nepostaví......Všechno je tu špatně.
Vlak se vyplatí pokud jedete za hranice kraje na celodenní výlet. Pak si koupíte celodenní rodinnou jízdenku, jinak ne. A jak tu někdo psal - jednomu člověku se veřejná doprava vyplatí, dvěma už ne. Pak se nemůžeme divit, že je na silnicích tolik aut a tolik nehod. Všichni spěchají, jsou nervózní a potom to tak vypadá.
Obávám se, že je nebude kam vyhostit. viz. Odkaz 1
Takže asi zůstanou v Rakousku dál. 🙁
A miluji takové hrdinské řeci jaké tady někteří vedou - oko za oko, zub za zub a pod. Neuděll by nikdo nic. Jen v anonymní diskusimají hrdinské řeči, které tu spousta kvituje, jako by to mělo být nějaké hrdinství. Demokraci je proti takovému druhu jednání bezradná a nikdo tu nemůže jen tak brát zákon do vlastích rukou. Takoví lidé by měli mít zákaz veřejně diskutovat, protože to může vyznít jako "podněcování".
Taky nechápu nenávistnou reakci většiny diskutujících. Každý jen nadává na vládu, na ministra Jurečku.....A víte, že já toho ministra taky nemusím? Ale tady nejdo o ministra, nebo o ministerstvo nebo vládu. Tady jde o podstatu problému. O lidskou solidaritu! Někdo si dělá poctivě svoji práci a má za to čelit žhářskému útoku? Proč jako? Je to jako by nějaký zedník nebo elektrikář udělal něco co se zákazníkovi nelíbí a za to mu vypáli dům? Kde to jako jsme? A že měl být barák pojištěný? Ano, ale víte jaké byly podrobnosti případu? Stejný případ, jen bude rodina sociálně slabá, budou mít postižené dítě, dům jim vyhoří vinou špatné elekroinstalace o které budou vědět, ale nebudou mít peníze a srdcervoucí příběh a hned se vyberou miliony......Ale všichni kritici hned mají jasno - úřednice, měla mít dům řádně pojistěný, nejméně na 10 mega...víte kolik vůbec stojí roční pojištění? Spousta lidí tu mele nenávistně komentáře a sami mají ho....no a nemají ani na tu blbou pojistku. Kdyby kadý přsplěl 50 korun, místo deb....ních komentářů, bylo by to dobře. Mně jen mrzí, že tu není zveřejnen transparentní ůčet.
Jak tu někdo psal, je jedno v čem ten titul získal. Za mne to jsou borci (všichni) a celé MMA se může jít vycpat. A že se tomuto tzv. sportu věnuje tolik pozornosti......Tihle borci (tito strongmani) nikoho nemlatí hlava nehlava, svou sílu (velkou) využívají úplně jinak. Ale koho to valstně zajímá.....kadý se jen dívá na ty mlátičky alá Vémola a jimm podobní, kteří mají kolikrát v hlavě nar.....o
Také máme doma BEV. Naježděno téměř 28 tis. km za rok provozu. BEV se prakticky nezastaví a je denně v provozu. Opravdu to jsou cesty kolem momína, ale občas se jede i na vzdálenost 70 km jedna cesta, tedy cca. 150 km. Vždy nabíjíme doma, takže i když se vrátím, opět dobiju z domácího wallboxu. V tom problém není. Topení - ano v zimě problém, ale jen přepnu z EKO režimu na normál a auto hezky topí. Úbytek energie není tak hrozný, jak autor uvádí. Co mně ale vadí, že nedostatek nabíjecích stanic. Nejde o jejich celkový počet, ale o hustotu. STačí se podívat na jakýkoli kraj, mimo krajská města a výsledek je tristní. Každá vesnice nad 1000 obyvatel by měla mít povinnost mít alespoň jeden stojan se dvěmi konektory pro BEV. Nejlépe by to měla být nějaká veřejná budova - OÚ, škola a pod. Pak by se člověk nemusel bát jezdit s BEV, aniž by se musel strachovat, že někam nepřijede. V okruhu mého bydliště (30 km) je min. 20 vesnic s počtem obyvatel nad 1000, ale jen 8 nabíjecích stanic, z toho 4 v okresním městě. A to stejné je ve zbytku ČR. Takže by bylo nutné přijmout zákon, že každá státní či samosrpávní budova bude vybavena jednou nabíječkou a je klid. Tak jako je dnes samozřejmé, že mají bezbariérové vstupy. A kolik tam chodí ročně ivnalidů? Ale prostě ty bezbairiérové vstupy tam jsou! A taky se mně stalo, že jsem musle z práce odjet (nečkeaně) a najednou mně nestačil dojezd, protože jsem s tím nepočítal. A právě skrze malou hustotu dobíjecích stanic nastává problém. Takže BEV ano, my jsme spokojeni, ale chce to přidat na službách. A v tomhle stát silně zaostává.
Nevím, neměl jsem tu možnost zatím jezdit s žádným japonským vozem. Zcela jistě oplývají kvalitou. Co jsme kdysi chtěli Auris Combi (nový), tak jsme od toho ustoupili protože tam bylo tam prostě vzadu málo místa. Tak se vzal koncern a rozhodně nelituji. Co se týká ZOE, já s tím nalítal za rok 25 tis. km, v létě v zimě, auto jezdí denně a nestěžuji si. Není to žádný zázrak techniky, bolístky to určitě má, ale proč se ho hned zbavovat, zvláště když mám doma FVE a můžu jezdit výrazně levněji. Tzv. full hybirdy jsou takový malý podvod na emise. Na elektriku to neujede nic, jen to pomáhá při rozjezdech, občas do kopce, takže to rozhodně nemá parametry elektrického vozu. Ale chápu, že Toyotu a další k tomu dokopala EU svými nařízeními......Každopádně třeba nový PRIUS je fakt hezký a praktický. Každému vyhovuje něco jiného. Je však smutné, že se skrze zelené šílenství připravujeme o skvělé motory, kterými Japonci kdysi oplývali. Dnes je nahrazují hybridy, ale.....je to opět kompromis. Ale věřím, že jednou BEV předčí klasické spalováky ve všech směrech. Ale chce to čas. Takhle se kolem toho nadělalo zbytečně humbuku a BEV to jenom uškodilo. Dnes je striktně odmítají skoro všichni, i ti co se s BEV nidky nesvezli.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Tak hlavně, že jsou oba v pořádku. Jak psal "troll" p. Vaníček v jiné diskusi, já dostihovým koním nerozumím, ale něco málo o tom přeci vím. Je velká škoda, že přes taxis neprošli. Ale třeba i jeden z favoritů - Irský kůň - Coko Beach vypadnul až později. Člověka to zamrzí, ale co se dá dělat. Je hodně sportovců co se připravují jen na jeden jediný den, jeden jediný závod a nevyjde to, ale život běží dál. Koník může ještě závodit a Lenka také.