Ještě by mne zajímalo, kde berou vzorky vody ke zkouškám a jak s nimi zacházejí. Jen mi tak napadlo srovnání s jednou zemí, kde v dopingu sportovců a zpracování vzorků "jel" snad celý stát.
A známa německá společnost ADAC také pěkně jednou "odkopala". Od té doby jejich testům nevěřím ani jednotlivá písmenka.
Autor zase slučuje neslučitelné. Nevím, která běžně dostupná tepelně izolační hmota má současně dostatečně vysokou schopnost teplo akumulovat. Já takovou neznám.
Takže akumulaci tepla (resp. chladu) může zajistit jen materiál o dostatečné akumulační schopnosti (souhrn vlastností a dostatečné hmotnosti - např. i klasická cihla), který bude z venku překryt vhodnou vrstvou tepelně izolační hmoty, která bude ze strany exteriéru omezovat tok tepelné energie. Ty běžně dostupné tepelně izolační materiály pro takový případ použitelné, se od sebe v tomto bodě nijak moc neliší (jiná je otázka ceny, zpracovatelnosti, trvanlivosti atd.).
tento článek, na rozdíl od jiných, má jak se říká hlavu a patu. a pokud jste četli trochu pozorně, zjistíte, že správně napsali, že největším problémem je rozpálená palubka.
Takže všechny ty odrazné clony apod. téměř nesníží nesníží teplotu vzduchu v zaparkovaném automobilu, ale poměrně velmi dobře omezí rozpálení palubky. a to je hodně významné. Mnohem rychleji se po zapnutí klimatizace v autě vytvoří přijatelné podmínky, protože na vás nesálá teplo z palubky.
3
Sledujících
1
Sleduje
3
Sledujících
1
Sleduje
Nevím jak kde, ale tady v Praze to byly značně neoblíbené autobusy (slušně řečeno). Když jsem viděl řidiče, zvl. na zatáčkovité a kopcovité lince, jak se s tím musí prát, tak mi ho bylo skutečně líto