Zavřít
Crytek

Crytek

Nejnovější články na Seznamu na téma Crytek
  • Prima Cool

    Seriálové Far Cry oznámeno. Chystá ho tvůrce Vetřelce a komediální hvězda

    Před 10 dny
    Disney se rozhodl, že také potřebuje vlastní herní adaptaci – a vsadil na akční řežbu proslulou šílenými padouchy.
     Komentáře
  • Eurogamer
    Zdroj v angličtině

    Pracuje se na antologické sérii Far Cry, kterou vytvoří Rob MacElhenney, kterého můžete znát ze seriálu It's Always Sunny in Philadelphia

    Před 10 dny

    ·

    Byl oznámen antologický seriál na motivy série videoher Far Cry společnosti Ubisoft. více informací
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Indian

    Hunt: Showdown konečně ožívá – nová sezóna, návrat mapy, nové monstrum i vylepšení

    Před 5 měsíci
    Po měsících ladění technického pozadí a vyvažování herních mechanik se Hunt: Showdown 1896 konečně pouští do ofenzivy. Studio Crytek spouští novou sezónu s názvem Judgement of the Fool.
     Komentáře
  • Eurogamer
    Zdroj v angličtině

    DF Direct: Nejistá budoucnost Crysis 4 je ponurým znamením pro průmysl

    Před 9 měsíci

    ·

    Minulý týden se objevily zprávy, že Crytek prochází významným propouštěním - a dalšímu dílu série Crysis čelí nejistá budoucnost. Toto ponuré téma dostalo v tomto týdnu druhé místo v DF Direct, po podrobném rozboru týmu ze showcase State of Play od Sony den předtím, a je to důležitý příběh, který jsem chtěl probrat trochu více do detailu zde, jakmile Direct půjde živě. Čtěte více
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Eurogamer
    Zdroj v angličtině

    Crysis 4 je "pozastaven" jako vývojář Crytek je další studio zasažené propouštěním

    Před 9 měsíci

    ·

    Vývojář Crysis, Crytek, je další studio zasažené propouštěním, protože oznamuje, že má přijít o odhadovaných 15 procent svých 400 zaměstnanců. Čtěte více
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Spite

    Tvůrci Crysis, The Witcher nebo Stalker pogratulovali Warhorse Studios

    Před 9 měsíci
    Občas se to stane, ale není to pravidlem. Zahraniční studia zareagovala na vydání KCD 2. Gratulují například tvůrci hry The Witcher, Crysis, Stalker nebo DAYZ.
     Komentáře
  • PCtuning

    Modujeme F.E.A.R. Záhrobní komando na moderním železe

    Před 10 měsíci
    Po dlouhé době tu máme zase výlet do minulosti. F.E.A.R. je kultovní 3D řežba, která vás naučí strachu a která ukáže, že se nevyplatí zahrávat si s malými holčičkami. Ehm, cože?
     Komentáře
  • Eurogamer
    Zdroj v angličtině

    Upgrade hry Hunt: Showdown 1896 pro konzole jsou vítané - ale potřebují ještě nějakou práci

    Před 1 rokem

    ·

    Hra Hunt: Showdown 1896 od společnosti Crytek, která patří mezi online FPS hry, prošla dosud největším upgradem od svého uvedení na trh. Základním posunem je přechod na CryEngine 5.11, který přináší celou řadu vizuálních vylepšení, podporu DirectX 12 a především vydání pro PlayStation 5, Xbox Series X a S. To znamená, že konzole konečně získají real-time osvětlení pomocí SVOGI - Sparse Voxel Octree Global Illumination - v zesílené podobě, která umožňuje difuzní osvětlení a simulaci světla na hrubších, spekulárních materiálech. Došlo také ke zlepšení renderování vlasů, což je patrné zejména v herním menu. K dispozici je podpora pro technologie upscalingu jako AMD's FSR a Nvidia's DLSS - konkrétně FSR2 je využíváno na konzolích. Navíc je tentokrát cílem dosáhnout 60 snímků za sekundu, což je dvojnásobek oproti 30fps u všech konzolí předchozí generace PS4 a Xbox One. Hlavní otázky tedy jsou: v jakém stavu je tento nejnovější výtvor CryEngine na dnešních nejlepších konzolích? Jak si jednotlivé verze navzájem stojí? A jak úspěšně se každá verze přibližuje stabilním 60fps? Co se týče základních věcí, majitelé konzolí PS5 a Series dostávají bezplatný upgrade stejně jako na PC, a veškerý postup z předchozích generací konzolí zůstává zachován. Většina úspěšného PvPvE designu hry zůstává nezměněna. Jako lovec odměn jste vypuštěni v alternativních USA s nadpřirozeným nádechem. Od bažin Louisiany po skalnaté hory Colorada, eldričtí hrůzostrašní tvorové vyplňují rozsáhlou, pustou krajinu; každá důlní, mlýn a jáma je plná zombíků a obřích pavouků. Cíl? Sledovat svého cílového monstra, porazit ho a získat odměnový token z jeho mrtvoly - vše při vyhýbání se ostatním online klanům až do tří hráčů. Hunt: Showdown efektivně využívá CryEngine k tvorbě fotorealistické krajiny, postavené na přesně osvětlených materiálech - zatímco jeho hororový aspekt přidává skutečné napětí, když pátráte po stopách nebo se vyhýbáte nepřátelským hráčům. Hra si díky tomu získala určitý kultovní status a oprávněně. Při hraní dnes musím přiznat, že na konzolích jsou stále patrné jisté nedostatky: objevují se textury a nepřátelé, které se načítají se zpožděním. Také úroveň jasu na PS5 je ve výchozím nastavení příliš tmavá a bylo nutné ji upravit, abychom v noci vůbec něco viděli. Objevují se i vizuální chyby v chování AI, ale vysoké body CryEngine celkově stále vynikají.
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Eurogamer
    Zdroj v angličtině

    Hunt: Showdown dosahuje nového vrcholu současně hrajících hráčů 5 let po uvedení na trh

    Před 1 rokem

    ·

    Hunt: Showdown 1896 - obrovská nová aktualizace, která vyžadovala upgrade enginu a představila zcela nové uživatelské rozhraní - právě dosáhla nového vrcholu souběžných hráčů, přes 60,000. Až do vydání aktualizace 1896 15. srpna, rekord hry v počtu současně hrajících hráčů - stanovený v říjnu 2023 - činil skromných přibližně 42,000 hráčů. Čtěte více
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Indian

    Hunt: Showdown 1896 zavede pistolníky do Skalistých hor v Coloradu

    Před 1 rokem
    Už dlouho německé studio Crytek avizuje velké změny v Hunt: Showdown. Dosud jsme ale věděli pouze to, že extrakční střílečka přestane existovat na konzolích PlayStation 4 a Xbox One.
     Komentáře
  • Eurogamer
    Zdroj v angličtině

    Neočekávaný Hunt: Showdown 1896 se objevuje na webových stránkách ESRB

    Před 1 rokem

    ·

    Hra s názvem "Hunt: Showdown 1896" se objevila na webových stránkách ESRB. Ačkoli pokračování vysoce ceněného PvEvP lovu odměn hororové střílečky od vývojáře Crytek nebylo dosud formálně oznámeno, hodnocení pro Hunt: Showdown 1896 na americké Entertainment Software Rating Board naznačuje, že buď je na cestě pokračování, nebo je dlouho očekávaná aktualizace, která má vyjít 15. srpna, dostatečně velká na to, aby si vyžádala nové hodnocení. Záznam – který uvádí, že Hunt: Showdown 1896 bylo uděleno hodnocení Mature 17+ – naznačuje hodně krve, useknutých částí těla a násilí a říká nám, že hra přijde na PC, PS5, a Xbox Series X/S. Čtěte více
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Eurogamer
    Zdroj v angličtině

    Parní paluba se v tichosti stala přiměřeně schopným paprskem sledujícím handheld

    Před 1 rokem

    ·

    Valve's Steam Deck je vysoce schopný kus soupravy, často dosahuje parity s konzolemi last-gen na ~720p, zatímco náročnější současné gen úsilí se může ukázat jako docela hratelné - i včetně některých špičkových titulů Unreal Engine 5. Grafický hardware RDNA2 uvnitř Paluby je dokonce schopen sledování paprsků, i když tato podpora ve SteamOS z velké části spala. To se za poslední rok začalo měnit, nejprve Vulkan a poté tituly s podporou DXR běží pod Protonem s povoleným RT - a výkon RT zaznamenal také velké vzpruhy. Dnes se podíváme na stav hry, pokud jde o RT na Steam Deck, podíváme se na některé z nejlépe vypadajících PC titulů, abychom zjistili, zda mohou být hratelné s RT engaged. Můžeme získat dobré snímkové frekvence i při náročném nastavení sledování paprsků? A jak se handheld Valve srovnává z výkonnostního hlediska s výkonnějším ROG Ally? Nejzřetelnějším místem, kde začít, je Parní paluba, je některé z dostupných snadnějších vysledování paprsků - a myslím, že Doom Eternal je dobrá první volba. Hra běží dobře s minimálním nastavením tweakery: 720p rozlišení, střední nastavení a RT zapnuté. Vzhledem k non-RT verzi hry získáme pevné (i když poněkud nízké res a mírně přízračné) odrazy na lesklých površích, s velmi odlišnými materiálovými vlastnostmi, když je RT povolena. To vytváří transformační rozdíl ve scénách s lesklými materiály, i když agresivní hrubost odříznutí znamená, že pololesklé materiály jsou z velké části zbaveny RT zpracování. Čtěte více
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Indian

    Sci-fi střílečku Halo čeká nová éra, možná i na PlayStationu

    Před 1 rokem
    Ze všech stran teď slyšíme o příchodu velkých her Microsoftu na PlayStation 5, včetně série Halo. Mezitím se studio raduje z příchodu veterána, který pomůže s novou érou Halo.
     Komentáře
  • Spite

    CD Projekt RED chce být dál nezávislým studiem

    Před 1 rokem
    CD Projekt RED, studio, jenž stojí za úspěšnými hrami jako The Witcher nebo Cyberpunk, nemá v současné době v plánu přecházet pod některého z gigantů.
     Komentáře
  • Spite

    Unikly podrobnosti o Far Cry 7: Hra přechází na Snowdrop engine, nabídne až 72 hodin a vyjde koncem roku 2025

    Před 2 roky
    Tom Henderson přišel s rozsáhlými informacemi o údajném pokračování série Far Cry. Promluvil o názvu, prozradil hlavní zápletku příběhu, řekl něco málo o přechodu na nový engine a uvedl datum vydání. Veškeré podrobnosti v článku.
     Komentáře
  • Indian

    EA letos vypne online servery mnoha her. Mezi nimi Crysis 3, Dead Space 2 a Dante's Inferno

    Před 2 roky
    Milovníci starších her se musejí připravit, že přijdou o multiplayer u dalších her. Společnost Electronic Arts se totiž rozhodla v letošním roce vypnout online servery dalších svých her.
     Komentáře
  • Vědátor

    Vědci navrhli mikro-pyramidy pro citlivé detekční techniky

    Před 2 roky
    TLDR: Polsko-český tým s JaRonem v sestavě vyvinul speciální mikropyramidální povrchy schopné výrazně zvýšit citlivost Ramanovy spektroskopie a tak opět o kus posunout citlivost detekce organických i anorganických látek.
     Komentáře
  • Indian

    GTA 6 má mít neuvěřitelnou grafiku díky internímu enginu Rockstaru

    Před 3 roky
    Úspěch každého dílu Grand Theft Auto umožňuje Rockstaru déle pracovat na nových dílech a věnovat jim potřebnou péči, aby dokázaly nastavit nový standard pro celý videoherní průmysl.
     Komentáře
  • Indian

    Crytek potvrzuje vývoj střílečky Crysis 4

    Před 3 roky
    Po remasterech celé trilogie přichází vytoužené oznámení. Německá společnost Crytek potvrdila, že má ve vývoji sci-fi střílečku Crysis 4. Dočkali jsme se CGI traileru.
     Komentáře
  • Fantasymag

    Crysis Remastered Trilogy: Návrat klasické střílečky, která přes pár chybek dokáže zaujmout i dnešní hráče

    Před 4 roky
    Sandbox FPS z dob, kdy jsme se modlili, aby nám naše PC rozjeli alespoň hlavní menu, je zpět v novém kabátku. Bude to však stačit na dnešní standardy, nebo se vývojáři snaží přiživit na vlně remasterů? Crysis z roku 2007 je oblíbená hra hlavně pro počítačový benchmarking, a to z dobrých i špatných důvodů.
     Komentáře
  • Indian

    Crysis Remastered Trilogy má datum vydání pro PC a konzole

    Před 4 roky
    Společnost Crytek upřesnila den a měsíc, kdy na PC, PlayStation a Xbox vydá Crysis Remastered Trilogy. Balíček obsahuje remasterované verze singleplayerových kampaní Crysis, Crysis 2 a Crysis 3.
     Komentáře
  • SMARTmania

    Trilogie Crysis dostane vylepšené verze. Remasterovaná kolekce dorazí na podzim

    Před 4 roky
    Společnost Crytek po nedávných náznacích oficiálně potvrdila práce na vylepšené trilogii futuristických stříleček Crysis. Zatímco remaster legendárního prvního dílu se na pultech obchodů objevil už loni, nyní jsme se dočkali potvrzení, že nový grafický kabátek dostane rovněž druhý (původně z roku 2011) a třetí díl (z roku 2013).
     Komentáře
  • Games

    Crytek remasteruje celou trilogii Crysis, vyjde letos na podzim

    Před 4 roky
    Legendární (nebo spíše legendárně hardwarově náročná) střílečka Crysis se loni dočkala remasteru, díky němuž kromě PC dorazila i na minulou generaci konzolí a také hybridní Nintendo Switch.
     Komentáře
  • Vortex

    Crytek potvrdil remasterovanou trilogii Crysis

    Před 4 roky
    Dřívější náznaky a spekulace se potvrzují. Obstojí vylepšené verze proti skvělým modům?
     Komentáře
  • Games

    Oficiální tweety naznačují možný remaster Crysis 2

    Před 4 roky
    Vsadí Crytek na jistotu místo něčeho nového?
     Komentáře
  • Indian

    Crytek naznačuje příchod Crysis 2 Remastered

    Před 4 roky
    V loňském roce přišlo studio Crytek s remasterovanou verzí prvního dílu ze série Crysis. A teď to vypadá, že nezůstaneme pouze u prvního dílu. Nového kabátku se dočká i díl druhý.
     Komentáře
  • Vortex

    TimeSplitters se po letech spekulací oficiálně vrací

    Před 4 roky
    Na pokračování bude pracovat obnovené studio Free Radical Design. Vydání je ale ještě daleko.
     Komentáře
  • Vortex

    Zdrojový kód Watch Dogs: Legion prý unikl na veřejnost

    Před 5 roky
    Zdrojový kód Watch Dogs: Legion prý unikl na veřejnost. O útoku na Ubisoft se mluvilo už před několika týdny.
     Komentáře
  • Indian

    Technologický trailer a gameplay z Crysis Remastered

    Před 5 roky
    Dnes na počítače, PlayStation 4 a Xbox One vychází Crysis Remastered, vylepšená verze povedené first-person střílečky Crysis z roku 2007. Crytek na hru láká technologickým trailerem a gameplay videem.
     Komentáře
  • Indian

    Crysis Remastered přinese ray-tracing i na aktuální konzole

    Před 5 roky
    Ray-tracing v remasterovaném Crysisu spoléhá na software místo hardwaru. Speciální řešení CryEnginu tak znamená, že si budeme moci užít tuto technologii i na aktuální generaci konzolí.
     Komentáře
  • Vortex

    Crytek odložil dnešní premiéru Crysis Remastered

    Před 5 roky
    Autoři se zřejmě zalekli kritiky, která se snesla na uniklé screenshoty a upoutávku. Plánují změny.
     Komentáře
Reklama