Pavlova flanelka, Schwarzenbergovo číro, Korčokovy brýle. Volební trháky umí získávat popularitu i hlasy
Před 2 dny
Komentář Jiřího Ovčáčka: Volební klání v posledních letech nebývají zrovna lákavou podívanou. Urážky a nevraživost překypují a činí z politického soupeření zápas v bahně. Světlou výjimkou jsou snahy kandidátů nabídnout jasnou značku, identifikaci, jež umožňuje stát se sympatickými pro voliče. S portálem ŽivotvČesku.cz se podíváme na zajímavé kampaně, které jsou dodnes živé. Karla Schwarzenberga máme i po letech spojeného s čírem, Petr Pavel má stále jako svou značku flanelku a slovenský kandidát na post hlavy státu Ivan Korčok se proslavil typickými brýlemi. Na otázku, proč se lidé tolik identifikují s osobnějšími prvky kampaně, zkusila nalézt pro portál ŽivotvČesku.cz odpověď mediální analytička Irena Ryšánková. Jde vlastně o novodobé atributy svatých.