Před 3 měsíci
Přelom srpna a září se v kamenných i online papírnictvích, ale také u prodejců elektroniky nese ve znamení příprav na nový školní rokNejvětší pozornost věnuji čeští rodiče a školáci nákupu kvalitních designových batohů, zatímco psací potřeby a sešity jsou pro ně spíš spotřebním zbožímSvé místo mají ale ve školních lavicích i moderní technologie v čele s kalkulačkami, notebooky a chytrými hodinkami Pro mnoho obchodníků znamenají letní měsíce okurkovou sezónu, během níž je o zákazníky spíše nouze. V papírnictvích – ať už těch online či kamenných –, stejně jako u některých prodejců elektroniky je tomu ovšem minimálně v druhé půlce srpna (a také na začátku září) zcela naopak. Jak totiž ukazují data společnosti Allegro.cz, právě v tuto roční dobu až polovina Čechů řeší tradiční problém, kterým pochopitelně není nic jiného než včasný nákup školních potřeb pro své děti. Kromě ceny se přitom rodiče čím dál častěji zaměřují i na kvalitu, což se projevuje jak při shánění batohů, tak například chytrých hodinek nebo školních notebooků.