Klientská zónaSeznam.cz

80 % lidí používá před online nákupem srovnávač cen

Vaše konkurence už tam je. A co vy?

Ukázka reklamy ve vyhledávání na Seznam.cz

Proč Zboží.cz

  • Nabídky vašeho zboží se zobrazují ZDARMA

    Platíte teprve za návštěvníka, který se proklikne do vašeho e‑shopu.

  • Budete tam, kde lidé hledají

    Vaše nabídky se zobrazí těm, kdo je poptávají. Pravděpodobnost, že nakoupí, je tak řádově vyšší než u jiných druhů reklamy.

  • Zvýšíte své prodeje

    80 % lidí používá před online nákupem srovnávač cen. Zboží.cz denně navštíví téměř 160 tisíc nakupujících. Začnete prodávat i jim.

  • Oslovíte zákazníky poblíž

    Lidé si mohou e‑shopy třídit i podle toho, kde lze zboží vyzvednout. Zákazníci ve vašem okolí tak dají spíše přednost vám.

  • Díky statistikám máte jasno

    Vždy víte, kolik lidí vidělo vaši nabídku, kolik lidí na vás kliklo, kolik nakoupilo. Díky přehledným statistikám máte své investice zcela pod kontrolou.

  • Zvýšíte povědomí o svém e‑shopu

    Lidé se s vámi budou na Zboží.cz pravidelně setkávat a zapamatují si vás.

  • Čtvrtina uživatelů na mobilu

    28 % lidí srovnává ceny na Zboží z mobilu, to znamená 490 tisíc reálných uživatelů za měsíc. Chcete-li zasáhnout pouze je, můžete svou reklamu zacílit čistě na mobilní zařízení.

S kampaní vám rádi pomůžeme

Zboží.cz má celou řadu výhod. S jeho nastavením a správou vám pomůže náš optimalizátor. Zdarma.

Příběhy klientů

Michal Hanáček ředitel společnosti Pilulka

Filip Černý marketingový manažer Kytary.cz

Petr Matoušek majitel eshopu VeseléZvíře.cz

„Inzerce na Zboží.cz pro nás byla při rozjíždění Pilulky jedním ze základních kamenů. Dnes tvoří důležitou část naší návštěvnosti a prodejů. Když potřebujeme s čímkoli pomoci, můžeme se spolehnout na rychlý servis. Díky této pozitivní zkušenosti a díky tomu, že rosteme, rozšiřujeme investice i do další inzerce na Seznam.cz.“

Michal Hanáček, ředitel společnosti Pilulka

„Je to již 11 let, co se pro nás Zboží.cz stalo důležitým marketingovým kanálem. Za poslední roky se nám podařilo na Zboží vyrůst a díky tomu získat ještě více nových zákazníků. Oceňuji i proaktivitu ze strany Seznamu. Vždy poradí s know-how, optimalizací kampaně nebo třeba vysvětlí, jak které formáty fungují. Pokud se prezentaci na Zboží.cz budete věnovat a rozumně do ní investovat, pak mi věřte, že se vám to rozhodně vrátí.“

Filip Černý, marketingový manažer Kytary.cz

„Na Zboží.cz inzerujeme v podstatě od začátku našeho podnikání. Díky pečlivému nastavení se nám podařilo získat zákazníky, které bychom jinak zřejmě vůbec neoslovili. Postupem času jsme přidali i Sklik. Díky jeho propojení se Zbožím se teď zobrazujeme v produktových inzerátech i lidem, kteří produkty hledají přímo v seznamáckém Vyhledávání. Zboží.cz se tak pro nás stalo srdeční záležitostí.“

Petr Matoušek, majitel eshopu VeseléZvíře.cz