Klientská zónaSeznam.cz

Případové studie

Z následujících případových studií se dozvíte, jak reklama na stránkách Seznamu pomohla v podnikání ostatním, a co tedy může přinést i vám.

RAZAT STYLE, spol. s.r.o.

RAZAT STYLE, spol. s.r.o. se zabývá především prodejem superpotravin, doplňků stravy a kosmetiky. Jak společnost využila kampaň na Firmy.cz k podpoře brandu e-shopu AWA superfoods a k tomu navýšila výkon kampaně o 148% se dovíte v případové studii.

Engine-masters.cz

Engine-masters.cz se zabývá kompletním servisem v oblasti oprav motorů se specializací na průmyslové, nákladní a lodní motory mnoha značek a velikostí. Jak společnost navýšila obrat o 50% jen díky Firmám se dozvíte v rozhovoru.

MONETA Money Bank

MONETA Money Bank nabízí bankovní produkty jak českým domácnostem, tak malým a středním firmám s důrazem na jednoduchost, transparentnost a férovost. Případová studie ukazuje výsledky kampaně po nejnovějších úpravách nastavení propagace.

Provident

Provident poskytuje hotovostní i bezhotovostní půjčky bez ručitele. Jakým způsobem společnost pracuje se zápisem na Firmy.cz se dozvíte v rozhovoru.

REAL SPEKTRUM

Realitní společnost REAL SPEKTRUM využívala reklamní formát Top branding na webu Sreality.cz. Cílem kampaně byl nábor nemovitostí v období od dubna do června 2016 a posílení povědomí o značce.

Delfín travel

Cestovní kancelář Delfín travel měla na Firmy.cz neplacený firemní profil od roku 2011. V srpnu 2016 společnost spustila Seznam Naplno. V lednu roku 2017 jsme se s klientem dohodli na spuštění kampaně s cílením na celou ČR. Cílem bylo navýšit výkon z Firmy.cz a podpořit značku.

Pramos

Společnost PRAMOS měla na Firmy.cz dlouhodobě neplacené firemní profily.
 V červnu 2016 jsme se s klientem dohodli na spuštění kampaně, která měla podpořit jak jednotlivé pobočky klienta, tak současně oslovit i zákazníky z celé ČR. Cílem bylo navýšení výkonu prostřednictvím Seznam naplno.

Knihy Dobrovský

Klient měl na Firmy.cz dlouhodobě neplacené firemní profily. V červnu 2016 jsme se s ním dohodli na spuštění kampaně s cílením na celou ČR. Díky placenému firemnímu profilu Seznam naplno se zvýšil proklik na webové stránky klienta o 210 %.

Justo

Společnost Justo využívala na Firmy.cz placenou podobu firemních profilů. V srpnu 2016 nás klient oslovil s tím, že by rád zefektivnil nastavení kampaní.

Na kvalitě záleží

CK Blue Style

„Behaviorální cílení bannerů na webech Seznamu nám ukázalo, že bannery mohou velice dobře fungovat i po výkonnostní stránce. Kombinací nejlépe fungujících umístění a typů bannerů s různým typem cílení se nám podařilo docílit výrazně lepších výsledků. Behaviorální cílení se tak zařadilo napevno do našeho mediálního plánu a do naší marketingové strategie.“

Michal Mach

EXIM tours

EXIM tours na Firmy.cz dlouhodobě investuje. V červenci 2016 nás klient oslovil s prosbou o co nejefektivnější nastavení kampaní. Klient každoročně zaznamenal vyšší zájem o zájezdy v červenci než v srpnu. Cílem tedy bylo udržet v srpnu stejný výkon jako v červenci.

Mototechna

Klient měl dlouhodobě na Firmy.cz neplacené reklamní profily. V červenci 2016 nás oslovil s tím, že by rád investoval do propagace na Firmy.cz. Dohodli jsme se na spuštění kampaně. Cílem bylo navýšit počet objednávek. Díky placenému firemnímu profilu Seznamu naplno se zvýšil proklik na webové stránky klienta o 1 122 %.

DAVO CAR

Autobazar DAVO CAR měl na Firmy.cz neplacené firemní profily od roku 2008. V srpnu 2016 nás klient oslovil s tím, že by rád investoval do propagace na Firmy.cz. Dohodli jsme se na spuštění kampaně s cílením na celou ČR. Záměrem bylo navýšení výkonu z Firmy.cz. Díky placenému firemnímu profilu Seznam naplno se zvýšil proklik na webové stránky klienta o 492 %.

Úžasný malý svět

Království železnic

„Sklik jako součást marketingového mixu vnímáme jako užitečný nástroj k efektivní komunikaci k cílovým skupinám.“

Matěj Horn

SAVO Plus Gel

Bochemie a.s.

„Savo se na internetu výraznějším způsobem prezentovalo poprvé a proto jsme si nebyli jisti, zda se nám podaří naplnit námi stanovené cíle. Nevěděli jsme přesně, jaký efekt můžeme očekávat. Kampaň na zvolených serverech Novinky.cz, Proženy.cz nás přesto velmi překvapila svou účinností a hlavně rychlým a jednoznačně prokazatelným výkonem. Celou aktivitu tak hodnotíme velmi pozitivně a v budoucnu bychom rádi internet zařadili do našeho mediálního mixu jako stabilní doplňkové médium.“

Břetislav Koláček

Dovolená v zahraničí

Invia.cz

„Sklik je efektivní zdroj objednávek s rozumným a dobře ovlivnitelným poměrem cena/výkon.“

Ing. Michal Tůma

Stavba kachlových kamen

Kachlová kamna, spol. s r.o.

„Internetová reklama je pro naší firmu důležitá, je efektivní, pro nás měřitelná a hlavně ve finále vidíme zvýšení zakázek a tím i obratu firmy. Není tolik nákladná jako tisk.“

Martin Krejčí

Vše na hubení hlodavců

Pasti.cz

„Díky uživatelsky přívětivému ovládání Skliku si zvládnu veškeré reklamní kampaně nastavit a upravovat sám a mám výdaje za reklamu neustále pod kontrolou.“

Petr Helekal

Prodej a servis automobilů

Srba Servis

„V roce 2011 jsme začali v plné míře využívat služeb společnosti Seznam.cz, čímž jsme prolomili internetovou bariéru reklamy, která do té doby nebyla naší prioritou. Díky celoroční prezentaci prostřednictvím bannerové reklamy na Seznam.cz je dnes naše rodinná firma Srba servis vnímána jako jeden z předních hráčů na trhu auto moto služeb.“

Norbert Srba Jr.

Nabídka letních i zimních zájezdů

ITS BILLA TRAVEL

„Portál Sdovolena.cz nám kromě prodeje zájezdů pomáhá budovat povědomí o naší nové značce cestovní kanceláře ITS BILLA TRAVEL na českém trhu.“

Tomáš Kanda - ředitel CK

Prodejce počítačů a elektroniky

Alza.cz

„Vyžívání služby Zboží.cz je pro naši společnost nutnost. Nebýt na Zboží.cz by znamenalo příjít o spoustu zákazníků. Zároveň je to ale prodejní kanál, který si na sebe dokáže bez problému vydělat. Inzerování je tak pro Alza.cz určitě výhodné. Zboží.cz považujeme za efektivní zdroj objednávek se zajímavým poměrem cena/výkon.“

Ondřej Doležel

Kompletní nabídka realitních služeb

Next Reality

„Díky masivní podpoře značky a nabídek nemovitostí našich klientů v rámci služeb Seznam.cz a díky vzrůstajícímu trendu naší firmy, kdy neustále navyšujeme počty poboček, makléřů a s tím souvisejících zakázek, zvyšujeme průběžně návštěvnost našich webových stránek zhruba o 3 až 5 % měsíčně.“

Robert Hanzl, obchodní ředitel

Módní nákupní klub Stilago

Studio Moderna

„Po téměř roce a půl spolupráce se Seznamem, během které se původní rozpočet pro tento kanál postupně zněkolikanásobil na úkor ostatních, již máme dostatek zkušeností na to, abychom pro všechny stránky z porfolia Seznamu, které využíváme, dokázali s velkou přesností dopředu předpovědět výkon reklamy od samotného CTR až po finální konverze.“

Jaroslav Zákravský, Country Manager

Oblíbená realitní kancelář

M&M Reality Holding

„Reklama na Seznamu, zejména pak na serveru Sreality, který pro svou oblíbenost, známost a tedy i ohromnou vyhledávanost poptávajícími, je hlavním distribučním kanálem v nabídce "našich" více než 25.000 nemovitostí k prodeji.“

Tomáš Rožnovský

CENTURY 21 Czech Republic

Spojení světové jedničky v realitách a týmu Seznam.cz přineslo své ovoce. Počet makléřů v síti narostl během této kampaně o 21%. Vynaložené prostředky byly efektivně využity.

E.ON Energie, a.s.

Sklik jako inzertní nástroj používáme již několik let. Dlouhodobě nám přivádí nové zákazníky o naše služby za cenu, která je pro nás rentabilní. S novým produktem Úspora na energiích jsme se snažili najít další cesty, jak inzerci v Skliku rozšířit. Obsahová síť Skliku byla v našem případě ta správná volba. Oslovila uživatele, kteří dosud naše služby neznali či o možnosti změny poskytovatele vůbec nevěděli. Během krátké doby po spuštění obsahové kampaně vzrostl počet poptávek od uživatelů, kteří přišli prostřednictvím Skliku zhruba desetinásobně.

Altisport, s.r.o.

Rádi byste navýšili objem objednávek ve svých PPC kampaních a přitom ještě snížili průměrné náklady na objednávku? Následující případová studie ukazuje, že toho je možné dosáhnout s využitím kampaní v obsahové síti Skliku.

EMBA TRADE s.r.o.

Hledáte prostor pro získání dalších objednávek ze svých PPC kampaní v Skliku? Následující případová studie dokazuje, že velký potenciál pro navýšení objemu objednávek spočívá ve využití obsahové sítě.

ZOOT, a.s.

Na svém e-shopu ZOOT nabízí tisíce módních doplnků pro ženy i muže. Zákazníci si mohou vybrat z 250 originálních značek a 100 000 produktů skladem. Oblečení na zoot.cz pochází od předních výrobců značkového oblečení z celého světa. Objednávky ZOOT doručuje do druhého pracovního dne, nebo si je zákazníci mohou vyzvednout na výdejních místech v Praze, Brně, Českých Budějovicích, Plzni a Bratislavě.

EL NINO parfum

Elnino.cz je přední internetový prodejce parfémů a kosmetiky v ČR, který působí také v zahraničí.

Zobrazit další případové studie