Seznam Zprávy sleduje více než 5 milionů lidí týdně
Zobrazí si přes 35 milionů stránek a spustí 2 miliony videí. Téměř 60 % z nich jsou muži.

Proč inzerovat na Seznam zprávách
-
Nejnavštěvovanější internetové videozpravodajství
Zpravodajství s velkým důrazem na video, včetně živých přenosů, si týdně pustí 5 milionů lidí. Původní obsah, rozhovory, analýzy i investigativní žurnalistiku pro ně tvoří uznávaní novináři.
-
Bannery i videoreklama
Vedle bannerů se můžete prezentovat především reklamními spoty. Audiovizuální reklama vzbudí více emocí a ještě snáz utkví v paměti.
-
Pokročilé cílení
Reklamu můžete nasadit jen do vybraného regionu nebo zacílit behaviorálně jen na diváky s určitými zájmy a nákupním chováním. Efekt reklamy je pak několikanásobný.
-
Pro budování brandu i zvýšení prodeje
Na výběr máte z mnoha reklamních formátů různého umístění i velikosti. Některé se hodí na posílení povědomí o vaší značce, jiné prodávají.
-
Polovina čtenářů na mobilu
50 % lidí sleduje Seznam Zprávy z mobilu, to znamená 2,5 milionu reálných uživatelů za týden. Chcete-li zasáhnout pouze je, můžete svou reklamu zacílit čistě na mobilní zařízení.
-
Seznam Native – reklama, která baví lidi a vyhrává ceny!
Přes atraktivní obsah propojujeme naše publika se značkami. Vytváříme v Seznamu ve spolupráci se zadavatelem.