Zavřít
Auto ESA

Auto ESA

Nejnovější články na Seznamu na téma Auto ESA
  • Garáž

    Tahle ojetina je malý zázrak: Nežere, pěkně jezdí a nedá se rozbít

    Před 1 dnem
    Nejlepší malé ojeté auto na trhu? Tohle Suzuki se může zařadit mezi nejzajímavější bazarovky. Je spolehlivé, skoro nic nežere a jezdí lépe, než byste tipovali. Nové už si nekoupíte, ale ojetých se bát naštěstí nemusíte.
    Suzuki Ignis
    Suzuki Ignis
    Suzuki Ignis
    Suzuki Ignis
    Suzuki Ignis
    Suzuki Ignis
    Suzuki Ignis
    Suzuki Ignis
    Suzuki Ignis
    Suzuki Ignis
    Suzuki Ignis
    Suzuki Ignis
    Suzuki Ignis
    Suzuki Ignis
    Suzuki Ignis
    Suzuki Ignis
    Suzuki Ignis
    Suzuki Ignis
    Suzuki Ignis
    Suzuki Ignis
    Suzuki Ignis
    Suzuki Ignis
    Suzuki Ignis
    +
     Komentáře
  • WikiCars

    Test ojetiny VW Golf R Variant (VII): Solidní všeuměl na steroidech

    Před 4 dny
    VW Golf R není tak rychlý jako dobový Mercedes-Benz A 45 AMG a zdaleka ne tak zábavný jako Ford Focus RS, ale je mnohem lepším autem pro každodenní ježdění. Navíc se dá snadno upravit na výkon, kdy v přímce oba zmíněné hot-hatche doslova zesměšní. Při ježdění do práce se chová jako normální Golf, ale jakmile zaboříte pedál plynu do podlahy, dějí se divy.
     Komentáře
  • WikiCars

    Bazarové překvapení: Ojetý VW Golf R Variant jede jinak, než by měl – zrychlení 100–200 km/h

    Před 5 dny
    Když jsem si z Auto ESA půjčoval další ojetinu, kterou byl VW Golf R Variant (VII), těšil jsem se, že konečně změřím zrychlení 100–200 km/h u sériového kousku. Jenže po prvních ujetých metrech jsem si říkal, že tady něco nehraje. Sání syčí, převodovka i v komfortním režimu udržuje vysoké otáčky a po sešlápnutí plynu na podlahu toto eRko rozhodně nezrychluje, jako by mělo 300 koní.
     Komentáře
  • Garáž

    Ojeté BMW řady 5 s dieselem koupíte za cenu Superbu. Otázkou je, jestli si polepšíte

    Před 8 dny
    Pokud zrovna nepotřebujete vrcholný šestiválec, můžete si dopřát pocit prémiové značky ve „škodováckých“ cenách. Čtyřválcový diesel v pětkovém kombíku samozřejmě naprosto stačí. Tak v čem je háček?
    BMW 520×d Touring (G31)
    BMW 520×d Touring (G31)
    BMW 520×d Touring (G31)
    BMW 520×d Touring (G31)
    BMW 520×d Touring (G31)
    BMW 520×d Touring (G31)
    BMW 520×d Touring (G31)
    BMW 520×d Touring (G31)
    BMW 520×d Touring (G31)
    BMW 520×d Touring (G31)
    BMW 520×d Touring (G31)
    BMW 520×d Touring (G31)
    BMW 520×d Touring (G31)
    BMW 520×d Touring (G31)
    BMW 520×d Touring (G31)
    BMW 520×d Touring (G31)
    BMW 520×d Touring (G31)
    BMW 520×d Touring (G31)
    BMW 520×d Touring (G31)
    BMW 520×d Touring (G31)
    BMW 520×d Touring (G31)
    BMW 520×d Touring (G31)
    BMW 520×d Touring (G31)
    +
     Komentáře
  • WikiCars

    Test ojetiny BMW 535d xDrive (F10 LCI): Skvělé, ale nenáviděné auto. Právem?

    Před 9 dny
    Dlouho jsem s BMW řady 5 generace F10 nejezdil. Naposledy šlo o speciální Alpinu D5 BiTurbo (F11), takže o vylepšenou verzi modelu, který z Auto ESA přijel do dnešní recenze ojetiny – 535d. Tentokrát však nejde o sportovní, nýbrž komfortně zaměřenou variantu Luxury Line s pohonem xDrive. A jelikož Alpina byla jedním z nejlepších aut vyšší střední třídy, jakým jsem kdy jezdil, hodně mě zajímá i toto provedení. Zmínit musím i to, že s F10 mám speciální pouto, protože toto auto jsem nesčetněkrát testoval v mých začátcích.
     Komentáře
  • EV Magazin

    Když prodejce neví, co prodává: Příběh o Subaru Solterra a problém s elektromobily v autosalonech

    Před 9 dny
    Zákazník v autosalonu se zeptal, zda Subaru Solterra má jízdu na jeden pedál. Prodejce ho odbyl povýšeně: "Auto má dva pedály." Incident odhaluje problém, který registrujeme i v českých autosalonech – prodejci často nerozumí elektromobilům, které mají prodávat. Když je na trhu jen 5 % elektromobilů a dvě třetiny Čechů v žádném nikdy neseděly, není divu.
     Komentáře
  • WikiCars

    Srovnávací test ojetin: BMW 535d (F10) vs Mercedes-Benz CLS 350 d (C218)

    Před 10 dny
    Zatímco BMW 535d je výborné jako celek, Mercedes CLS 350 d je auto vyžadující kompromisy. Vypadá sportovněji, ale sportovnější není. Naopak vzduchový podvozek si občas neporadí s ostrými příčným nerovnostmi. Bude mu k vítězství stačit to, že je praktičtější?
     Komentáře
  • WikiCars

    Test ojetiny Mercedes-Benz CLS 350 d Shooting Brake (X218): Já vám nevím

    Před 14 dny
    Mercedes-Benz CLS je skvělý dálniční křižník, který je díky karoserii Shooting Brake praktičtější než jeho rivalové. Motorizace 350 d má dostatek síly a kultivovaný chod, ale vyšší spotřebu. Dále si nejsem jistý naladěním vzduchového podvozku, který by mohl fungovat lépe.
     Komentáře
  • Garáž

    Klasická atmosféra, manuál a kombík? Na trhu je vlastně jen jedno takové auto. A máte štěstí, je skvělé!

    Před 15 dny
    Chtěli byste klasický velký rodinný kombík se spolehlivým atmosférickým benzinovým motorem a manuální převodovkou? Tak to už máte na trhu vlastně jen jednu možnost. Naštěstí je to dobrá volba bez velkých rizik.
    Mazda 6 2.0 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.0 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.0 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.0 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.0 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.0 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.0 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.0 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.0 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.0 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.0 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.0 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.0 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.0 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.0 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.0 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.0 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.0 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.0 Skyactiv-G
    +
     Komentáře
  • WikiCars

    Srovnávací test V6 pick-upů: Ford Ranger Wildtrak vs Raptor. Naftový dělník, nebo benzinová zábava?

    Před 18 dny
    Sotva jsem dojezdil tátovým Rangerem Wildtrak 3.0 EcoBlue V6, usedl jsem za volant vrcholné varianty Raptor 3.0 EcoBoost V6 twin-turbo, kterou jsem si jako zánovní půjčil v bazaru. Sice jsem je neměl možnost porovnat tváří v tvář, ale s oběma jsem jezdil nejen po Praze a dálnicích, ale i navštívil offroad dráhu. Jak si drsní bráchové vedli? Je potřeba připlácet za Raptor?
     Komentáře
  • Garáž

    Ojetina snů? Zvýšený kombík s automatem, pohonem všech kol a hlavně naprosto neprůstřelnou technikou dostanete jen od jedné značky

    Před 22 dny
    Velký kombík se zvednutým podvozkem, pohonem všech kol, automatem, bohatou výbavou a hlavně mimořádně spolehlivým a prakticky bezrizikovým pohonem? Tohle vám dnes dá už jen jedna značka. Subaru.
    Subaru Outback 2.5i
    Subaru Outback 2.5i
    Subaru Outback 2.5i
    Subaru Outback 2.5i
    Subaru Outback 2.5i
    Subaru Outback 2.5i
    Subaru Outback 2.5i
    Subaru Outback 2.5i
    Subaru Outback 2.5i
    Subaru Outback 2.5i
    Subaru Outback 2.5i
    Subaru Outback 2.5i
    Subaru Outback 2.5i
    Subaru Outback 2.5i
    Subaru Outback 2.5i
    Subaru Outback 2.5i
    Subaru Outback 2.5i
    Subaru Outback 2.5i
    +
     Komentáře
  • WikiCars

    Test ojetiny VW Golf GTI Performance (VII facelift): Ikona, která zraje jako víno

    Před 23 dny
    VW Golf GTI nikdy nebyl tak vzrušující jako mnozí konkurenti, ale vždy solidně kombinoval skvělé jízdní vlastnosti s každodenní použitelností. Jde nejen o jednoho ze zakladatelů kategorie hot hatch, ale i o jednoho z posledních přeživších, protože ostré předokolky se spalovacími motory jsou na pokraji vyhynutí.
     Komentáře
  • Aktuálně

    Tohle si raději nekupujte. Internetový bazar vydal nový žebříček problémových aut

    Před 23 dny
    Ojetina v dobrém stavu, ale s potenciálním problémem v budoucnu. Přesně taková auta obsahuje nová černá listina online platformy Carvago.
     Komentáře
  • Garáž

    Otestovali jsme skutečnou bazarovou raritu: Renault Mégane II z roku 2003 s nájezdem pouhých 8 600 km!

    Před 29 dny
    Máme tu další bazarovou kuriozitu s mimořádně nízkým nájezdem. Toto auto má vůbec zajímavou historii a fanoušek renaultů by měl zbystřit. Takhle krásný Mégane druhé generace už nikde neseženete.
    Renault Mégane II 1.6 AT
    Renault Mégane II 1.6 AT
    Renault Mégane II 1.6 AT
    Renault Mégane II 1.6 AT
    Renault Mégane II 1.6 AT
    Renault Mégane II 1.6 AT
    Renault Mégane II 1.6 AT
    Renault Mégane II 1.6 AT
    Renault Mégane II 1.6 AT
    Renault Mégane II 1.6 AT
    Renault Mégane II 1.6 AT
    Renault Mégane II 1.6 AT
    Renault Mégane II 1.6 AT
    Renault Mégane II 1.6 AT
    Renault Mégane II 1.6 AT
    Renault Mégane II 1.6 AT
    Renault Mégane II 1.6 AT
    Renault Mégane II 1.6 AT
    Renault Mégane II 1.6 AT
    Renault Mégane II 1.6 AT
    Renault Mégane II 1.6 AT
    Renault Mégane II 1.6 AT
    Renault Mégane II 1.6 AT
    Renault Mégane II 1.6 AT
    Renault Mégane II 1.6 AT
    Renault Mégane II 1.6 AT
    Renault Mégane II 1.6 AT
    Renault Mégane II 1.6 AT
    Renault Mégane II 1.6 AT
    Renault Mégane II 1.6 AT
    Renault Mégane II 1.6 AT
    Renault Mégane II 1.6 AT
    +
     Komentáře
  • Garáž

    Ojeté SUV MG ZS není žádná laciná čínská tragédie. Díky jednoduché technice by navíc zlobit nemělo

    Před 1 měsícem
    Že už dnes nejde vyrábět poměrně jednoduché auto bez protivných asistentů a jen s primitivním atmosférickým motorem, navíc za zajímavou cenu? Ale jde! Jen si asi budete klást otázku, jak je na tom s kvalitou a spolehlivostí, když je z Číny.
    MG ZS 1.5 DVVT
    MG ZS 1.5 DVVT
    MG ZS 1.5 DVVT
    MG ZS 1.5 DVVT
    MG ZS 1.5 DVVT
    MG ZS 1.5 DVVT
    MG ZS 1.5 DVVT
    MG ZS 1.5 DVVT
    MG ZS 1.5 DVVT
    MG ZS 1.5 DVVT
    MG ZS 1.5 DVVT
    MG ZS 1.5 DVVT
    MG ZS 1.5 DVVT
    MG ZS 1.5 DVVT
    MG ZS 1.5 DVVT
    MG ZS 1.5 DVVT
    MG ZS 1.5 DVVT
    MG ZS 1.5 DVVT
    MG ZS 1.5 DVVT
    MG ZS 1.5 DVVT
    +
     Komentáře
  • WikiCars

    Test ojetiny Range Rover Sport SDV6 HSE: Bazarový strašák, nebo luxus za cenu Fabie?

    Před 1 měsícem
    První generace Range Roveru Sport (L320) je trochu podvod, protože technicky nejde o sportovnější Range Rover (L322), ale o předělaný Land Rover Discovery (L319). To se naštěstí změnilo s Range Roverem Sport (L494), jenž už sdílí platformu s vlajkovou lodí (L405). Jak funguje jako ojetina?
     Komentáře
  • Garáž

    Ojetý Hyundai Tucson je spolehlivá mladá ojetina, díky níž ušetříte spoustu peněz. Jenom kdyby tak nepípal…

    Před 1 měsícem
    S benzínovým motorem, předním pohonem a manuální převodovkou je SUV Tucson vlastně normální auto. Škoda, že drobnými protivnostmi dokáže příšerně rozčilovat řidiče, neboť jinak jezdí docela slušně.
    Hyundai Tucson 1.6 TGDI
    Hyundai Tucson 1.6 TGDI
    Hyundai Tucson 1.6 TGDI
    Hyundai Tucson 1.6 TGDI
    Hyundai Tucson 1.6 TGDI
    Hyundai Tucson 1.6 TGDI
    Hyundai Tucson 1.6 TGDI
    Hyundai Tucson 1.6 TGDI
    Hyundai Tucson 1.6 TGDI
    Hyundai Tucson 1.6 TGDI
    Hyundai Tucson 1.6 TGDI
    Hyundai Tucson 1.6 TGDI
    Hyundai Tucson 1.6 TGDI
    Hyundai Tucson 1.6 TGDI
    Hyundai Tucson 1.6 TGDI
    Hyundai Tucson 1.6 TGDI
    Hyundai Tucson 1.6 TGDI
    Hyundai Tucson 1.6 TGDI
    Hyundai Tucson 1.6 TGDI
    Hyundai Tucson 1.6 TGDI
    Hyundai Tucson 1.6 TGDI
    +
     Komentáře
  • WikiCars

    Prémiovka ze sekáče aneb test ojetiny Audi A7 Sportback 3.0 TFSI (4G8) s 209 000 km

    Před 1 měsícem
    Toto Audi A7 Sportback 3.0 TFSI první generace 4G8 za 350 000 Kč je z roku 2011, má najeto 209 000 kilometrů a je v bezvadném stavu. Navíc potěší hezkou specifikací – unikátním lakem a bohatou výbavou. Jak jezdí? To se dozvíte v této recenzi ojetiny.
     Komentáře
  • Garáž

    Prémiovka bez prémiových nákladů? Ojeté Audi A4 s motorem 1.4 TFSI je tajný bazarový tip

    Před 1 měsícem
    Vůz prestižní značky nemusí být jen bezedná kasička. Ve správné verzi a se správným motorem se dají provozní náklady udržet v rozumných mezích a s minimálními riziky do budoucna. Kdo se nechce předvádět výkonem, bude určitě spokojený.
    Audi A4 Avant 1.4 TFSI
    Audi A4 Avant 1.4 TFSI
    Audi A4 Avant 1.4 TFSI
    Audi A4 Avant 1.4 TFSI
    Audi A4 Avant 1.4 TFSI
    Audi A4 Avant 1.4 TFSI
    Audi A4 Avant 1.4 TFSI
    Audi A4 Avant 1.4 TFSI
    Audi A4 Avant 1.4 TFSI
    Audi A4 Avant 1.4 TFSI
    Audi A4 Avant 1.4 TFSI
    Audi A4 Avant 1.4 TFSI
    Audi A4 Avant 1.4 TFSI
    Audi A4 Avant 1.4 TFSI
    Audi A4 Avant 1.4 TFSI
    Audi A4 Avant 1.4 TFSI
    +
     Komentáře
  • WikiCars

    Je ojeté Audi A7 3.0 TFSI za 350 tisíc rychlejší než nový Superb 2.0 TSI? Zrychlení 100–200 km/h

    Před 1 měsícem
    Bude dynamika ojetého Audi A7 Sportback 3.0 TFSI quattro S tronic (4G8) za 350 tisíc stačit alespoň na poražení nové Škody Superb 2.0 TSI? To zjistíme v disciplíně 100–200 km/h.
     Komentáře
  • WikiCars

    Je čtyřválec 220 d v Éčkovém Mercedesu dostačující? Na to nám odpoví zrychlení 100–200 km/h

    Před 1 měsícem
    Ve vozech vyšší střední třídy jsou oblíbené především naftové šestiválce. Pod jejich kapotami se však často objevují i lidovější čtyřválce. Ty nemají mnoho výkonu, z čehož vzniká otázka: jsou dostačující?
     Komentáře
  • WikiCars

    Éčkový Mercedes ze sekáče: Co hrozí při koupi „levné“ ojetiny s 214 tisíci km?

    Před 1 měsícem
    V těchto dnech vychází recenze ojetého Mercedesu E 220 d 4Matic Estate (S213), ve které zmiňuji přednosti i nedostatky, co se jízdních vlastností týče. V této druhé části se podíváme na to, jak velký risk je koupě použitého Éčka z roku 2017 s nájezdem 214 tisíc kilometrů.
     Komentáře
  • WikiCars

    Test ojetiny Mercedes-Benz E 220 d 4Matic Estate (S213): Chvalitebný, ale s výhradami

    Před 1 měsícem
    Rádi byste si koupili ojetý kombík, který je komfortní, úsporný a praktický natolik, že se v něm klidně vyspíte? Na českém trhu je oblíbený domácí Superb III Combi, ale co když chcete auto, jaké nemá 9 z 10 vašich sousedů?
     Komentáře
  • Garáž

    Ojetý Renault Arkana ukazuje, že na mladém a málo ojetém autě můžete hodně ušetřit. Opravdu hodně…

    Před 1 měsícem
    Mladé a málo jeté vozy jsou lákavou cestou, jak si dopřát aktuální moderní auto za výhodnějších podmínek. Problémy s nimi nebývají a někdy mohou být pořád v záruce. Přesto důkladnou prohlídku auta nevynechávejte.
    Renault Arkana 1.3 TCE
    Renault Arkana 1.3 TCE
    Renault Arkana 1.3 TCE
    Renault Arkana 1.3 TCE
    Renault Arkana 1.3 TCE
    Renault Arkana 1.3 TCE
    Renault Arkana 1.3 TCE
    Renault Arkana 1.3 TCE
    Renault Arkana 1.3 TCE
    Renault Arkana 1.3 TCE
    Renault Arkana 1.3 TCE
    Renault Arkana 1.3 TCE
    Renault Arkana 1.3 TCE
    Renault Arkana 1.3 TCE
    Renault Arkana 1.3 TCE
    Renault Arkana 1.3 TCE
    Renault Arkana 1.3 TCE
    Renault Arkana 1.3 TCE
    Renault Arkana 1.3 TCE
    Renault Arkana 1.3 TCE
    Renault Arkana 1.3 TCE
    Renault Arkana 1.3 TCE
    Renault Arkana 1.3 TCE
    Renault Arkana 1.3 TCE
    Renault Arkana 1.3 TCE
    Renault Arkana 1.3 TCE
    Renault Arkana 1.3 TCE
    Renault Arkana 1.3 TCE
    Renault Arkana 1.3 TCE
    Renault Arkana 1.3 TCE
    Renault Arkana 1.3 TCE
    Renault Arkana 1.3 TCE
    Renault Arkana 1.3 TCE
    Renault Arkana 1.3 TCE
    Renault Arkana 1.3 TCE
    +
     Komentáře
  • Garáž

    Ojetý Fiat 500 je pořád skvělá a spolehlivá městská stylovka. Dvouválce se nebojte

    Před 2 měsíci
    Výroba prvního novodobého Fiatu 500 už skončila a nyní se s ním setkáme už jen jako s ojetinou. Tohle auto vůbec nezestárlo a se správným motorem to bude dobrá bazarovka. Jen je potřeba si pohlídat detaily a nekupovat ty nejlevnější kusy, které jsou už napadené korozí.
    Fiat 500 0.9 TwinAir
    Fiat 500 0.9 TwinAir
    Fiat 500 0.9 TwinAir
    Fiat 500 0.9 TwinAir
    Fiat 500 0.9 TwinAir
    Fiat 500 0.9 TwinAir
    Fiat 500 0.9 TwinAir
    Fiat 500 0.9 TwinAir
    Fiat 500 0.9 TwinAir
    Fiat 500 0.9 TwinAir
    Fiat 500 0.9 TwinAir
    Fiat 500 0.9 TwinAir
    Fiat 500 0.9 TwinAir
    Fiat 500 0.9 TwinAir
    Fiat 500 0.9 TwinAir
    Fiat 500 0.9 TwinAir
    Fiat 500 0.9 TwinAir
    Fiat 500 0.9 TwinAir
    Fiat 500 0.9 TwinAir
    Fiat 500 0.9 TwinAir
    Fiat 500 0.9 TwinAir
    Fiat 500 0.9 TwinAir
    Fiat 500 0.9 TwinAir
    Fiat 500 0.9 TwinAir
    Fiat 500 0.9 TwinAir
    +
     Komentáře
  • Garáž

    Auto, které jezdí (skoro) zadarmo: Ojetý Renault Captur na plyn je trefou pro spořílky, ale co servis?

    Před 2 měsíci
    Používá techniku skvělého Clia, ale je větší a těžší, hůř jezdí a žere víc. Jenže když už se nedá malé Clio koupit v kombíku, máte vlastně jinou možnost, když potřebujete trochu praktičtější auto? Asi ne. Otázkou ale je, jestli vám bude stačit ten tříválec.
    Renault Captur 1.0 TCE
    Renault Captur 1.0 TCE
    Renault Captur 1.0 TCE
    Renault Captur 1.0 TCE
    Renault Captur 1.0 TCE
    Renault Captur 1.0 TCE
    Renault Captur 1.0 TCE
    Renault Captur 1.0 TCE
    Renault Captur 1.0 TCE
    Renault Captur 1.0 TCE
    Renault Captur 1.0 TCE
    Renault Captur 1.0 TCE
    Renault Captur 1.0 TCE
    Renault Captur 1.0 TCE
    Renault Captur 1.0 TCE
    Renault Captur 1.0 TCE
    Renault Captur 1.0 TCE
    Renault Captur 1.0 TCE
    Renault Captur 1.0 TCE
    Renault Captur 1.0 TCE
    Renault Captur 1.0 TCE
    Renault Captur 1.0 TCE
    Renault Captur 1.0 TCE
    Renault Captur 1.0 TCE
    Renault Captur 1.0 TCE
    Renault Captur 1.0 TCE
    Renault Captur 1.0 TCE
    Renault Captur 1.0 TCE
    Renault Captur 1.0 TCE
    Renault Captur 1.0 TCE
    +
     Komentáře
  • Garáž

    Chtěli jste úsporný malý kombík? Tak tady ho máte! Fabia Combi to ale fakt není…

    Před 2 měsíci
    Štve vás, že se už nedělají malé kombíky? Tak přestaňte fňukat a kupte si tohle Mini. Není to zas tak nepraktické auto, jak se může zdát. Navíc se hezky svezete a nebudete jezdit nějakým silničním plevelem.
    Mini Clubman 2.0 D
    Mini Clubman 2.0 D
    Mini Clubman 2.0 D
    Mini Clubman 2.0 D
    Mini Clubman 2.0 D
    Mini Clubman 2.0 D
    Mini Clubman 2.0 D
    Mini Clubman 2.0 D
    Mini Clubman 2.0 D
    Mini Clubman 2.0 D
    Mini Clubman 2.0 D
    Mini Clubman 2.0 D
    Mini Clubman 2.0 D
    Mini Clubman 2.0 D
    Mini Clubman 2.0 D
    Mini Clubman 2.0 D
    Mini Clubman 2.0 D
    Mini Clubman 2.0 D
    Mini Clubman 2.0 D
    +
     Komentáře
  • WikiCars

    Test ojetiny Audi A6 Allroad 3.0 BiTDI quattro (C7 facelift): Vzali jsme ho na offroad dráhu

    Před 2 měsíci
    Audi A6 generace C7 (2011–2018) je působivým autem – má úsporné i výkonné motory, poctivé čtyřkolky, dobré automaty a podvozky, které vyvracejí mýty, že Audiny neumí zatáčet. A právě provedení Allroad s motorem 3.0 BiTDI by mělo spojit vše nejlepší do jednoho balení, navíc to okořenit zvýšenou průjezdností v terénu.
     Komentáře
  • WikiCars

    Zrychlení 100–200 km/h: BMW 330i Convertible (E93) – Objem ničím nenahradíš. Vážně?

    Před 2 měsíci
    Spousta automobilových fanoušků omílá, že objem ničím nenahradíš a manuál je nejlepší. Často tvrdí, že tato auta jsou oproti menším turbomotorům rychlejší i v přímce. Je to opravdu tak? Na to nám odpoví ojeté BMW 330i Convertible (E93).
     Komentáře
  • Deník magazín

    Test ojetého Fordu S-Max: Promyšlený interiér, nezdolná technika a stále šik

    Před 2 měsíci
    Ford měl svého času opravdu širokou nabídku velkoprostorových rodinných modelů – od malého B-Maxu a C-Maxu až po Galaxy a S-Max. Právě poslední jmenovaný jsem si vzal pod lupu v našem pravidelném testu ojetin. Testoval jsem vůz vyrobený v roce 2018, který za tu dobu díky dvoulitrovému turbodieselu zvládl najet 118 tisíc kilometrů. Sedm let provozu se přitom na karoserii ani v interiéru téměř neprojevilo.
     Komentáře
  • WikiCars

    Zrychlení 100–200 km/h: Audi A6 Allroad 3.0 BiTDI quattro (C7) – Rychlý všeuměl?

    Před 2 měsíci
    Už jsem zrychlení ze 100 na 200 km/h podrobil mnoho výkonných naftových Audi – SQ8 4.0 TDI V8, SQ7 4.0 TDI V8, S6 Avant 3.0 TDI a A8 4.2 V8 TDI. Teď mezi ně přibude další zajímavý motor – 3.0 BiTDI v A6 Allroad generace C7.
     Komentáře
  • Garáž

    Fakt potřebujete Octavii? Ojetá Škoda Scala je takový boleslavský Golf. Je spolehlivá, prostorná a skoro vás nebude štvát

    Před 2 měsíci
    Nástupce Rapidu vypadá jako hodnotnější auto a vrcholnou motorizaci konečně můžete mít i s manuálem. Navíc vás bude štvát jenom trochu.
    Škoda Scala 1.5 TSI
    Škoda Scala 1.5 TSI
    Škoda Scala 1.5 TSI
    Škoda Scala 1.5 TSI
    Škoda Scala 1.5 TSI
    Škoda Scala 1.5 TSI
    Škoda Scala 1.5 TSI
    Škoda Scala 1.5 TSI
    Škoda Scala 1.5 TSI
    Škoda Scala 1.5 TSI
    Škoda Scala 1.5 TSI
    Škoda Scala 1.5 TSI
    Škoda Scala 1.5 TSI
    Škoda Scala 1.5 TSI
    Škoda Scala 1.5 TSI
    Škoda Scala 1.5 TSI
    Škoda Scala 1.5 TSI
    Škoda Scala 1.5 TSI
    Škoda Scala 1.5 TSI
    Škoda Scala 1.5 TSI
    Škoda Scala 1.5 TSI
    Škoda Scala 1.5 TSI
    Škoda Scala 1.5 TSI
    +
     Komentáře
  • Garáž

    Ojetý Opel Insignia 2.0 Turbo 4×4 jezdí parádně a proti Superbu nebo Passatu výrazně ušetříte. Jeden strašák tu ale je

    Před 3 měsíci
    Nejstarším Insigniím druhém generace je už osm let a dají se koupit překvapivě levně. Kdo se bojí dieselu, nemusí zoufat. V nabídce byly zajímavé benzinové motory a třeba výkonný dvoulitr nabízí hezké svezení. Nebýt rizikové čtyřkolky, byla by tahle Insignia tajný bazarový tip.
    Opel Insignia 2.0 Turbo 4×4
    Opel Insignia 2.0 Turbo 4×4
    Opel Insignia 2.0 Turbo 4×4
    Opel Insignia 2.0 Turbo 4×4
    Opel Insignia 2.0 Turbo 4×4
    Opel Insignia 2.0 Turbo 4×4
    Opel Insignia 2.0 Turbo 4×4
    Opel Insignia 2.0 Turbo 4×4
    Opel Insignia 2.0 Turbo 4×4
    Opel Insignia 2.0 Turbo 4×4
    Opel Insignia 2.0 Turbo 4×4
    Opel Insignia 2.0 Turbo 4×4
    Opel Insignia 2.0 Turbo 4×4
    Opel Insignia 2.0 Turbo 4×4
    Opel Insignia 2.0 Turbo 4×4
    Opel Insignia 2.0 Turbo 4×4
    Opel Insignia 2.0 Turbo 4×4
    Opel Insignia 2.0 Turbo 4×4
    Opel Insignia 2.0 Turbo 4×4
    Opel Insignia 2.0 Turbo 4×4
    Opel Insignia 2.0 Turbo 4×4
    Opel Insignia 2.0 Turbo 4×4
    Opel Insignia 2.0 Turbo 4×4
    Opel Insignia 2.0 Turbo 4×4
    +
     Komentáře
  • WikiCars

    Cesta do Alp s ojetým VW Arteon: Umí být 2.0 TSI (206 kW) úsporný?

    Před 3 měsíci
    Praha, 5 hodin ráno: vstávám, do auta házím svou horskou výbavu, tankuji plnou 66litrovou nádrž a vyrážím na cestu. Ta vede přes České Budějovice, Linec a končí v malém Johnsbachu, o kterém jste pravděpodobně nikdy neslyšeli (má okolo 150 obyvatel).
     Komentáře
  • Garáž

    Americké geny a díly od Mercedesu: Infiniti Q50 je bazarová rarita, které se ale bát nemusíte

    Před 3 měsíci
    Kompaktní sedan s benzinovým motorem a pohonem zadních kol? Ne, tentokrát to není bavorák, i když s jednou německou prémiovkou má přece jen něco společného. Podíváme se na vzácnost, kterou na silnici nepotkáte každý den. Pokud potřebujete vyčnívat, máte tu tajný tip na zajímavou bazarovku.
    Infiniti Q50 2.0 T.
    Infiniti Q50 2.0 T.
    Infiniti Q50 2.0 T.
    Infiniti Q50 2.0 T.
    Infiniti Q50 2.0 T.
    Infiniti Q50 2.0 T.
    Infiniti Q50 2.0 T.
    Infiniti Q50 2.0 T.
    Infiniti Q50 2.0 T.
    Infiniti Q50 2.0 T.
    Infiniti Q50 2.0 T.
    Infiniti Q50 2.0 T.
    Infiniti Q50 2.0 T.
    Infiniti Q50 2.0 T.
    Infiniti Q50 2.0 T.
    Infiniti Q50 2.0 T.
    Infiniti Q50 2.0 T.
    Infiniti Q50 2.0 T.
    Infiniti Q50 2.0 T.
    Infiniti Q50 2.0 T.
    Infiniti Q50 2.0 T.
    Infiniti Q50 2.0 T.
    Infiniti Q50 2.0 T.
    Infiniti Q50 2.0 T.
    Infiniti Q50 2.0 T.
    Infiniti Q50 2.0 T.
    Infiniti Q50 2.0 T.
    Infiniti Q50 2.0 T.
    Infiniti Q50 2.0 T.
    Infiniti Q50 2.0 T.
    Infiniti Q50 2.0 T.
    Infiniti Q50 2.0 T.
    Infiniti Q50 2.0 T.
    Infiniti Q50 2.0 T.
    Infiniti Q50 2.0 T.
    Infiniti Q50 2.0 T.
    +
     Komentáře
  • Žena v autě

    Když žena kupuje auto z bazaru

    Před 3 měsíci
    Co ženy – řidičky očekávají od prodejců v případě nákupu ojetého vozu? Jak ženy postupují při výběru vozu a jaké informace považují za klíčové? Asociace prodejců použitých automobilů a autobazarů ve spolupráci s Auto ESA uspořádala anketu mezi zákazníky. Výsledky... The post Když žena kupuje auto z bazaru appeared first on Zenavaute.
  • Deník magazín

    Test ojetiny: Hyundai Tucson zaujme i po letech. SUV nabízí komfort s kompromisy

    Před 3 měsíci
    Hyundai Tucson patří mezi nejoblíbenější SUV na českém trhu, a to nejen jako nový vůz, ale i v segmentu ojetin. V aktuální recenzi jsme otestovali ojetý Hyundai Tucson 1.6 T-GDI z roku 2019 z nabídky autobazaru Auto ESA. Zjistili jsme, jak si vede po 77 000 km, jaká je jeho spotřeba, výbava i jízdní vlastnosti. Vůz pohání zážehový turbomotor spojený se šestistupňovou manuální převodovkou. Právě ta nakonec zhoršila celkové hodnocení.
     Komentáře
  • Garáž

    Rodinná ojetina do 300 tisíc: VW Golf kombi je ideální pro ty, co nechtějí nad ničím přemýšlet

    Před 3 měsíci
    Máte na ojeté auto maximálně tři sta tisíc, potřebujete něco většího a praktičtějšího a musí to odvézt celou rodinu? Tak pokud nechcete nad ničím zdlouhavě přemýšlet, s tímhle Golfem chybu neuděláte.
    VW Golf VII 1.4 TSI Variant.
    VW Golf VII 1.4 TSI Variant.
    VW Golf VII 1.4 TSI Variant.
    VW Golf VII 1.4 TSI Variant.
    VW Golf VII 1.4 TSI Variant.
    VW Golf VII 1.4 TSI Variant.
    VW Golf VII 1.4 TSI Variant.
    VW Golf VII 1.4 TSI Variant.
    VW Golf VII 1.4 TSI Variant.
    VW Golf VII 1.4 TSI Variant.
    VW Golf VII 1.4 TSI Variant.
    VW Golf VII 1.4 TSI Variant.
    VW Golf VII 1.4 TSI Variant.
    VW Golf VII 1.4 TSI Variant.
    VW Golf VII 1.4 TSI Variant.
    VW Golf VII 1.4 TSI Variant.
    VW Golf VII 1.4 TSI Variant.
    VW Golf VII 1.4 TSI Variant.
    VW Golf VII 1.4 TSI Variant.
    VW Golf VII 1.4 TSI Variant.
    VW Golf VII 1.4 TSI Variant.
    VW Golf VII 1.4 TSI Variant.
    VW Golf VII 1.4 TSI Variant.
    VW Golf VII 1.4 TSI Variant.
    VW Golf VII 1.4 TSI Variant.
    VW Golf VII 1.4 TSI Variant.
    VW Golf VII 1.4 TSI Variant.
    VW Golf VII 1.4 TSI Variant.
    VW Golf VII 1.4 TSI Variant.
    VW Golf VII 1.4 TSI Variant.
    +
     Komentáře
  • Garáž

    Ojeté BMW místo Octavie? Skromná 318i jezdí moc pěkně, za málo a zatím se nekazí

    Před 3 měsíci
    Nebojte, poslední řada 3 je pořád ten klasický bavorák. Bohužel jich má plno čtyřkolku a diesel a benzinový motor už nekoupíte s manuálem. Ale když narazíte na hezkou specifikaci, svezete se opravdu pěkně.
    BMW 318i G20.
    BMW 318i G20.
    BMW 318i G20.
    BMW 318i G20.
    BMW 318i G20.
    BMW 318i G20.
    BMW 318i G20.
    BMW 318i G20.
    BMW 318i G20.
    BMW 318i G20.
    BMW 318i G20.
    BMW 318i G20.
    BMW 318i G20.
    BMW 318i G20.
    BMW 318i G20.
    BMW 318i G20.
    BMW 318i G20.
    BMW 318i G20.
    BMW 318i G20.
    BMW 318i G20.
    BMW 318i G20.
    BMW 318i G20.
    BMW 318i G20.
    BMW 318i G20.
    BMW 318i G20.
    BMW 318i G20.
    BMW 318i G20.
    BMW 318i G20.
    BMW 318i G20.
    BMW 318i G20.
    BMW 318i G20.
    BMW 318i G20.
    BMW 318i G20.
    BMW 318i G20.
    +
     Komentáře
  • Deník magazín

    Test ojetého Renaultu Clio: Auto vydrží dlouhá léta, jeden motor je ale rizikový

    Před 3 měsíci
    Pro jízdu po městě se jako první auto pro začínajícího řidiče či řidičku, nebo jako praktický vůz pro mladý i starší pár, skvěle hodí tradiční menší hatchback. Jedním z nejpopulárnějších v Evropě je Renault Clio. Otestoval jsem deset let starý kus s benzinovým čtyřválcem a automatickou převodovkou a během testování jsem zjišťoval jeho silné i slabé stránky.
     Komentáře
  • Garáž

    Ojetá Škoda Octavia s benzinem 1.5 TSI dokazuje, že diesel je dávno přežitý. Jenom kdyby řidiče tak neštvala

    Před 3 měsíci
    V plném naložení zvládá dálky za méně než 6 l / 100 km a problémy s ním prakticky nejsou. Benzinový motor 1.5 TSI je dost možná nejlepší verze v Octavii IV. Škoda, že tohle auto působí místy moc lacině a řidiče umí příšerně štvát.
    Škoda Octavia IV 1.5 TSI.
    Škoda Octavia IV 1.5 TSI.
    Škoda Octavia IV 1.5 TSI.
    Škoda Octavia IV 1.5 TSI.
    Škoda Octavia IV 1.5 TSI.
    Škoda Octavia IV 1.5 TSI.
    Škoda Octavia IV 1.5 TSI.
    Škoda Octavia IV 1.5 TSI.
    Škoda Octavia IV 1.5 TSI.
    Škoda Octavia IV 1.5 TSI.
    Škoda Octavia IV 1.5 TSI.
    Škoda Octavia IV 1.5 TSI.
    Škoda Octavia IV 1.5 TSI.
    Škoda Octavia IV 1.5 TSI.
    Škoda Octavia IV 1.5 TSI.
    Škoda Octavia IV 1.5 TSI.
    Škoda Octavia IV 1.5 TSI.
    Škoda Octavia IV 1.5 TSI.
    Škoda Octavia IV 1.5 TSI.
    Škoda Octavia IV 1.5 TSI.
    Škoda Octavia IV 1.5 TSI.
    Škoda Octavia IV 1.5 TSI.
    Škoda Octavia IV 1.5 TSI.
    Škoda Octavia IV 1.5 TSI.
    Škoda Octavia IV 1.5 TSI.
    Škoda Octavia IV 1.5 TSI.
    Škoda Octavia IV 1.5 TSI.
    Škoda Octavia IV 1.5 TSI.
    Škoda Octavia IV 1.5 TSI.
    Škoda Octavia IV 1.5 TSI.
    Škoda Octavia IV 1.5 TSI.
    Škoda Octavia IV 1.5 TSI.
    Škoda Octavia IV 1.5 TSI.
    Škoda Octavia IV 1.5 TSI.
    +
     Komentáře
  • Kverulant

    ČOI kontrolovala autobazary, u dvou třetin bylo zjištěno porušení zákona, ale opět byly uloženy jen směšně nízké pokuty

    Před 4 měsíci
    Česká obchodní inspekce v rámci kontrolní akce v období od srpna do října 2024 kontrolovala autobazary. Celkem bylo provedeno 37 kontrol, z čehož ve 25 případech byly zjištěny nedostatky (67,57 %). Zjištěno bylo celkem 46 případů porušení platných právních předpisů. Nejvyšší uložené pokuty činily jen 50 tisíc korun. Tyto pokuty jsou vzhledem k obratům a ziskům velkých autobazarů směšně nízké a podvádět se tak vyplatí. Kverulantovým cílem je tento stav změnit, a proto apeluje na ČOI, aby ukládala pokuty na horní hranici a kontroly prováděla častěji.
     Komentáře
  • Seznam Zprávy

    Zájem o ojetiny v Česku roste. Stoupají ceny i stáří vozů

    Před 4 měsíci
    Ceny ojetin žene vzhůru stagnující nabídka, levných aut do 75 tisíc výrazně ubylo. Podíl elektromobilů je nízký, ale kvůli klesajícím cenám roste.
     Komentáře
  • Aktuálně

    Stočený tachometr, nebo těžký řidič? Bazarová Fabia Junior za 45 tisíc je záhadná

    Před 4 měsíci
    Když se spojí solidní základ první Škody Fabia s okatou snahou ušetřit, vznikne nesourodá směs precizního automobilu s těžko pochopitelnou výbavou.
     Komentáře
  • Garáž

    Spolehlivá ojetina za jednu výplatu? Renault Thalia vás odnaučí pospíchat, ale je to nesmrtelný dělník

    Před 4 měsíci
    Za čtyřicet tisíc koupíte spoustu věcí. Slušný herní počítač, týdenní „last minute“ dovolenou pro čtyřčlennou rodinu v Bulharsku, LED světla na nového Superba nebo rovnou celé ojeté auto. Kdo potřebuje levnou spolehlivou mobilitu, máme tu jeden tip.
    Renault Thalia.
    Renault Thalia.
    Renault Thalia.
    Renault Thalia.
    Renault Thalia.
    Renault Thalia.
    Renault Thalia.
    Renault Thalia.
    Renault Thalia.
    Renault Thalia.
    Renault Thalia.
    Renault Thalia.
    Renault Thalia.
    Renault Thalia.
    Renault Thalia.
    Renault Thalia.
    Renault Thalia.
    Renault Thalia.
    Renault Thalia.
    Renault Thalia.
    Renault Thalia.
    Renault Thalia.
    Renault Thalia.
    Renault Thalia.
    Renault Thalia.
    Renault Thalia.
    Renault Thalia.
    Renault Thalia.
    Renault Thalia.
    Renault Thalia.
    Renault Thalia.
    Renault Thalia.
    +
     Komentáře
  • Seznam Zprávy

    Novopečený bankéř Pavel Řehák: Úvěr vyřídíme za hodiny, ne týdny

    Před 4 měsíci
    Na tuzemském bankovním trhu přibude nová značka - banka od převážně pojišťovnické skupiny Direct. Její zakladatel Pavel Řehák koupil rakouskou banku A1 a hodlá ji přenést do Česka. S vervou se pustil i do prodeje ojetých aut.
     Komentáře
  • Aktuálně

    Kdysi levný, dnes ceněný. Jak vypadá kombík Dacia Logan po 11 letech provozu?

    Před 4 měsíci
    Logan MCV druhé generace vznikl ještě v době, kdy rumunská Dacia byla levnou značkou. Jak se nízký rozpočet na jeho výrobu projeví po dlouhém užívání?
     Komentáře
  • Garáž

    Ojetý Opel Corsa se snaží, jen by si zasloužil lepší motory než ty od Peugeotu. Jeden obstojný jsme ale našli

    Před 4 měsíci
    I když sdílí platformu a motory s Peugeotem, není to naprosto totožné auto. Corsa by se mohla líbit lidem, kteří mají raději konzervativní pojetí interiéru. Jen je trochu problém vybrat vhodný motor.
    Opel Corsa F.
    Opel Corsa F.
    Opel Corsa F.
    Opel Corsa F.
    Opel Corsa F.
    Opel Corsa F.
    Opel Corsa F.
    Opel Corsa F.
    Opel Corsa F.
    Opel Corsa F.
    Opel Corsa F.
    Opel Corsa F.
    Opel Corsa F.
    Opel Corsa F.
    Opel Corsa F.
    Opel Corsa F.
    Opel Corsa F.
    Opel Corsa F.
    Opel Corsa F.
    Opel Corsa F.
    Opel Corsa F.
    +
     Komentáře
  • Garáž

    Tajný tip na moderní a mladé ojeté auto, které pořídíte výrazně levněji než konkurenci. A navíc ušetříte i za provoz

    Před 4 měsíci
    S aktuálními cenami plynu okolo 40 Kč na kilogram pořád může provoz auta na CNG vycházet o něco levněji než při jízdě na benzin. Ibiza má ale i jiné přednosti a plynová verze by mohla šetřivé zájemce nadchnout.
    Seat Ibiza TGI.
    Seat Ibiza TGI.
    Seat Ibiza TGI.
    Seat Ibiza TGI.
    Seat Ibiza TGI.
    Seat Ibiza TGI.
    Seat Ibiza TGI.
    Seat Ibiza TGI.
    Seat Ibiza TGI.
    Seat Ibiza TGI.
    Seat Ibiza TGI.
    Seat Ibiza TGI.
    Seat Ibiza TGI.
    Seat Ibiza TGI.
    Seat Ibiza TGI.
    Seat Ibiza TGI.
    Seat Ibiza TGI.
    Seat Ibiza TGI.
    Seat Ibiza TGI.
    Seat Ibiza TGI.
    Seat Ibiza TGI.
    Seat Ibiza TGI.
    Seat Ibiza TGI.
    Seat Ibiza TGI.
    Seat Ibiza TGI.
    Seat Ibiza TGI.
    Seat Ibiza TGI.
    Seat Ibiza TGI.
    Seat Ibiza TGI.
    Seat Ibiza TGI.
    +
     Komentáře
  • Garáž

    Otestovali jsme mimořádně zachovalou Škodu Felicia. Jako kdysi, bez klimatizace, posilovače… Zvládne ještě dnešní provoz?

    Před 4 měsíci
    Paštiky, konzervy, spacák, basa piva, švihadla dolů a hurá do Chorvatska! Takhle se jezdilo před třiceti lety k moři. Dnes už jsme si zvykli na jiný standard, takže s Felicií se vám dál než na hranice okresu chtít nebude. Ale dokud má v nádrži benzin, pojede.
    Škoda Felicia Combi 1.3 MPI.
    Škoda Felicia Combi 1.3 MPI.
    Škoda Felicia Combi 1.3 MPI.
    Škoda Felicia Combi 1.3 MPI.
    Škoda Felicia Combi 1.3 MPI.
    Škoda Felicia Combi 1.3 MPI.
    Škoda Felicia Combi 1.3 MPI.
    Škoda Felicia Combi 1.3 MPI.
    Škoda Felicia Combi 1.3 MPI.
    Škoda Felicia Combi 1.3 MPI.
    Škoda Felicia Combi 1.3 MPI.
    Škoda Felicia Combi 1.3 MPI.
    Škoda Felicia Combi 1.3 MPI.
    Škoda Felicia Combi 1.3 MPI.
    Škoda Felicia Combi 1.3 MPI.
    Škoda Felicia Combi 1.3 MPI.
    Škoda Felicia Combi 1.3 MPI.
    Škoda Felicia Combi 1.3 MPI.
    Škoda Felicia Combi 1.3 MPI.
    Škoda Felicia Combi 1.3 MPI.
    Škoda Felicia Combi 1.3 MPI.
    Škoda Felicia Combi 1.3 MPI.
    Škoda Felicia Combi 1.3 MPI.
    Škoda Felicia Combi 1.3 MPI.
    Škoda Felicia Combi 1.3 MPI.
    Škoda Felicia Combi 1.3 MPI.
    Škoda Felicia Combi 1.3 MPI.
    Škoda Felicia Combi 1.3 MPI.
    Škoda Felicia Combi 1.3 MPI.
    Škoda Felicia Combi 1.3 MPI.
    +
     Komentáře
  • Garáž

    Test nejrychlejší ojeté škodovky: Superb III 2.0 TSI by vás měl zajímat víc než diesel. A dá se koupit za zlomek původní ceny

    Před 5 měsíci
    Nejvýkonnější a nejrychlejší škodovka své doby se dá dnes koupit za zlomek původní ceny. Špatné auto to není a vlastně by mohlo oslovit mnohem více lidí než už velmi složité diesely. A ani spotřebu paliva nemá nijak hrozivou.
    Škoda Superb III 2.0 TSI 4 × 4.
    Škoda Superb III 2.0 TSI 4 × 4.
    Škoda Superb III 2.0 TSI 4 × 4.
    Škoda Superb III 2.0 TSI 4 × 4.
    Škoda Superb III 2.0 TSI 4 × 4.
    Škoda Superb III 2.0 TSI 4 × 4.
    Škoda Superb III 2.0 TSI 4 × 4.
    Škoda Superb III 2.0 TSI 4 × 4.
    Škoda Superb III 2.0 TSI 4 × 4.
    Škoda Superb III 2.0 TSI 4 × 4.
    Škoda Superb III 2.0 TSI 4 × 4.
    Škoda Superb III 2.0 TSI 4 × 4.
    Škoda Superb III 2.0 TSI 4 × 4.
    Škoda Superb III 2.0 TSI 4 × 4.
    Škoda Superb III 2.0 TSI 4 × 4.
    Škoda Superb III 2.0 TSI 4 × 4.
    Škoda Superb III 2.0 TSI 4 × 4.
    Škoda Superb III 2.0 TSI 4 × 4.
    Škoda Superb III 2.0 TSI 4 × 4.
    Škoda Superb III 2.0 TSI 4 × 4.
    Škoda Superb III 2.0 TSI 4 × 4.
    Škoda Superb III 2.0 TSI 4 × 4.
    Škoda Superb III 2.0 TSI 4 × 4.
    Škoda Superb III 2.0 TSI 4 × 4.
    Škoda Superb III 2.0 TSI 4 × 4.
    Škoda Superb III 2.0 TSI 4 × 4.
    Škoda Superb III 2.0 TSI 4 × 4.
    Škoda Superb III 2.0 TSI 4 × 4.
    Škoda Superb III 2.0 TSI 4 × 4.
    Škoda Superb III 2.0 TSI 4 × 4.
    Škoda Superb III 2.0 TSI 4 × 4.
    +
     Komentáře
  • Garáž

    Nejlepší ojeté moderní SUV? Máte štěstí, je to zároveň jedno z těch nejdostupnějších. A nejspolehlivějších!

    Před 5 měsíci
    Dacia Duster, svého času nejdostupnější SUV na českém trhu, se prakticky ihned stala legendou a předmětem mnoha žertů. Jenže až se svezete tímhle Dusterem, tak vás ten posměch přejde. Ono je to totiž naprosto skvělé auto.
    Dacia Duster 1.3 TCE.
    Dacia Duster 1.3 TCE.
    Dacia Duster 1.3 TCE.
    Dacia Duster 1.3 TCE.
    Dacia Duster 1.3 TCE.
    Dacia Duster 1.3 TCE.
    Dacia Duster 1.3 TCE.
    Dacia Duster 1.3 TCE.
    Dacia Duster 1.3 TCE.
    Dacia Duster 1.3 TCE.
    Dacia Duster 1.3 TCE.
    Dacia Duster 1.3 TCE.
    Dacia Duster 1.3 TCE.
    Dacia Duster 1.3 TCE.
    Dacia Duster 1.3 TCE.
    Dacia Duster 1.3 TCE.
    Dacia Duster 1.3 TCE.
    Dacia Duster 1.3 TCE.
    Dacia Duster 1.3 TCE.
    Dacia Duster 1.3 TCE.
    Dacia Duster 1.3 TCE.
    Dacia Duster 1.3 TCE.
    Dacia Duster 1.3 TCE.
    Dacia Duster 1.3 TCE.
    Dacia Duster 1.3 TCE.
    Dacia Duster 1.3 TCE.
    Dacia Duster 1.3 TCE.
    Dacia Duster 1.3 TCE.
    Dacia Duster 1.3 TCE.
    Dacia Duster 1.3 TCE.
    Dacia Duster 1.3 TCE.
    Dacia Duster 1.3 TCE.
    Dacia Duster 1.3 TCE.
    Dacia Duster 1.3 TCE.
    Dacia Duster 1.3 TCE.
    Dacia Duster 1.3 TCE.
    Dacia Duster 1.3 TCE.
    Dacia Duster 1.3 TCE.
    Dacia Duster 1.3 TCE.
    Dacia Duster 1.3 TCE.
    Dacia Duster 1.3 TCE.
    Dacia Duster 1.3 TCE.
    +
     Komentáře
  • Deník magazín

    Test ojetého Hyundai i30 kombi: Dobře postavené auto s technikou ze staré školy

    Před 5 měsíci
    Z pohledu českého motoristy má Hyundai i30 hned několik silných stránek. Oceňována je zejména skutečnost, že se vyrábí přímo v České republice, což usnadňuje servis i dostupnost dílů. Potěší také hustá servisní síť, příznivá pořizovací cena nového vozu a široká nabídka motorizací i výbavových verzí. K testu jsem měl k dispozici konkrétní model z nabídky ojetin společnosti Auto ESA – benzinovou přeplňovanou jedna-pětku, která má na kontě pouhých 34 000 ujetých kilometrů.
     Komentáře
  • Garáž

    Ojetý Hyundai Bayon je klasický moderní crossover, kterému se problémy vyhýbají. Důležitou radu ale máme

    Před 5 měsíci
    Kompaktní SUV dnes plní spíše roli malého městského hatchbacku, jako je třeba Fabia. Bayon nekoupíte s dieselem ani ve čtyřkolce a do terénu se s ním nesmí. Mrzet to nikoho nebude. Dobrou zprávou je, že je to zatím spolehlivé auto bez systémových problémů. Snad to tak vydrží.
    Hyundai Bayon.
    Hyundai Bayon.
    Hyundai Bayon.
    Hyundai Bayon.
    Hyundai Bayon.
    Hyundai Bayon.
    Hyundai Bayon.
    Hyundai Bayon.
    Hyundai Bayon.
    Hyundai Bayon.
    Hyundai Bayon.
    Hyundai Bayon.
    Hyundai Bayon.
    Hyundai Bayon.
    Hyundai Bayon.
    Hyundai Bayon.
    Hyundai Bayon.
    Hyundai Bayon.
    Hyundai Bayon.
    Hyundai Bayon.
    Hyundai Bayon.
    Hyundai Bayon.
    Hyundai Bayon.
    Hyundai Bayon.
    Hyundai Bayon.
    Hyundai Bayon.
    Hyundai Bayon.
    Hyundai Bayon.
    +
     Komentáře
  • Garáž

    Ojetý Ford Grand C-Max je dostupná cesta k praktickému MPV. Hrozivé pověsti některých motorů nevěřte

    Před 5 měsíci
    Motory EcoBoost mají dost pošramocenou pověst, a i když už fungují dobře, důvěra zákazníků je na bodě mrazu. Pro kupce ojetiny je to výhoda – dá se sehnat praktické rodinné auto za rozumné peníze.
    Ford Grand C-Max II.
    Ford Grand C-Max II.
    Ford Grand C-Max II.
    Ford Grand C-Max II.
    Ford Grand C-Max II.
    Ford Grand C-Max II.
    Ford Grand C-Max II.
    Ford Grand C-Max II.
    Ford Grand C-Max II.
    Ford Grand C-Max II.
    Ford Grand C-Max II.
    Ford Grand C-Max II.
    Ford Grand C-Max II.
    Ford Grand C-Max II.
    Ford Grand C-Max II.
    Ford Grand C-Max II.
    Ford Grand C-Max II.
    Ford Grand C-Max II.
    Ford Grand C-Max II.
    Ford Grand C-Max II.
    Ford Grand C-Max II.
    Ford Grand C-Max II.
    Ford Grand C-Max II.
    Ford Grand C-Max II.
    +
     Komentáře
  • Garáž

    Ojetý Mercedes-Benz C 220 CDI řady 205 je dost možná poslední dobrý naftový mercedes

    Před 6 měsíci
    Značku Mercedes-Benz si můžeme spojit s prakticky každým průkopnickým krokem v automobilismu. A i když naftové motory popularizoval spíše až Volkswagen, tak právě Mercedes stojí za jejich cestou do osobních aut. Tenhle je ale dost možná poslední klasický diesel, který stojí za úvahu.
    Mercedes-Benz C220 CDI S205.
    Mercedes-Benz C220 CDI S205.
    Mercedes-Benz C220 CDI S205.
    Mercedes-Benz C220 CDI S205.
    Mercedes-Benz C220 CDI S205.
    Mercedes-Benz C220 CDI S205.
    Mercedes-Benz C220 CDI S205.
    Mercedes-Benz C220 CDI S205.
    Mercedes-Benz C220 CDI S205.
    Mercedes-Benz C220 CDI S205.
    Mercedes-Benz C220 CDI S205.
    Mercedes-Benz C220 CDI S205.
    Mercedes-Benz C220 CDI S205.
    Mercedes-Benz C220 CDI S205.
    Mercedes-Benz C220 CDI S205.
    Mercedes-Benz C220 CDI S205.
    Mercedes-Benz C220 CDI S205.
    Mercedes-Benz C220 CDI S205.
    Mercedes-Benz C220 CDI S205.
    Mercedes-Benz C220 CDI S205.
    Mercedes-Benz C220 CDI S205.
    Mercedes-Benz C220 CDI S205.
    Mercedes-Benz C220 CDI S205.
    +
     Komentáře
  • Deník magazín

    Vyplatí se ojetá Škoda Karoq s DSG a TDI? Zjistili jsme to za vás

    Před 6 měsíci
    Automobilka Škoda uvedla model Karoq jako nástupce svého vůbec prvního SUV, legendárního modelu Yeti. Vyrábí se od roku 2017 a zákazníci ho mohou pořídit mimo jiné s oblíbenými motory TDI i s pohonem všech kol. K testování ojetiny jsem v autobazaru ESA získal vůz s nájezdem přes 106 000 kilometrů, pod jehož kapotou pracuje dvoulitrový turbodiesel ve spojení s automatickou převodovkou DSG a pohonem 4x4.
     Komentáře
  • Garáž

    Velký ojetý kombík od známé značky s vyhlášenou bezpečností za 400 tisíc? Najde se takový, ale u motorů vás musíme varovat

    Před 6 měsíci
    Velký rodinný kombík prestižní značky vyhlášené bezpečností za méně než 400 tisíc? To vypadá na skvělý nákup! Poslední generace Volva V60 je určitě povedené auto, ale dobře rozmýšlejte, co přesně chcete.
    Volvo V60 D3.
    Volvo V60 D3.
    Volvo V60 D3.
    Volvo V60 D3.
    Volvo V60 D3.
    Volvo V60 D3.
    Volvo V60 D3.
    Volvo V60 D3.
    Volvo V60 D3.
    Volvo V60 D3.
    Volvo V60 D3.
    Volvo V60 D3.
    Volvo V60 D3.
    Volvo V60 D3.
    Volvo V60 D3.
    Volvo V60 D3.
    Volvo V60 D3.
    Volvo V60 D3.
    Volvo V60 D3.
    Volvo V60 D3.
    Volvo V60 D3.
    Volvo V60 D3.
    Volvo V60 D3.
    Volvo V60 D3.
    Volvo V60 D3.
    Volvo V60 D3.
    Volvo V60 D3.
    +
     Komentáře
  • Garáž

    Spolehlivá a schopná ojetina za 100 000 Kč? Jedna taková opravdu existuje. A jde o známý model od zavedené značky

    Před 6 měsíci
    Ojetý Golf koupíte klidně za 50 tisíc, ale bude to pravděpodobně vrak „dobrý“ akorát tak jako zdroj náhradních dílů. Ale co když chcete auto, které musí sloužit denně a váš rozpočet je opravdu velmi omezený?
    Volkswagen Golf VI 1.6 MPI.
    Volkswagen Golf VI 1.6 MPI.
    Volkswagen Golf VI 1.6 MPI.
    Volkswagen Golf VI 1.6 MPI.
    Volkswagen Golf VI 1.6 MPI.
    Volkswagen Golf VI 1.6 MPI.
    Volkswagen Golf VI 1.6 MPI.
    Volkswagen Golf VI 1.6 MPI.
    Volkswagen Golf VI 1.6 MPI.
    Volkswagen Golf VI 1.6 MPI.
    Volkswagen Golf VI 1.6 MPI.
    Volkswagen Golf VI 1.6 MPI.
    Volkswagen Golf VI 1.6 MPI.
    Volkswagen Golf VI 1.6 MPI.
    Volkswagen Golf VI 1.6 MPI.
    Volkswagen Golf VI 1.6 MPI.
    Volkswagen Golf VI 1.6 MPI.
    Volkswagen Golf VI 1.6 MPI.
    Volkswagen Golf VI 1.6 MPI.
    Volkswagen Golf VI 1.6 MPI.
    Volkswagen Golf VI 1.6 MPI.
    Volkswagen Golf VI 1.6 MPI.
    Volkswagen Golf VI 1.6 MPI.
    +
     Komentáře
  • Garáž

    Ojetá Škoda Fabia III je pořád asi to nejlepší, co můžete koupit. Pro ten nejlepší motor ale pospěšte, solidních kusů ubývá

    Před 6 měsíci
    Výkonný motor poměrně lehké Fabii sedí a svezete se s ním hezky. Jenže těm nejmladším už je přes osm let a opravdu hezké kusy musíte hledat. Bez důkladnější údržby už to teď nepůjde. Přesto před sebou máme jedno z nejlepších malých aut.
    Škoda Fabia III 1.2 TSI.
    Škoda Fabia III 1.2 TSI.
    Škoda Fabia III 1.2 TSI.
    Škoda Fabia III 1.2 TSI.
    Škoda Fabia III 1.2 TSI.
    Škoda Fabia III 1.2 TSI.
    Škoda Fabia III 1.2 TSI.
    Škoda Fabia III 1.2 TSI.
    Škoda Fabia III 1.2 TSI.
    Škoda Fabia III 1.2 TSI.
    Škoda Fabia III 1.2 TSI.
    Škoda Fabia III 1.2 TSI.
    Škoda Fabia III 1.2 TSI.
    Škoda Fabia III 1.2 TSI.
    Škoda Fabia III 1.2 TSI.
    Škoda Fabia III 1.2 TSI.
    Škoda Fabia III 1.2 TSI.
    Škoda Fabia III 1.2 TSI.
    Škoda Fabia III 1.2 TSI.
    Škoda Fabia III 1.2 TSI.
    Škoda Fabia III 1.2 TSI.
    Škoda Fabia III 1.2 TSI.
    Škoda Fabia III 1.2 TSI.
    Škoda Fabia III 1.2 TSI.
    Škoda Fabia III 1.2 TSI.
    Škoda Fabia III 1.2 TSI.
    Škoda Fabia III 1.2 TSI.
    Škoda Fabia III 1.2 TSI.
    Škoda Fabia III 1.2 TSI.
    Škoda Fabia III 1.2 TSI.
    Škoda Fabia III 1.2 TSI.
    Škoda Fabia III 1.2 TSI.
    Škoda Fabia III 1.2 TSI.
    Škoda Fabia III 1.2 TSI.
    Škoda Fabia III 1.2 TSI.
    Škoda Fabia III 1.2 TSI.
    Škoda Fabia III 1.2 TSI.
    Škoda Fabia III 1.2 TSI.
    Škoda Fabia III 1.2 TSI.
    Škoda Fabia III 1.2 TSI.
    Škoda Fabia III 1.2 TSI.
    Škoda Fabia III 1.2 TSI.
    Škoda Fabia III 1.2 TSI.
    Škoda Fabia III 1.2 TSI.
    +
     Komentáře
Reklama