Komentář Martina Čabana. Pro jarmarky SPD platí totéž, co platilo minule pro „Babišovu drahotu“ v podání koalice Spolu. Je to vyvolávání nerealistických očekávání v oblastech, do nichž může vláda zasahovat jen velmi omezeně a skoro nikdy dobře. Představitelé politických stran hrají s voliči před volbami nehezké hry, to se ví. Vědci dosud popsali jen málo méně stabilních substancí, než je předvolební slib. Brnkání na emoce, pudy a první signální soustavu vůbec je už léta nejoblíbenější muzikou politického marketingu. Vymyslet něco nového je problém, a tak se každý nápad počítá. Celý komentář čtěte zde. Další články, ale také podcasty, komentáře a videa najdete na zpravodajském serveru Seznam Zprávy. Své názory, návrhy, otázky, stížnosti nebo pochvaly nám můžete posílat na adresu audio@sz.cz. Sledujte @SeznamZpravy na sociálních sítích: Twitter // Facebook // Instagram. Seznam Zprávy jsou zdrojem původních informací, nezávislé investigace, originální publicistiky.