Jak se změnili Češi? Na mobil se v průměru podívají i 200krát denně a v televizi živě sledují už jen sport. O dalších proměnách v rozhovoru pro SZ Byznys promluvil šéf O2 Jindřich Fremuth. Český zákazník se podle ředitele společnosti O2 [https://seznamzpravy.cz/tag/o2-39958] za posledních pět let dost proměnil. „Řekl bych, že prochází evolucí – s technologiemi tráví mnohem víc času. Podle statistik se na mobil díváme 150krát až 200krát denně. Mobily a internet se staly nedílnou součástí každodenního života,“ říká v rozhovoru pro pořad Agenda SZ Byznys šéf O2 Jindřich Fremuth s tím, že dalším trendem je zjednodušení. „Zákazník nechce řešit technologické parametry, nechce počítat GB a minuty, takže se posouvá k neomezeným tarifům. Hlasovým i datovým,“ dodává. * Agenda. Rozhovory s top lídry českého byznysu, zakladateli firem, odborníky. Čtvrthodinka o byznysu z první ruky. * Každý všední den na SZ Byznys [https://www.seznamzpravy.cz/sekce/ekonomika-194] a ve všech podcastových aplikacích. * Odebírejte na Podcasty.cz [https://podcasty.seznam.cz/podcast/agenda], Apple Podcasts [https://podcasts.apple.com/us/podcast/agenda/id1603442518] nebo Spotify [https://open.spotify.com/show/3KmeEEeu8kwLvk4lctgm99].